brutus333 Opublikowano 13 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 Witam wszystkich ponownie, i do rzeczy. Powidzcie mi proszę czy przyczyną "tempego" zachowania się motocykla podczas przyspieszania może być problem z ładowaniem? Otuż na wyłączonym silniku napięcie na akumulatorze jest około 12,5V, podczas pracy na wolnych obrotach wynosi 14,3V a przy zwiększaniu obrotów zamiast rosnąć, spada nawet do 13,8V przy około 4000 obr. Dodam że jak go kupiłem to sprzedający zapomniał wyłączyć stacyjki i tak motocykl stał całą noc aż do wyczerpania akumulatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 Jeśli akumulator wyczerpał się całkowicie do zera, to lepiej wymienić. A co jest przyczyną mulenia, nie mam pojęcia. W Stradzie masz całkowicie inny silnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Whiplash Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 Mozliwe ze Pageso ma taki sam problem z ladowaniem jak Falco I RSV trza trzoche przerobic instalacje tutaj wszystko na temat http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?t=64758 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brutus333 Opublikowano 15 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 Temat do zamknięcia, wszystko już wyjaśnione Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Whiplash Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 A mozesz sie pochwalic co to bylo ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brutus333 Opublikowano 16 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2009 Nic nie było, włoszczyzna tak ma chodzić i już Poprawili tylko mapy czegoś tam i jest oki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gutttek1 Opublikowano 18 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 Witam jestem nowy na forum i nie bardzo się orientuję czy w dobry miejscu zadaję to pytanie. Jestem posiadaczem Aprilii Pegaso 650 2000r. i poszukuję danych regulacyjnych zaworór ssących i wydechowych. Z góry dziękuję za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Whiplash Opublikowano 18 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 Witam jestem nowy na forum i nie bardzo się orientuję czy w dobry miejscu zadaję to pytanie. Jestem posiadaczem Aprilii Pegaso 650 2000r. i poszukuję danych regulacyjnych zaworór ssących i wydechowych. Z góry dziękuję za pomoc.google twoim przyjacielem manual Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gutttek1 Opublikowano 18 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 google twoim przyjacielem manualDzięki za linka. Mam tego manuala ale luzów zaworów w nim nie podają. Dlatego nadal proszę o pomoc w sprawie luzów zaworów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba Opublikowano 18 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 Valve clearance (cold): 0.1 mm (intake) - 0.15 mm (exhaust). Dane dla Rotax'a 655 (651,9 cm3 z 2 gaźnikami Mikuni BST 33) z serwisówki numer 8102759 (first edition 1996, reprint january 2000).Używasz tych informacji na własną odpowiedzialność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gutttek1 Opublikowano 22 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2009 Buba jwsteś wielki! Ogromne dzięki. W między czasie znalazłem dane w "Autodacie 2005" i są identyczne oczywiście do silnika 655 rok 97 - 00 a nie 655e 92 -96 bo do tego typu podają na wszystkie zawory 0.15 do 0.25. Mam do ciebie jescze jedną prośbę, jeżeli masz linka do tej serwisówki to podaj. A jak nie chcesz na forum to przesli na [email protected] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gutttek1 Opublikowano 22 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2009 Mam jeszcze jedno pytanko. Moja Aprilka została sprowadzona z Austrii. W tłumaczeniach dokumentów podają moc 25kw (serwisówki 37,3kw) i faktycznie wydaje mi się mułowaty. Czy na rynek Austriacki były blokowane? Jeżeli tak to w jaki sposób i jak usunąć te blokady? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba Opublikowano 22 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2009 Serwisówkę wysłałem. Mam tu kilka ich typów, ta jest właściwie najmniej szczegółowa (nie opisuje jak co dokładnie rozebrać), ale jako jedyna zawiera odpowiednie wartości luzów zaworowych.Jeśli w dokumentach zagranicznych masz wpisaną mniejszą moc - to na pewno jest zdławiona, z powodu ograniczeń dla młodych kierowców. Nie wiem w jaki sposób te ograniczenia są wprowadzone. Ale podejrzewam, że wąskim gardłem będą gaźniki - więc pewnie trzeba będzie dokupić oryginalne elementy. Może też coś w CDI jest zmienione, wtedy koszta odblokowania mogą być większe. Ale to tylko moje przypuszczenia. Znajdź na forum, jak to jest robione w innych motocyklach gaźnikowych - tu na pewno będzie podobnie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gutttek1 Opublikowano 22 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2009 Dięki Buba będę szukał dalej może ktoś to przerabiał. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.