Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Kawasaki Kx 250


Blazej_MTX

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć. Daaaaawno mnie tutaj nie było Cóż, trzeba nadrobić zaległości. W zeszłym sezonie latałem Kawasaki KLX 650. W tym sezonie przesiadłem się naKawasaki KX 250 Oczywiście 2t. Kopytko to to ma. Silnik, zawieszenie itp przeszło gruntowny remont i odnowienie. Generalnie rzeczy które zrobiłem to: Nowa tuleja, tłok, łożyska na wale i na korbowodzie, wszelkie simmeringi, uszczelniacze zawieszenia przod + olej, łożyska w tylnym zawieszeniu, oponki, klocki, filtr powietrza, manetki, plastiki, okleiny, poszycie siedzenia itp.Problem mam z rocznikiem ale szacuje cos w granicach 95/96rok.Ostatnia fotka przedstawia jak przywiozłem z zakopanego xDNiestety jest trochę komplikacji bo nie mam gdzie tego trzymać w Krakowie. Będąc w Zawierciu co drugi-trzeci weekend duzo nie polatam, wiec prawdopodobnie w przyszlym sezonie bedę musiał go sprzedać. W planach mam jakas szlifierke.... prawdopodobnie R6/R1Pozdrawiam post-680-1258970009.jpgpost-680-1258970019.jpgpost-680-1258970433.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rewelacyjna maszyna ! Stać ją na bardzo dużo! Latałem taką od kumpla na torze w Czerwionce.Zabawa przednia, te 60KM to na prawde jest bardzo dużo jak na taki lekki sprzęcik cały czas mi gumowała heh Jak bys ją sprzedawał daj mi zaraz znać, bo myśle o zakupie takiego sprzęta w przyszłym roku Pozdro i bezpiecznej zabawy w terenie życze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciężko powiedzieć. Teraz chciałem się przesciasc na jakies bardzo mocne enduro... np exc 525 czy crossa np sx 525. Niestety ludzie mi sie wysypują i nie mam z kim latać. Tak mnie coś naszło na plastika a że r6/r1 bardzo mi się podobają to prawdopodobnie na nie pojdzie strzał. Wiem wiem... litr to bardzo dużo ale jakby na to nie patrzeć to teraz latam czyms co ma 60KM przy wadze ~100kg wiec powinienem dać radę. A co będzie dalej to się zobaczy. Najbardziej bym chciał mieć plastika + crossówka. Zalezy jak fundusz pozwoli. Jezeli chodzi o brudne moto to najbardziej by mi pasowalo exc 525 bez papieru Dlaczego? tansze niz takie zarejestrowane, rozrusznik, dużo mocy i zawieszenie które pozwala szybko latać po lesie a nie tylko po torze. Niestety zawieszenie w crossach jest takie, ze jak bym go nie regulowal to mi podbija kola na szybkich przejazdach z kamieniami/korzeniami Wymiana sprezyn na pewno by pomogla, jedak taniej bedzie kupic wlasnie enduro bez prawa do rej.Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do takiej mocy trzeba mieć szacunek. Mozna powiedziec ze u mnie sa tylko takie skoki bo zaczynalem w terenie sie bawic od 5 konnego mtx'a. Pozniej byl 40konny i wazacy 170kg KLX... teraz znowu po ponad roku przerwy mocna crossowka. Przeskoki byly spore i nic na szczescie sobie nie zrobilem Zawsze zaczynalem spokojnie i nie dawalem sie poniesc temu co mam pod sobą. Co prawda 60KM a 150 to najwieksza roznica i wiem, ze latwo moze nie byc ale dam radę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.