brutus333 Opublikowano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 Mam do Was takie pytanie drodzy forumowicze: Dzisiaj poszedłem do garażu przejechać motocyklem ponieważ jedno z kół stoi na betonie. Tył jest w górze na stojaku. I tak przy okazji chciałem kilka razy prejechać tłokiem w cylindrze, więc zapiąłem piątkę i kilka razy ruszyłem kółkiem. Ale zaniepokoiła mnie jedna rzecz, a mianowicie kiedy na tejże piątce wcisnąłem sprzęgło nie było żadnej różnicy, czyli tak jak by nie wysprzęglało. Dodam że luz na klamce jest taki jak podaje producent, linka nasmarowana przesuwa się bez zacięć, olej nowy wymieniony miesiąc temu do zimowania. Nie wiem czy tak ma być, czy to jakaś awaria? Pozdrawiam i przyczepności życzę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cross Opublikowano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 zgęstniały olej zimno juz w koncu jest i własnie dlatego nie powinno sie zimą przepalac motocykla bo na poczatki zanim sie olej zagrzeje pracuje"na sucho" bo olej w moto ma inne temperatury pracy niz w aucie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brutus333 Opublikowano 17 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 Ja nie przepalam motocykla, chciałem zkręcić kołem z wbitym biegiem i na sprzęgle, objaw taki jak by sprzęgła nie było. Z resztą w ogóle aku mam wyjęty. Czyli z tego co kolega Cross pisze to normalny objaw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rufus Opublikowano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 Moim zdaniem to tylo sklejone sprzeglo , przez to ,ze dlugo stoi i pewnie w niskiej temp. zgestnial olej . Trzeba bylo sprobowac szrpnac kolem na wcisnietym sprzegle i zapietym biegu po to zeby zerwac sklejone tarcze . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brutus333 Opublikowano 17 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 Tak też robiłem, i chyba jest wszystko w porządku. Ciężko idzie ale tłok stoi w miejscu. Dzięki za wszystkie rady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
179274_1449834468 Opublikowano 18 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2009 Nie ma po ruszać silnikiem na postoju.Po zimie wytoczysz maszynkę, zapniesz wysoki bieg i poturlasz motor do przodu, do tyłu na wciśniętym sprzęgle, aż się trochę "rozluźni". Wtedy na luz i wciskasz guzik startera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brutus333 Opublikowano 19 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2009 Spoko, wszystko już mi wyjaśniliście. Niektóre "szkoły zimowania" mówią żeby przywiązać klamkę sprzęgła do kierownicy na cały postój w pozycji wciśniętej aby się tarcze nie skleiły. Ja jednak co jakiś czas idę i ruszę klamką kilka razy. Niestety garaż mam nieogrzewany i co jakiś czas takie czary-mary trzeba robić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
179274_1449834468 Opublikowano 19 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2009 Spoko, wszystko już mi wyjaśniliście. Niektóre "szkoły zimowania" mówią żeby przywiązać klamkę sprzęgła do kierownicy na cały postój w pozycji wciśniętej aby się tarcze nie skleiły. Ja jednak co jakiś czas idę i ruszę klamką kilka razy. Niestety garaż mam nieogrzewany i co jakiś czas takie czary-mary trzeba robić.E tam. Raz, a porządnie przed rozruchem wiosną. Tam jest tylko olej, nie butapren Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.