Edisiewicz Opublikowano 13 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 Panowie dwa problemu - nie mogę równo naciągnać łańcucha. W pewnym momęcie jest za luśny a w pewnym mocno się szpanuje - wg skali na wahaczach jest jeszcze blisko polowa .Druga sprawa - nie moge "cofnąć" naciągu łańcucha - jak luzuje to luzuje mi się zaślepka ze śrubą zaś koło się nie cofa w odwrotną stronę jest wszystko ok. Moto - Bandit 600 k4 :> Jakieś rady?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tatung Opublikowano 13 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 Nierównomiernie rozciągnięty łańcuch, szykuj się na nowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edisiewicz Opublikowano 13 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 Tak tez myślałem , a co z napinaczem? Pewnie skończy się na czyszczeniu lecz nie moge go cofnąć nawet używając młotka i drewnianego elementu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tatung Opublikowano 13 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 W koło kopnij od tyłu motocykla, może puści.Tylko tak bez przesady, żeby sprzęta nie obalić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kostucha Opublikowano 13 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 może ktoś żle poskładał naciągi i sie nie cofną, juz takie cos widziałem a jak sie nie da to wyjmij całkiem ośke i zdejmij koło, zobaczysz co sie dzieje.łańcuch nierówno naciągnięty, nic z nim nie zrobisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LEŚNICZY Opublikowano 13 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 Nierównomiernie rozciągnięty łańcuch, szykuj się na nowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edisiewicz Opublikowano 13 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 Hmm rozumiem aby znaleźć moment najwyższego naszpanowania i wyregulować go w miarę wyśrodkowując napięcie/luz?. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LEŚNICZY Opublikowano 13 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 Hmm rozumiem aby znaleźć moment najwyższego naszpanowania i wyregulować go w miarę wyśrodkowując napięcie/luz?. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vraf Opublikowano 13 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 jak masz zamiar na takim łańcuchu jeździć to przygotuj sie na jego duże skoki szarpania i gruchot, ale nie powiem da sie na tym jeździć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nairda Opublikowano 16 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2009 albo nierównomiernie rozciągnięty łańcuch ewentualnie zrąbana zębatka, sprawdz czy masz wszystkie ząbki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 16 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2009 Na nierównomiernie rozciągniętym łańcuchu da się zrobić kilka tys kmZ wymianą poczekaj do końca skali naciągu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
179274_1449834468 Opublikowano 16 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2009 Zgodnie ze sztuką: łańcuch na najmniej rozciągniętym odcinku powinien mieć luz przewidziany przez producenta (większość szosówek 20-40mm), czyli w innym luz będzie odpowiednio większy. Jeśli nierównomierność jest znacząca, to wymiana napędu.Ty leśniczy nie podpuszczaj ludzi. Ledwie z lasu wyszedłeś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam36 Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 Też mam łańcuch podobny zaznaczyłem sobie na nim w którym miejscu jest najbardziej sztram i wedle tego go reguluje bo jak go podregulujesz w najluzniejszym miejscu to bedzie ci dopiero szarpał .W sumie naped no wymiany i tak ja do zimy planuje tak objechac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 Zgodnie ze sztuką: łańcuch na najmniej rozciągniętym odcinku powinien mieć luz przewidziany przez producenta (większość szosówek 20-40mm), czyli w innym luz będzie odpowiednio większy. Jeśli nierównomierność jest znacząca, to wymiana napędu.Ty leśniczy nie podpuszczaj ludzi. Ledwie z lasu wyszedłeś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 A przy extra fajnym rozciagnieciu mamy jeszcze w komplecie przeskakiwanie na zebatce, oczywiscie gratis od firmy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
179274_1449834468 Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 A przy extra fajnym rozciagnieciu mamy jeszcze w komplecie przeskakiwanie na zebatce, oczywiscie gratis od firmy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 no niestety to nie jest tania zabawa z drugiej zas strony spokojnie 2 sezony dobra keta wytrzyma tak wiec 500zł na 2 lata to chuba nie majatek ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.