Gawlo Opublikowano 6 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2009 Mam, a właściwie moja kobieta ma Shadow 600 , i jest taki drobny problem.Podczas jazdy w temperaturach poniżej 10 st C. motor zachowuje się jak zimny, cały czas.Nawet w upalne dni trzeba jechać około 5 km na ssaniu, bo inaczej się dusi i przerywa.Gażniki są czyste, zsynchronizowane, świece wymienione, zachowuje się dosłownie jakby miał zbyt ubogą mieszankę.I tu problem, iglice bez regulacji, wkrętu do regulacji składu mieszanki też nie zlokalizowałem.O membranach zapomniałem dodać , oczywiście nie ma mowy o dziurach, są ok.Na wolnych obrotach jest dobrze, jak wkręci się na obroty też jest dobrze, ale obroty przejściowe, zaraz po wolnychsą jakby za ubogie, trochę przerywa , i zachowuje się jak niedogrzany.Zjawisko to nie jest bardzo uciążliwe, ale drażni , że coś jest nie do końca idealne.Brakuje mi koncepcji.Może ma ktoś jakiś pomysł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kawasaki Opublikowano 6 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2009 ja bym sprawdził zawory, filtr powietrzai czy nie łapie jakiegos lewego powietrza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawlo Opublikowano 28 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 ja bym sprawdził zawory, filtr powietrzai czy nie łapie jakiegos lewego powietrzaFiltr powietrza jest nowy, zawory wyregulowane, połączenia między gaźnikami , filtrem i głowicami są ok.Widzę, że nikt nie jest w stanie mi pomóc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 28 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 problem może byc prostszy niz Ci sie wydaje. Jak wiadomo shadow 600 jest chłodozna ciecza więc za jej niedogrzanie odpowiada walnięty termostat. który stale jest otwarty i wypuszcza ciepły płyn do chłodnicy stale obniżajac jego temperature.Sprawny termostat utrzymuje ciepło w płaszczu silnika i nadmiar tego ciepła odprowadza co jakis czas do chłodnicy otierajac się i nie dopuszcza do wychłodzenia silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawlo Opublikowano 1 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 problem może byc prostszy niz Ci sie wydaje. Jak wiadomo shadow 600 jest chłodozna ciecza więc za jej niedogrzanie odpowiada walnięty termostat. który stale jest otwarty i wypuszcza ciepły płyn do chłodnicy stale obniżajac jego temperature.Sprawny termostat utrzymuje ciepło w płaszczu silnika i nadmiar tego ciepła odprowadza co jakis czas do chłodnicy otierajac się i nie dopuszcza do wychłodzenia silnika.Godne uwagi. O tym nie pomyślałem.Oczywicie to sprawdzę, ale ostatnio zatankowałem lepszego paliwa i nie do końca to sprawdziłem, ale peoblem jakby znikł. Ale to jeszcze nie do końca pewne, tak jak pisałem problem jest słabo odczuwalny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 by the way, niedogrzany silnik wiecej żre paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.