Zychu Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 Moto to CBR F2, totalnie nie wiem co moze być, moto stało z 3-4 dni , bez dłuższego odpalania tylko na 10-20 sekund bo robiłem z nim, no i teraz jak odpalam na luzie chodzi elegancko do odcięcia, a problem zaczyna sie jak chce sie rozpędzić , jak jade powoli jest okej, jak juz zaczyna sie wkręcać na obroty to jest efekt taki jakby brakowało paliwa po chwili gasnie, postoi z 3-4 minuty i odpala normalnie, przez okres jak z nim robiłem było mało paliwa w baku i zalałem z 2-3 litry, może to byc przez zatkany kranik ? pojade na stacje zatankuje pod korek ale nie wiem czy to pomoże macie jakies sugestie co do tego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motoplaza Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 ŚCIĄGAŁEŚ BAK??JAK TAK TO SPRAWDŹ SZCZELNOŚĆ WĘŻY!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jojko91spi Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 szczelnosc wezy albo ten filter co masz w baku , moze jak bylo malo paliwa to wszystko osiadlo co miales syfiatego w baku i sie zapchal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kedzior1994 Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 Nie wiem jak w F2 , ale w F3 mój sąsiad miał takie problemy po ściągnięciu czachy (ściągałeś owiewki?) I wiem co musiał zrobić , lecz nie umiem tego wytłumaczyć ;P Ale idą tam takie jakby węże (do nich wlatuje powietrze) i z założoną czachą 'łapały' więcej powietrza niż bez. Musiał dokupić lejek plastikowy i go włożyć w ten wąż ;P (dla siedzących w temacie chyba dosyć zrozumiałe ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David87 Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 hej,miałem ten sam problem jeszcze za czasów jak miałem suzuki rg80.Z tym że ona wcale nie chciała odpalac, tylko na kilka sekund odpalała jak wlałem strzykawką paliwo do cylindra.Co sie okazało, jak zakładałem bak,to przycisnąłem przewód który dostarczał paliwo z baku.Radze podnieśc bak i posprawdzac dokładnie,każdy przewód z osobna.Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sc0uT Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 Tez mialem jak kolega wyzej. W GS'ce jeszcze. Glowny przewod z paliwa zostal przycisniety airbox'em i powyzej pewnych obrotow moto przerywalo, zauwazylem ten wezyk, wyciagnalem i juz normalnie smigala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CB1 Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 Nie wiem jak w F2 , ale w F3 mój sąsiad miał takie problemy po ściągnięciu czachy (ściągałeś owiewki?) I wiem co musiał zrobić , lecz nie umiem tego wytłumaczyć ;P Ale idą tam takie jakby węże (do nich wlatuje powietrze) i z założoną czachą 'łapały' więcej powietrza niż bez. Musiał dokupić lejek plastikowy i go włożyć w ten wąż ;P (dla siedzących w temacie chyba dosyć zrozumiałe )W F2 jeszcze tego nie ma. To bylo w F3 i rzeczywiscie lejek dawal rade, kumpel nawet zamontowal maly wentylatorek, podobny do tych chlodzacych procesory. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zychu Opublikowano 18 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 Wczoraj zatankowałem pod korek i śmigał cały dzień już normalnie, ale wieczorem znowu zaczeło mu odbijać ;/ sprawdzę te węże bo bak ściągałem rzeczywiście, a co do lejka to w F2 tego sie nie zakłada ;p bo śmiga bez Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.