Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Dziura W Gazie Na Niskich Obrotach


Świerq

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich mam pytanko niewiem co dolega mojej WRce ale mam taki problem, pali super od kopa, pracuje równo, ssanie normalne i ciepłe ssanie działa prawidłowo, ale na niskich obrotach jest brak mocy. Niewiem dokładnie bo obrotomierza miemam ale tak czuje ze przez pierwsze około 2000 obrotów niema mocy, silnik tak jakby krztusi się, mniejwięcej jedzie tak jak czterocylindrowiec w którym jeden gar niepali. Po osiągnięciu odpowiednich obrotów dostaje potężnego kopa i mocy jest az zanadto (chodżby w 2T). Jeździłem na CRF 450 i ona ciągnie od dołu więc porównując z moją WRką myśle że cośjest nietak ale niemam pojęcia co więc ...... CO ROBIĆ, bo mi już pomysłów brak...pozdrawiam  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może masz złą szczelinę na świecy? albo za bogata mieszanke, na niskich ją przylewa, a jak sie wkręci to i tak spala zobacz świece, jaki ma kolor, czy jest mokra, sucha, czerwona, czarna czy jasnobrązowa.
... świeca nowiutka NGK CR8E ma jakie 6 h jazdy (przed wymianą też żle kręcił na niskich obrotach)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... nie świecę wymieniłem bo stara była zasadzona i ciężko odpalało moto pozatym miała już "dobry" przebieg, a jeżeli chodzi o ciepłe ssanie to miałem na myśli ze jak silnik ciepły i po np przewrotce zgaśnie i się "poprzelewa w nim wszystko" to z ciepłym ssaniem pali od kopa bez najmniejszego problemu.piszesz kostucha powyżej ze może zbyt bogata mieszanak i nieprzepala jej ?! sugerujesz np wymianę dysz w gaźniku ? ale na jakie ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dysze to ostateczność, zajmij sie lepiej regulacją gaznika, ale najpierw go rozbierz i przejrzyj, wyczyść, jeden gaznik to można samemu ustawić. takie objawy to też może być przestawiony zapłon, ale nie wydaje mi się, zeby w takim sprzęcie to było możliwe. jesli masz filtr paliwa, sprawdz czy nie jest przytkany. filtr powietrza bym olał, bo by ją dusiło na wysokich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gaznik wyczyszczony, wyhuhany, zapłon ustawiony tak jak ma byc, na oko wydaje się wszystko zrobione na tip top, na pierwszy rzut oka wszystko super ale ta mała dolegliwość ?! .... ide rozbierać to w cholerę jeszcze raz może coś się tam zawiesiło ? acha a filtr powietrza wyprany i oleju wymieniony, olej też świerzy,  kkoniec pomysłów poprostu..jakby jeszcze jakieś pomysły to chetnie posłucham a teraz lece na garaż / dzięki za podpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

takie objawy to też może być przestawiony zapłon, ale nie wydaje mi się, zeby w takim sprzęcie to było możliwe.
Nie grzebałem w WR ale przypuszczam że raczej nie bo zapłon ma na module czyli CDI które połączone jest z czujnikiem Hala a tego się nie da od tak przestawić to nie jest przerywacz który może się rozregulować .Najlepiej tak jak kolega pisze rozebrać gazior przeczyścić przedmuchać No i ja bym do tego jeszcze sprawdził czy iglica nie jest krzywa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.