Messjah Opublikowano 13 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2009 Jak w temacie co wiedzie o rodzimej pordukcji Romet Cross CRS 200 czy warto? jak zachowuje sie w terenie daje rade? zawodny czy raczej bezawaryjny? jak nie to to co innego w tej klasie polecicie? lubi zime? ;pppozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bczk85 Opublikowano 13 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2009 Tomasz,co sie Tobie porobiło? Fazer miał być albo RRa,a nie śakiś Romet...Ja bym sie od tego trzymał z daleka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giemul Opublikowano 23 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 to nie jest rodzima produkcja , tylko naklejkowanie wyrobów z Chin .I generalnie to daruj sobie to , bo będziesz musiał sobie pokój wynająć niedaleko serwisu . Materiał użyty do budowy to gównolit i tyle .Samo zwymiarowanie japońskich części nie wystarczy .Silniki w Rometach to LONCIN I BASHAN ASTRONAUTIC , porażka porażek , to należy tylko kopnąć i dobrze się wypluć na to . Chyba że Adaś Słodowy to twój przodek, wtedy kupuj . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
InFlame Opublikowano 30 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 Hehe konkretne podsumowanie dostaleś. A ty nie kombinuj z zadnymi Rometami tylko poluj na jakaś konkretną maszynę i uderzamy na wyrazów a wcześniej do Częstochowy na rozpoczęcie sezonu!! pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DIESEL Opublikowano 30 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 co Wy chcecie od Rometa ?...zajebisty sprzęt i tyle polecam nadaje się do stuntu i mało pali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal_akros Opublikowano 30 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 CRS200 nie posiada gwarancji!!! Jest mały i bez homologacji do tego słaby silnik to porażka porażek. W tej cenie warto poszukać używanego markowego crosa który też defacto jest bez gwarancji ale za to w nie porównywalnie lepszej jakości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LEŚNICZY Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Kilka miesięcy temu zastanawiałem się nad używanym markowym crossem , ale wybrałem dobre i mocne enduro DR-Z 400 . Cross w niskiej cenie jest dwusuwowy czyli musiałbyś od razy liczyć się z REMONTEM , na paliwo musiałbyś mieć drugie tyle kasy . A czterosuw to moc od DOŁU , akceptowalne spalanie i odłożony na dłuższy czas czas remont . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzeszek Opublikowano 3 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2014 Witam wszystkich na forum jestem nowy ale chcialbym dodac opinie o crs 200 mam takiego od 2009 roku i przez 4 lata nie moglem narzekac choc duzo bardzo nie jezdzilem ale troche poskakalem i po lasach szutrze i gorkach pojezdzilem mieszkam na jurze krakowsko czestochowskiej i naprawde jest gdzie jezdzic crs nigdy mnie nie zawiodl z silnikiem nigdy nie bylo problemow plastki dobrej jakosci nielamia sie jak w najtanszym g... nie jest to szczyt jakosci ale do pierwszych przygod z crossem wystarczy sa male denerwujace sie pierdoly cos sie odkreci cos poluzuje np kolektor wydechowy dokrecalem z 3 razy itd mocy ma pod dostatkiem waze 90 kg i motocykl spokojnie daje sobie rade pod strome podjazdy polecam komus kto chce zaczac przygode z motocrossem i motoryzacja oraz poczatkowa mechanika teraz chce go sprzedac i kupic cos mocniejszego bo pierwszy poziom mysle ze przeszedlem mysle o suzuki 450 ok 60 km juz powazniejszy sprzet pozdrawiam i szerokosci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.