kluczyk Opublikowano 4 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2009 Witam.Mam problem z CBR 600 f3. Gdy kupowałem motocykl było z nim wszystko ok. Zrobiłem na nim tylko 1500km i od jakiegoś czasu zaczęły sie problemy z 6 biegiem. Gdy chciałem na nim przyspieszyć coś strzelało w silniku i szarpało. teraz mam już tak na większosci biegach. Czy jest to coś nie tak ze skrzynią czy może z czymś innym? Z drugiej strony ciężko jest zerwać zęby właśnie na 6 biegu. Jeżeli macie jakieś pomysły to proszę o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PIOTR GS500 Opublikowano 4 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2009 Byc moze to wina zestawu napedowego - sprawdz lancuch i zebatki . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kluczyk Opublikowano 4 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2009 Na początku też myślałem że to moze być wina napędu no i napęd był już do wymiany i go wymieniłem i dalej tak jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawca44 Opublikowano 4 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2009 Zaworki regulowałeś? Gaźniki były synchronizowane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.majzel. Opublikowano 4 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2009 może być tak że skrzynia przelatana na gumie była... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kluczyk Opublikowano 5 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2009 Zaworów nie regulowałem, a gaźniki regulowałem i robiłem synchronizacje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kluczyk Opublikowano 5 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2009 Tak ale jezeli by było cos nie tak z tą skrzynia to jak kupowałem to już by coś w środku przeskakiwało i bo ty było czuć w jezdzie a ja nim mało co kilometrów zrobiłem i zaczęło mi właśnie na poczatku na 6 przeskakiwać a teraz to juz na wiekszosci biegów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diobol Opublikowano 5 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2009 Jaki masz przebieg ? albo jaki Ci się wydaje że jest. Bo nie ukrywajmy że skrzynie wieczne nie są, jeszcze ostatnio f3 są bardzo popularne dla poczatkujacych motocyklistów więc można ją było zajechać nieumiejętną zmianą biegów. Wątpię jednak żeby tę skrzynię dało się zajechać od gum, bo na seryjnych przełożeniach ciężko nim gumować. Czasami bywało tak że jak ciągnęło się go na wysokich obrotach to miedzy 5 a 6 biegu jak stanowczo nie wbiłeś dzwigni to wskakiwał taki jakby luz. Myślę że częste takie działanie może spowodować uszkodzenie zębów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kluczyk Opublikowano 5 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2009 przebieg to 48tys km. Nie miałem czegoś takiego że mi luz wskakiwał między 5 a 6. Ale to jest chyba nie możliwe żeby 6 obrobiła sie od gum bo to jest chyba nie mozliwe żeby ją postawić na gume na 6 jeszcze na 1 albo 2 to tak ale na 6 się nie da Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiloszRR Opublikowano 5 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2009 Ja bym sprawdził sprzęgło czy sie przypadkiem nie rozsypuje... Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kluczyk Opublikowano 6 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 No możliwe że właśnie to sprzęgło będzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.