Kamil1705 Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 Witam, ma ktoś(z Tarnowskich Gór lub okolic) pożyczyć na jeden dzień klucz do świec do cbr f2 ? Próbowałem dziś dorobić, dospawałem rurkę do nasadki 16mm, ale ścianki nasadki są za grube i klucz nie wchodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ramires Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 wiem, ze to nie jest tanie rozwiazanie, ale kup sobie na przyszlosc oryginal, koszt kolo 50zl a bedziesz mial spokoj.Ewentualnie mozesz do mnie podskoczyc do Gliwic, tam ci od TA albo AT oryginal to sobie wymienisz co trzeba, albo zapraszam wprost do nowo otwieranego sklepu/serwisu ;)jakby co na priw/mailtel do mnie 513743030 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fasola Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 rozejrzyj sie jaki klucz potrzebujesz tzn czy wystarczy samochodowy łamany koszt ok.10 zeta a jesli niemasz miejsca to kup samą nasadke i po problemie bo grzechotke pewnie masz:) ja do swojej cbr potrzebowałem najkrótsza przedłużke jeszcze taka wiec kolejne kilka złoty.klucze znajdziesz w wiekszym motoryzacyjnym bez problemu lub sklep z narzedziami pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ramires Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 Fasola, Honda w swojej mądrości zastosowała wiele patentów, gdzie standardowe klucze nie działają jak należy. Sromotnie się o tym przekonałem wielokrotnie. W v-twinach wewnętrzna świeca (górna) wymaga bardzo często klucza z przegubem oraz o odpowiedniej grubości. Wiem, że to dotyczy przeważnie V-ek, ale przy rzędówkach też nie zawsze jest łatwo.Dlatego na ebay często polowałem na oryginalne zestawy narzędzi pod określone motocykle, o dziwo do podstawowej eksploatacji są w zupełności wystarczają, a jak coś grubszego to i tak trzeba albo wizyty w serwisie albo lepszego zaplecza w garażu.Akurat klucz do świec dobrze mieć oryginalny, reszta wg uznania.Mam/miałem sporo kompletów kluczy począwszy od Proxxonów po Facom-a, ale w niektórych przypadkach bez oryginału trzeba by silnik wyciągać ;)Raz inwestujesz i masz święty spokój. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marecky Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 No chyba że po sezonie sprzedajesz sprzęta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ruhh Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 a na kombinacje nie dasz rady ? kiedy masz czas w tygodniu ? moze bym coś pomógł hehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil1705 Opublikowano 21 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 kombinowałem pół niedzieli, przyspawałem sobie przedłużkę do nasadki i dupa blada, nasadka jest minimalnie za gruba wiec pozostaje tylko oryginał lub jakiś klucz rurkowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ruhh Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 nie wiem jak to dokladnie wygląda w f2, masz mozliwosc zrobienia fotki ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fasola Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 Ramires niewiem jak z dostępnoscią orginalnych kluczy wiec polecam co mozna kupic w miare łatwo i tanio.na mysli miałem klucz cienko scienny bo nie kązdy wejdzie w gniazdo swiecy i warto to wczesniej sprawdzic.Ja radze sobie tym czym mam:) a ternowałem na silnikach HEMI 5.7 16 swiczek to niezła zabawa szczególnie jak auto ma jescze gaz i nie ma miejsca na reke hehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil1705 Opublikowano 22 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 Witam, dziś zakupiłem uniwersalny klucz do świec (rurkowy)-12zl. Trochę gimnastyki i świece wymienione Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diobol Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 ja wymienialem kiedyś świece w f3. Nie wiem w jaki sposob się kolego dobierasz do świec ale jeśli przez tzw "okienko serwisowe" to nawet nie kombinuj ze zwykłymi kluczami. Nie dość że potrzebujesz klucza z gumką w środku (w innym wypadku nie wyciągniesz odkręconej świecy) to jeszcze bardzo dużo przegubów i przedłużek i obowiązkowo grzechotke. Jak przynajmniej jednej z wymienionych rzeczy nie masz to daj sobie spokój i leć do sklepu kupić taki zestaw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil1705 Opublikowano 22 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 ja wymienialem kiedyś świece w f3. Nie wiem w jaki sposob się kolego dobierasz do świec ale jeśli przez tzw "okienko serwisowe" to nawet nie kombinuj ze zwykłymi kluczami. Nie dość że potrzebujesz klucza z gumką w środku (w innym wypadku nie wyciągniesz odkręconej świecy) to jeszcze bardzo dużo przegubów i przedłużek i obowiązkowo grzechotke. Jak przynajmniej jednej z wymienionych rzeczy nie masz to daj sobie spokój i leć do sklepu kupić taki zestaw. Diobol ,przecież już wymieniłem te świece A jeżeli jesteś ciekaw jak to zrobiłem to już piszę Przez serwisówkę wkładam klucz rurkowy, na klucz nakładam klucz oczkowy i kręcę, ale pewnie jesteś ciekaw jak wyciągnąłem tą świece? Otóż wsadziłem z powrotem fajkę i z fajką wyciągnąłem świecę. Skomplikowane prawda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diobol Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 Diobol ,przecież już wymieniłem te świece A jeżeli jesteś ciekaw jak to zrobiłem to już piszę Przez serwisówkę wkładam klucz rurkowy, na klucz nakładam klucz oczkowy i kręcę, ale pewnie jesteś ciekaw jak wyciągnąłem tą świece? Otóż wsadziłem z powrotem fajkę i z fajką wyciągnąłem świecę. Skomplikowane prawda? To musiało ci się baaardzo przyfarcić bo jak masz za krutki klucz rurkowy to wpadnie cały, a jak za długi to nie wykręcisz. Ja miałem w f3 problem z dobrymi kluczami - szczególnie z wewnętrznymi świecami. Może w f2 było tam ciut więcej miejsca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil1705 Opublikowano 22 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 Podobno w f2 jest trochę ciaśniej niż w f3. No nie powiem, trochę się nagimnastykowałem. Ten klucz wystaje ok. 10mm nad dekiel, miałem w domu taką nasadkę( do świec) 21mm a z drugiej strony sześciokąt, więc klucz oczkowy na nasadkę, nasadka na klucz rurkowy i pykło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ruhh Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 i pali moto jak się należy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ramires Opublikowano 23 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 Ramires niewiem jak z dostępnoscią orginalnych kluczy wiec polecam co mozna kupic w miare łatwo i tanio.na mysli miałem klucz cienko scienny bo nie kązdy wejdzie w gniazdo swiecy i warto to wczesniej sprawdzic.Ja radze sobie tym czym mam:) a ternowałem na silnikach HEMI 5.7 16 swiczek to niezła zabawa szczególnie jak auto ma jescze gaz i nie ma miejsca na reke hehejak mogles hemi sprofanowac gazem!? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil1705 Opublikowano 23 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 i pali moto jak się należy ?Moto odpaliło na dotyk i chodzi jak zegarek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ruhh Opublikowano 25 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 no to elegancko do zobaczenia na szosie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.