slusar_o2 Opublikowano 26 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 CześćPo szlifie tłumik trochę ocierał mi na wybojach o wahacz, więc "metodą siłową" naprostowaliśmy go, z ojcem, na swoje miejsce. Problem polega na tym, że zmienił się dźwięk wydobywający się z silnika. Na lepszy, bardziej basowy Jutro ściągnę osłonę obejmy, i sprawdzę jak tłumik jest połączony z kolektorem, bo może się coś poluzowało.Ale moje pytanie jest takie, czy powinienem się martwić? Co się stanie jeśli nie znajdę problemu? Może to jakoś uszkodzić silnik? Bo nie powiem dźwięk jest lepszy, odrobinę głośniejszy, ale ciągle nie jakiś ogłuszający. Różnica jest zresztą minimalna, więc nieszczelność jest pewnie niewielka.Sprzęt jest na wtryskach, więc sonda lambda i "spółka" powinny same dostosować skład mieszanki, żeby było dobrze mam rację? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spajdi Opublikowano 26 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 Pewnie jakiś minimalny spadek momentu i mocy może wystąpić, ale wątpię, żebyś to odczuł, a na wyścigach nie jeździsz więc jeśli się dziura nie powiększy to imho możesz śmigać spokojnie, chyba, że zależy Ci na każdym pojedynczym Nm i KM to wtedy powinien być taki jak fabryka go stworzyła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.