SmX Opublikowano 27 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2009 Witam związku z tym ze moja sunia odmówiła posłuszeństwa przy końcu sezonu a remont po oględzinach silnika wyjdzie nie wiem czy lekko 2000zł korba wał, sprzęgło ogólnie koszmar a moto jest zarejestrowane postanowiłem się zastanowić nad upchaniem 4t e tej ramie i tutaj moje pytanie możecie coś polecić ktoś coś takiego kombinował ?? może jest jakiś silnik który nie będzie wymagał dużo modyfikacji .. zaznaczam ze przydało by sie przynajmniej 30 kucyków żeby się to turlało suka jest na felgach supermoto jest w ogóle taka możliwość może jakaś 250-tka ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cross Opublikowano 27 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2009 jak ze 125 4t wytargasz 20kucy to jestes juz kozak ;D to jest najgorszy silnik jaki mozna miec w moto jeśli jeździło sie w zyciu czymkolwiek a nie zalezy nam tylko na ekonomi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SmX Opublikowano 27 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2009 CROSs nie chodzi mi o 125 w 4t może być 250 lub więcej ze z 125 w 4t nie wytargam nawet 20 habet to ja wiem NP. Z YZF 250 ?? pytanie moje brzmi co najwięcej może mi tam spasować ... byle w 4t ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cross Opublikowano 28 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 smiem watpić zeby cokolwiek wlazlo bo ten pixdzik ma dość mała rame przystosowana do 2 takta w wszystko w 4 jest znacznie wieksze szczególnie wyższe ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I/JG53_Pogo Opublikowano 28 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 Tak to niestety jest z wyżyłowanymi crossami a jego utrzymanie jest trochę drogieAle chyba lepiej wyremontować 2t bo koszta nie są takie duże jak by ci czterosuwowy silnik padł. No i przeróbka moim zdaniem to nie jest dobry pomysł szkoda zachodu kasy i nerwówBtw a cylinder masz w dobrym stanie pewnie masz na nicasilu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cross Opublikowano 28 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 z tego co opistał na sm.pl to 15tysiecy razy juz robiony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vraf Opublikowano 28 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 ciekawy pomysł na przeróbke, wszystko zalezy co ci bardziej pasuje 2- czy 4-takt zawsze mozesz poszukac innego 2suwa z tego modelu,nigdy nie bedziesz miał pewności przy kupnie używanego silnika czy to 2-czy 4-takt ze to nie bomba dopuki go nie rozbierzesz,kupisz np 250ke a on bedzie łykał olej jak benzyne bo ktoś na fabrycznym zestawie latał bez zmiany oleju, różnie bywa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SmX Opublikowano 28 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 z tego co opistał na sm.pl to 15tysiecy razy juz robiony Nie rozumiem ?W takim razie uważacie ze nic z tego nie będzie ? naprawdę wolał bym 4t Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.