Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Polska-> Włochy || Chętni?


killerski

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Jako, że jestem nowy na forum warto by było się najpierw przywitać, także.. witam wszystkich kolegów motocyklistów Po tym mało treściwym wstępie przejdę może do sedna.Otóż planuje wyjazd motocyklowy z Wrocławia do Włoch. Chciałbym wyjechać 31.08. Nie mam jakiś specjalnych wymagań co do trasy, warto by było, żeby nie była na całej długości płatna, możliwie krótka no i chciałbym zahaczyć też o Alpy. Ważne jest to że 2.09 musze być w Bergamo (koło Mediolanu) aby odebrać z lotniska towarzyszkę podróży i 15.09 planuję ją tam odstawić. Początkowo planowałem jechać sam, ale doszedłem do wniosku, że zawsze lepiej w jakimś towarzystwie, zwłaszcza, że jestem raczej początkującym motocyklistą, a rady i wiedza bardziej doświadczonych koleżanek bądź kolegów były by bezcenne. Mam oczywiście plan trasy, policzone paliwo, ceny itd., ale jestem otwarty na sugestię jeśli ktoś chciałby się wybrać ze mną. Gdyby ktoś chciał dołączyć w trakcie podróży albo spotkać się w jakimś umówionym miejscu to też nie widzę problemu ;)W razie jakichkolwiek pytań piszcie na [email protected] lub dzwońcie na 695664377Ps. Ah! Bym zapomniał, mój motocykl to Yamaha Virago 535, wydaje mi się, że to dość istotne, żeby nie było sytuacji, że wlekę się za kimś kto chciałby i może pokonać trasę dużo szybciej ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×