Świerq Opublikowano 5 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2009 Witam wszystkich mam pytanko niewiem co dolega mojej WRce ale mam taki problem, pali super od kopa, pracuje równo, ssanie normalne i ciepłe ssanie działa prawidłowo, ale na niskich obrotach jest brak mocy. Niewiem dokładnie bo obrotomierza miemam ale tak czuje ze przez pierwsze około 2000 obrotów niema mocy, silnik tak jakby krztusi się, mniejwięcej jedzie tak jak czterocylindrowiec w którym jeden gar niepali. Po osiągnięciu odpowiednich obrotów dostaje potężnego kopa i mocy jest az zanadto (chodżby w 2T). Jeździłem na CRF 450 i ona ciągnie od dołu więc porównując z moją WRką myśle że cośjest nietak ale niemam pojęcia co więc ...... CO ROBIĆ, bo mi już pomysłów brak...pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kostucha Opublikowano 5 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2009 może masz złą szczelinę na świecy? albo za bogata mieszanke, na niskich ją przylewa, a jak sie wkręci to i tak spala zobacz świece, jaki ma kolor, czy jest mokra, sucha, czerwona, czarna czy jasnobrązowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Świerq Opublikowano 5 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2009 może masz złą szczelinę na świecy? albo za bogata mieszanke, na niskich ją przylewa, a jak sie wkręci to i tak spala zobacz świece, jaki ma kolor, czy jest mokra, sucha, czerwona, czarna czy jasnobrązowa.... świeca nowiutka NGK CR8E ma jakie 6 h jazdy (przed wymianą też żle kręcił na niskich obrotach) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kostucha Opublikowano 5 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2009 a poprzednia padła? mokra była? co znaczy "ciepłe ssanie działa prawidłowo"? cieply silnik na ssaniu gaśnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Świerq Opublikowano 5 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2009 ... nie świecę wymieniłem bo stara była zasadzona i ciężko odpalało moto pozatym miała już "dobry" przebieg, a jeżeli chodzi o ciepłe ssanie to miałem na myśli ze jak silnik ciepły i po np przewrotce zgaśnie i się "poprzelewa w nim wszystko" to z ciepłym ssaniem pali od kopa bez najmniejszego problemu.piszesz kostucha powyżej ze może zbyt bogata mieszanak i nieprzepala jej ?! sugerujesz np wymianę dysz w gaźniku ? ale na jakie ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kostucha Opublikowano 5 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2009 dysze to ostateczność, zajmij sie lepiej regulacją gaznika, ale najpierw go rozbierz i przejrzyj, wyczyść, jeden gaznik to można samemu ustawić. takie objawy to też może być przestawiony zapłon, ale nie wydaje mi się, zeby w takim sprzęcie to było możliwe. jesli masz filtr paliwa, sprawdz czy nie jest przytkany. filtr powietrza bym olał, bo by ją dusiło na wysokich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Świerq Opublikowano 5 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2009 gaznik wyczyszczony, wyhuhany, zapłon ustawiony tak jak ma byc, na oko wydaje się wszystko zrobione na tip top, na pierwszy rzut oka wszystko super ale ta mała dolegliwość ?! .... ide rozbierać to w cholerę jeszcze raz może coś się tam zawiesiło ? acha a filtr powietrza wyprany i oleju wymieniony, olej też świerzy, kkoniec pomysłów poprostu..jakby jeszcze jakieś pomysły to chetnie posłucham a teraz lece na garaż / dzięki za podpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kostucha Opublikowano 5 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2009 hmm.. kranik masz podciśnieniowy? sprawdz sobie w takim razie przewód podcisnienia który go otwiera, może być popękany lub juz luźny na króćcu, łapie powietrze i nie otwiera się membrana w kraniku. nic wiecej do glowy mi nie przychodzi. powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Świerq Opublikowano 5 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2009 powrot z garazu .... obniżyłem króciec o 2 "pozycje" jest wyraźna poprawa, ale to okaże się w terenie, dzieki za podpowiedzi, a ów wężyk jest Ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I/JG53_Pogo Opublikowano 5 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2009 takie objawy to też może być przestawiony zapłon, ale nie wydaje mi się, zeby w takim sprzęcie to było możliwe.Nie grzebałem w WR ale przypuszczam że raczej nie bo zapłon ma na module czyli CDI które połączone jest z czujnikiem Hala a tego się nie da od tak przestawić to nie jest przerywacz który może się rozregulować .Najlepiej tak jak kolega pisze rozebrać gazior przeczyścić przedmuchać No i ja bym do tego jeszcze sprawdził czy iglica nie jest krzywa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.