ling24 Opublikowano 28 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 witam więc tak jak wcisne przedni hamulec i dociskam przód stuka mi w lagah ale raczej przy odbiciu ,zadna się nie poci, podzas jazdy nie zauwazalne wiec moje pytania :jaki olej?jak się go wymienia ?motocykl to fz6 i( przebieg 22tys ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 28 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 10 W (medium) w manualu mas zpodana ilośc na goleń.trzeba je rozebrać.Dobija Ci bo masz albo za mało oleju albo za rzadki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ling24 Opublikowano 28 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 10 W (medium) w manualu mas zpodana ilośc na goleń.trzeba je rozebrać.Dobija Ci bo masz albo za mało oleju albo za rzadki.mam je dosyc miękkie ale nie dobija podczas hamowania nic nie słychac tylko na postou jak sprawdzam amortyzacje to jak sie cofają słychac stuk ,ale odczuwam lekkie sciąganie w lewo jak puszcze kiere (może dlatego się tak zaczłem tymi lagami interesować) hmm czyli je wyciągnąc z półki i wylac olej odwracając je ?,jeszcze tego nie rozbierałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boban Opublikowano 28 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 mozliwe ze jeszcze lozysko glowki masz wyrabanetez moze byc przyczyna stukow ;)a wymiana oleju w lagach to maly pryszcz,zobaczysz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 28 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 nie sa skrzywione, lub po prostowaniu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ling24 Opublikowano 28 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 mozliwe ze jeszcze lozysko glowki masz wyrabanetez moze byc przyczyna stukow ;)a wymiana oleju w lagach to maly pryszcz,zobaczysz pierwsze wrazenie miałem ze to łozysko glowki ale przyłozyłem ręke do kiery i rammy i nie odczuwałem tam stuków Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ling24 Opublikowano 28 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 nie sa skrzywione, lub po prostowaniu?tego nie wiem bo poprzedni własciciel miał lekkiego szlifa ale nie wyglądają na skrzywione i juz nieraz przekraczałem 200km/h nawet z pasażerem i zadnych dodatkowych objawów nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Refel Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 Miałem kiedyś podobne objawy, ale okazało się że to przewód hamulcowy w stalowym oplocie stukał o błotnik przy dobiciu zawieszenia na postoju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ling24 Opublikowano 29 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 szukałem przyczyny i nic więc to olałem:) ale jezdząc dzisiaj zauwazyłem ze przy hamowaniu lekko drzy kiera wiec mysle ze to jednak łozysko główki ramy a na koniec dnia po umyciu fazerka zrzucając go dośc dynamicznie z centralki poczułem mocne! zadrzenie kiery moje ostatnie pytanie jak je dokręcic ? musze odkrecic tą chromowaną nakretke jaki gwint lewy? a pózniej?. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brosik Opublikowano 30 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2009 Jak chcesz mieć pewność że to łożysko to postaw motocykl na centralnej, przednie koło niech będzie w powietrzu, złap za lagi i poruszaj przód - tył, jak będzie czuć luz to znaczy że trzeba tam ewidentnie zajrzeć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jojko91spi Opublikowano 30 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2009 lub delikatnie przekrec kierownice , jesli bedziesz czyc jakis przeskok to tak samo moze to byc wina łozyskaoczywiscie moto na stopce centralnej i przednie kolo w gorze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lonerr Opublikowano 30 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2009 lub ....siadasz na moto, tylni hamulec - ktoś Ci szarpie za lagi z przodusprawdź czy podkładka Ci się nie kręci - ja miałem duży luzzzz pchaj motorek i powoli pulsacyjne hamulcem naciskaj energicznie, powinien motorek elegancko na amorach nurkować, a nie szarpać ....podjedź do dobrego serwisu, mechanik się karnie i Ci powie po odkręceniu pułku dobrze mieć klucz dynamometryczny aby odpowiednio dokręcić, oraz klucz żeby złapać nakrętkę bo pod półką są takie jak "zębatka" pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.