grzegorz750 Opublikowano 6 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 jest taki problem przy włączaniu 1 i 2 mi biegi strzelają i nie wiem co sie dzieje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kostucha Opublikowano 6 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 biegi? może masz za słabo linke sprzegla naciągniętą, albo za wysokie obroty? a moze to nie skrzynia, a łańcuch jest za luźny, lub zabierak w tylnim kole wyjechany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorz750 Opublikowano 6 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 biegi? może masz za słabo linke sprzegla naciągniętą, albo za wysokie obroty? a moze to nie skrzynia, a łańcuch jest za luźny, lub zabierak w tylnim kole wyjechany?linka już była naciągana i nic nie dało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 6 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 przy wlaczaniu jednynki trzask jest dopuszczalny( tu mozesz tylko wlaczac silnik na sprzegle majac zapieta jedynke). przy dwojce sporbuj poszukac odpowiednich obrotow. czasem jest tak ze przelaczamy je w nieodpowiednim miejscu na skali (sam tak mialem). Rumiem ze problem dotyczy tylko wbijania biegow a nie redukcji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorz750 Opublikowano 6 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 przy wlaczaniu jednynki trzask jest dopuszczalny( tu mozesz tylko wlaczac silnik na sprzegle majac zapieta jedynke). przy dwojce sporbuj poszukac odpowiednich obrotow. czasem jest tak ze przelaczamy je w nieodpowiednim miejscu na skali (sam tak mialem). Rumiem ze problem dotyczy tylko wbijania biegow a nie redukcji?przy redukcji nie zawsze ale czasem też. Czy to może być też od zużytego sprzęgła??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 6 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 przy redukcji uzywaj miedzygazu. przy zapinaniu dobierz dobrze obroty. staraj sie aby zmiana biegu byla bardzo szybka bo inaczej przy wysprzeglaniu spadek obrotow jest zbyt znaczacy i nastepuje zgrzyt.ps. jak sprzeglo siadzie to bedziesz czul szarpanie przy wysprzeglonym silniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorz750 Opublikowano 6 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 narazie dzięki jak tylko stopnieje śnieg spróbuje strzałeczka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrzegorzBB Opublikowano 6 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 Zacząłbym od sprawdzenia łańcucha. Jak będzie ok to prawdopodobnie zbyt wolno zmieniasz biegi. Pozdrawiam i do zobaczenia na wiosnę sąsiedzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LEŚNICZY Opublikowano 6 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 Miedzygazu używa się na wyścigach lub w starych ciężarówkach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorz750 Opublikowano 6 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 Zacząłbym od sprawdzenia łańcucha. Jak będzie ok to prawdopodobnie zbyt wolno zmieniasz biegi. Pozdrawiam i do zobaczenia na wiosnę sąsiedzie.łańcucha rozrządu czy napędowego ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kostucha Opublikowano 6 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 napędowego ;> albo zabierak w kole Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agnich Opublikowano 16 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 Miedzygazu używa się na wyścigach lub w starych ciężarówkach Kolega Leśniczy, of course, żartował Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.