Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Klucz Do świec Cbr


Kamil1705

Rekomendowane odpowiedzi

wiem, ze to nie jest tanie rozwiazanie, ale kup sobie na przyszlosc oryginal, koszt kolo 50zl a bedziesz mial spokoj.Ewentualnie mozesz do mnie podskoczyc do Gliwic, tam ci od TA albo AT oryginal to sobie wymienisz co trzeba, albo zapraszam wprost do nowo otwieranego sklepu/serwisu ;)jakby co na priw/mailtel do mnie 513743030

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozejrzyj sie jaki klucz potrzebujesz tzn czy wystarczy samochodowy łamany koszt ok.10 zeta a jesli niemasz miejsca to kup samą nasadke i po problemie bo grzechotke pewnie masz:) ja do swojej cbr potrzebowałem najkrótsza przedłużke jeszcze taka wiec kolejne kilka złoty.klucze znajdziesz w wiekszym motoryzacyjnym bez problemu lub sklep z narzedziami pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fasola, Honda w swojej mądrości zastosowała wiele patentów, gdzie standardowe klucze nie działają jak należy. Sromotnie się o tym przekonałem wielokrotnie. W v-twinach wewnętrzna świeca (górna) wymaga bardzo często klucza z przegubem oraz o odpowiedniej grubości. Wiem, że to dotyczy przeważnie V-ek, ale przy rzędówkach też nie zawsze jest łatwo.Dlatego na ebay często polowałem na oryginalne zestawy narzędzi pod określone motocykle, o dziwo do podstawowej eksploatacji są w zupełności wystarczają, a jak coś grubszego to i tak trzeba albo wizyty w serwisie albo lepszego zaplecza w garażu.Akurat klucz do świec dobrze mieć oryginalny, reszta wg uznania.Mam/miałem sporo kompletów kluczy począwszy od Proxxonów po Facom-a, ale w niektórych przypadkach bez oryginału trzeba by silnik wyciągać ;)Raz inwestujesz i masz święty spokój.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ramires niewiem jak z dostępnoscią orginalnych kluczy wiec polecam co mozna kupic w miare łatwo i tanio.na mysli miałem klucz cienko scienny bo nie kązdy wejdzie w gniazdo swiecy i warto to wczesniej sprawdzic.Ja radze sobie tym czym mam:) a ternowałem na silnikach HEMI 5.7 16 swiczek to niezła zabawa szczególnie jak auto ma jescze gaz i nie ma miejsca na reke hehe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja wymienialem kiedyś świece w f3. Nie wiem w jaki sposob się kolego dobierasz do świec ale jeśli przez tzw "okienko serwisowe" to nawet nie kombinuj ze zwykłymi kluczami. Nie dość że potrzebujesz klucza z gumką w środku (w innym wypadku nie wyciągniesz odkręconej świecy) to jeszcze bardzo dużo przegubów i przedłużek i obowiązkowo grzechotke. Jak przynajmniej jednej z wymienionych rzeczy nie masz to daj sobie spokój i leć do sklepu kupić taki zestaw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja wymienialem kiedyś świece w f3. Nie wiem w jaki sposob się kolego dobierasz do świec ale jeśli przez tzw "okienko serwisowe" to nawet nie kombinuj ze zwykłymi kluczami. Nie dość że potrzebujesz klucza z gumką w środku (w innym wypadku nie wyciągniesz odkręconej świecy) to jeszcze bardzo dużo przegubów i przedłużek i obowiązkowo grzechotke. Jak przynajmniej jednej z wymienionych rzeczy nie masz to daj sobie spokój i leć do sklepu kupić taki zestaw.
Diobol ,przecież już wymieniłem te świece A jeżeli jesteś ciekaw jak to zrobiłem to już piszę Przez serwisówkę wkładam klucz rurkowy, na klucz nakładam klucz oczkowy i kręcę, ale pewnie jesteś ciekaw jak wyciągnąłem tą świece? Otóż wsadziłem z powrotem fajkę i z fajką wyciągnąłem świecę. Skomplikowane prawda?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Diobol ,przecież już wymieniłem te świece A jeżeli jesteś ciekaw jak to zrobiłem to już piszę Przez serwisówkę wkładam klucz rurkowy, na klucz nakładam klucz oczkowy i kręcę, ale pewnie jesteś ciekaw jak wyciągnąłem tą świece? Otóż wsadziłem z powrotem fajkę i z fajką wyciągnąłem świecę. Skomplikowane prawda?
To musiało ci się baaardzo przyfarcić bo jak masz za krutki klucz rurkowy to wpadnie cały, a jak za długi to nie wykręcisz. Ja miałem w f3 problem z dobrymi kluczami - szczególnie z wewnętrznymi świecami. Może w f2 było tam ciut więcej miejsca.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ramires niewiem jak z dostępnoscią orginalnych kluczy wiec polecam co mozna kupic w miare łatwo i tanio.na mysli miałem klucz cienko scienny bo nie kązdy wejdzie w gniazdo swiecy i warto to wczesniej sprawdzic.Ja radze sobie tym czym mam:) a ternowałem na silnikach HEMI 5.7 16 swiczek to niezła zabawa szczególnie jak auto ma jescze gaz i nie ma miejsca na reke hehe
jak mogles hemi sprofanowac gazem!?;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.