stanley Opublikowano 5 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2009 mam fazera 600 z 2002 roku i mam problem z ładowaniem sprawdziłem alternator i jet ok, akumulator tez ok, kupiłem regulator napięcia i też nie pomogło.na wolnych obrotach jet ponad 12v i bez świateł ładuje do 13,2v po włączenu postojowych spada do 12,9, natomiast po włączeniu mijania jest dramat 11,7-11,5. sprawdziłem kable i żaden nie wygląda na przetarty. gdzie szukać przyczyny??? baz świateł nie da się jeżdzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 5 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2009 A przy jakich obrotach silnika sprawdzasz napięcie ładowania ??Bo jak na obrotach biegu jałowego, to nigdy nie osiągniesz właściwego wyniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stanley Opublikowano 5 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2009 A przy jakich obrotach silnika sprawdzasz napięcie ładowania ??Bo jak na obrotach biegu jałowego, to nigdy nie osiągniesz właściwego wyniku.przy 3tyś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 5 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2009 Opisz dokładnie jak sprawdziłeś alternator. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stanley Opublikowano 5 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2009 Opisz dokładnie jak sprawdziłeś alternator.Miernikiem sprawdzałem opór na tych trzech białych kablach które wychodzą z alternatora, na wszystkich było 1-1,1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 5 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2009 Miernikiem sprawdzałem opór na tych trzech białych kablach które wychodzą z alternatora, na wszystkich było 1-1,1Taki pomiar nie daje pewności i jedynie możesz zmierzyć napięcie międzyfazowe na pracującym silniku bez podłączenia altka z regulatorem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stanley Opublikowano 5 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2009 Taki pomiar nie daje pewności i jedynie możesz zmierzyć napięcie międzyfazowe na pracującym silniku bez podłączenia altka z regulatorem.wiec mam odpiąć regulator zapalić moto i sprawdzić ładowanie na każdej fazie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stanley Opublikowano 9 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2009 wiec mam odpiąć regulator zapalić moto i sprawdzić ładowanie na każdej fazie??kosztowną metodą prób i błędów wymieniłem najpierw regulator napięcia 400zl- nie pomogło, później kupiłem akumulator 270zł- nie pomogło ale w końcu sie udało. wina całej mojej usterki leżała po stronie alternatora. już wszystko ok:)) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewy Opublikowano 10 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2009 i widać jak ważne (czyt. opłacalne) jest zdiagnozowanie usterki przed pójściem do sklepu ale najważniejsze ze wszystko juz w porządku. regulator napięcia komuś się przyda wiec śmiało można gdzie umieścić info że masz (np. na forum fazerowców)pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.