Picek Opublikowano 24 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2009 Witam.Temat dałem na Kawa forum ale mało kto z "młodym" chce pogadać Silnik pali od strzała.Nie ma nic niepokojącego.Nie dymi nie pierdzi nie strzela.Nie osłabł-jeżdzi "jak zawsze".Od paruset km. pokazuje się olej pod filtrem powietrza.Objaw jest przy mocniejszym odkręcaniu.Do tych powiedzmy 5tyś.obr. są to śladowe ilości.Może ktoś bawił się z tym problemem.W zasadzie jeszcze nic nie sprawdziłem--dzisiaj ją rozkopałem i jutro po wykręceniu świec sprawdzę ciśnienia.Zasugerowano mi regulację zaworków tylko nie bardzo wiem co ma piernik do wiatraka wylotowe nie bardzo się otwierają i przepycha przez pierścionki Z góry dzięki--pozdrowionka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.majzel. Opublikowano 25 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2009 a stan oleju masz ok? tzn czy nie masz nadmiaru oleju wlanego jak nie to zostaw to nic sie nie stanie chyba ze zacznie Ci juz wiecej oleju sie przedostawac na filtr to wtedy trzeba bedzie pomyslec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kawasaki Opublikowano 25 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2009 odma ma odprowadzać ciśnienie powstające w silniku, bardzo często w airboxie znajdują się śladowe ilości oleju z odmy, to raczej normalne (jeśli są to niewielkie ilości)tak jak napisał kolega wyżej sprzawdź czy nie masz zbyt dużo oleju, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Picek Opublikowano 25 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2009 Dzięki koledzy za odpowiedzi.Wygląda to tak że przy spokojnym bujanku nic się nie dzieje.Przy odkręcaniu olej dosłownie się leje.Ostatnio leciałem A4 do znajomych,w jedną stronę przy średniej 150km/h---pokazało się trochę ale tylko na tyle że przez otwór w airboxie wyleciało parę kropel.W drodze powrotnej przez odcinek koło 10km ze średnią 200 wywaliło tyle że pokrywa żebatki łancucha po tylne koło były mokre.Liczę że te pół litra poszło jak nic.Dzisiaj trochę ją rozkopałem--wyregulowałem wszystkie zawory które miały po parę setek za duże luzy.Sprawdziłem ciśnienia gdzie średnio wychodzi 9atm na garnek .Świeczki wszystkie takiego samego koloru i zużycia.W następnej kolejności zdejmę dekiel z nad skrzyni który idzie w odmę.Airbox jest popękany przy otworze wkładu filtra,króćce ssące montowane w airboxie są amen-----sztywne i jakieś jakby za krótkie.Tak myślę to pokończyć i zmienić olej na 20W40---może się trochę uspokoi.Czekam na dalsze sugestie.Dziękuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.