Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Apka Af 1 Futura


122dawidek122

Rekomendowane odpowiedzi

Po kupnie Apki w ten sam dzien nie chce mi palic na rozrusznik robi tylko tak pyk! Co to moze byc????Mam jeszcze jeden problem a mianowicie na 1 pozno wkreca sie na obroty dopiero tak po 5-6tyś idzie fajnie, i jak jej tak nie rozpedzi na 1 do spodu to na 2 tak 6-7tyś przymula i nie pujdzie wiecej , tak samo jak i na 3 i 4! Trza ja do spodu rozpedzac na kazdym biegu! Czego to jest wina? Prosze o pomoc z góry dziekuje!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiec tak z rozrusznikiem ci nic nie powiem . Ale w silniku am6 (masz go w af1) to nic dziwnego że idzie dopiero od 5-6 tyś. te silniki na dole obrotów to muły uroki wysokoobrotowego silnika ;) Jak smigałem na am6 to takich problemów nie było wkręcała się momentalnie. Może jak ją kręcisz to wychodzisz poza obroty użytkowe?? (to te obroty po , których motor już sie nie rozpędza) A jakie masz osiągi że sie tak spytam ?? bo znam osoby ,którym tzr-ki (am6) idą po 90 ,max a są tacy co im idzie 110 sprawdź kompresje ! może masz już zajechany motorek ;/ to 2t i wysokoobrotówka więc bardzo długo nie wytrzyma ;/ a brak mocy właśnie może by powodem złej kompresji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Em moja Futura jest 4 biegowa tak ps, mierzylem samochodem to 100 leciała, ona niby była po remoncie juz dotarta, tylko ze na 1 zeby tak smigla fajnie to trza ja wkrecic porzadnie, moim zdaniem powinna sie odrazu wkrecac!Moze gaznik??? Ona jest mocna dosc dopiero tak po 5-6 tyś na 1, zeby tak fajnie leciala trza ja do spodu wkrecac!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie widziałem twojego gaźnika, ale pewnie jak z każdym i z twoim będzie podobnie. w gaźniku masz takie śrubki{albo 3, }, u mnie są 2, od powietrza, i od obrotów,u innych jest jeszcze śrubka od paliwa, wkręcenie śrubki od obrotów powoduje podniesienie przepustnicy i na odwrót, zaś ta od powietrza, zazwyczaj ustawiam tak że wkręcam do końca, i odkręcam o 2 obroty, już mówię że nie wiem jak to u ciebie może być. najlepiej jak ściągniesz manuala, albo jak ktoś kto posiada te samo moto pokaże jak ma u siebie, jak to nie pomoże to metodą prób i błędów, ponad to możesz spróbować przestawić rowek na iglicy, niżej, wyżej, lub na środek.a kompresję sprawdzasz tym mm, kurde mam to w domu, a zapomniałem jak to fachowo szło, polega na przystawieniu takiej końcówki do tej szpary co świeca tam je, i jak to mosz przystawione to kręcisz silnikiem, rozrusznikiem lub kopsztarterem, i na wskaźniku pokazują ci się atmosfery czy tam bary.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.