Picek Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Witam.Kawa GPZ 900.Popluwała olejem z odmy przy wyższych obrotach.Zasugerowano mi regulację zaworów--zrobiłem.Ciśnienia cylindrów na poziomie minimalnym ale dopuszczalnym przez serwisówkę {równo na każdym powyżej 10 atm}.Chcę zmienić olej bo nie widzę sensu remontu silnika a może ta zmiana coś da.Który olej i jakiej marki będzie lepszy:20W4020W50Oba zalecane przez producenta.Dzięki z góry za odpowiedzi. :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 20W50 i sprawdź czy w obudowie odmy masz separator Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Picek Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Dzięki O to chodzi że już napisałem dwa tematy w tej sprawie i nikt nie był w stanie mi wyjaśnić co w tej obudowie być powinno---jest to pusta miska na może 2 setki oleju---jest tylko mała przegródka i na tym koniec.Gdzieś tutaj jest ten temat z fotkami---Mistrzu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Picek Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 http://forum.motocykle.slask.pl/index.php?showtopic=32667 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 W środku powinna być wkładka podobna do druciaka myjki do garów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brosik Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Piotrze, od czego jest ten separator ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Pomaga w szybkim skropleniu oleju z oparów który potem swobodnie ścieka do silnika a nie jest wyrzucany do obudowy filtra powietrza.Nie możemy zapominać także o tym że następuje szybka wymiana powietrza w karterze silnika w ilości podobnej jaka potrzebna jest nad tłokami do prawidłowej pracy silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brosik Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Dzięki za wyjaśnienie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Picek Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Kawa rozebrana ponownie.okazuję się że po wnikliwym "przepalcowaniu" http://www.sor.krapkowice.net/forum/images/smiles/icon_wink.gif komory odmy ukazuje się drugie wyjście http://www.sor.krapkowice.net/forum/images/smiles/icon_rolleyes.gif wyższe i wygląda na to że główne http://www.sor.krapkowice.net/forum/images/smiles/icon_rolleyes.gif Dorobiłem jeszcze jedną przegrodę z dna puszki--między obie wstawiłem dwa "druciaki' kuchenne-hehe.Spełnią rolę separatora który np. w maluszku dobrze się sprawdzał :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.