nairda Opublikowano 28 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2009 Witam jeżdżę hornetem 600 1999r ( koło przód 16 cali) mam mianowicie taki problem gdy puszczam kierownice powiedzmy przy 80-90km/h motocykl spowalnia i przy prędkości 60km/h powstają drgania kierownicy ( powyżej 100km/h motocykl po puszczeniu kierownicy zachowuje się ok) Rozebrałem przód motocykla i wydaje mi się że mam krzywą półkę-i gdzie w pobliżu Wojkowic dokonają mi prostowania półki ? Po za tym co mogę powiedzieć to :*wymienione łożysko w kole oraz tarcze*opony 2 letnie (ostatnio ponownie wyważyłem )*łożysko ma w pewnym miejscu skok więc wymienię oraz bardzo kierownica lekko się kręci w porównaniu do innych motocykli, a nie mogę w swoim mocniej tego dokręcić*kierownica nieoryginalna (dłuższa)*dokonałem pomiaru lag i mogę stwierdzić że są prostehttp://images41.fotosik.pl/237/8cbadc65516003a2med.jpgZna ktoś przyczynę tych drgań i zakład zajmujący się prostowaniem półki ?[Darujcie sobie tekst ,,to nie puszczaj kierownicy??] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewy Opublikowano 28 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2009 łożysko ma w pewnym miejscu skok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nairda Opublikowano 28 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2009 ... a to miejsce oscyluje w lini prostej, w osi do kierunku jazdy czy gdzieś na boku (skręt)?. Bo mądra biblia motocyklisty bez przeczytania której jazda na moto to szalenie niebezpieczna czynność mówi że, motocykl cały czas wężykuje, koryguje swój tor jazdy na wprost. zatem jeśli masz jakieś opory w pobliżu miejsca gdzie występuje zjawisko wężykowania to może to powodować owe oscylację. mówię, że może, żeby nie było:)ten skok jest jedynie wyczuwalny po zdemontowaniu lagów, kierownicy, lampy, zegarów czyli na samych półkach ( brak obciążenia czyli mniejsza siła do skrętu półkami co idzie z bardziej dokładniejszym pomiarem, z całym osprzętem tego nie wyczuje). Skok nie jest w osi motocykla tylko pomiedzy maksymalnym skrętem a osią motocykla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragon Opublikowano 28 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2009 Prawda jest taka, że pierwsze Hornety właśnie ze względu na 16 calowe koło, miały taki problem z drganiami kierownicy.Jedynym rozwiązaniem jest tutaj motaż amortyzatora skrętu.No i oczywiście wymień to łożysko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.