Qe eQ Opublikowano 31 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2009 Jakies pomysly? motor jak w opisie, 125ccm z tym wiekszym gaznikiem 34mm.Pali to to jak maly czolg, potrafi spalic 7-9l/100km i olej z dozownika ciagnie w rownie szalenczym tempie... No tylko nie mowcie ze regulacja gaznika bo byla robiona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thrillco Opublikowano 31 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2009 Jesli to jest 2t to mozna by powiedziec: "normalnie". Jest to wysilony silnik.... moc nadrabia sie obrotami. Polecam wymiane filtrów, sprawdzenie kompresji oraz stan tłoka i cylindra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qe eQ Opublikowano 31 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2009 Silnik po gruntownym remoncie -wal, korba, tlok, szworzen, nowy cylinder, skrzynia robiona. Wiec kompresja raczej napewno ok. Filtr powietrza-nowa wkladka.Czyli mam sie pogodzic z 'ekonomia'? ;> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
august Opublikowano 31 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2009 Raczej tak,znajomemu też tyle paliła 125 w 2t. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qe eQ Opublikowano 31 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2009 Hm wiec jezdzac na nizszych obrotach np do 8k powinna byc duza roznica w spalaniu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thrillco Opublikowano 31 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2009 mniejsze obroty to mniejsze spalanie.... innym wyjsciem jest zmiana sprzetu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qe eQ Opublikowano 31 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2009 Czemu inne wyjscie jest zawsze kosztowniejsze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kurakijczyk Opublikowano 31 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2009 Jest jedno rozwiazanie. Kupno wiekszej pojemnosci w 4T. Masz wersje GS która jak juz zauwazyles ma wiekszy gaznik, jest rowniez mocniejsza. Cos za coś. Spalanie jest normalne takze albo zmien sprzet albo sie z tym pogódź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bye Opublikowano 31 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2009 Jak miałem Aprilie Tuareg to świnia mi żarła kolo dychy !! Ale coś za coś.Miała gar o pojemności 160 ccm i ok 34KM.Na gumę szła z gazu bez pierdnięcia.Ale te spalanie i żyłowanie to szok był..Zresztą przejechała ok 1500 km i umarła.......Jak dla mnie nigdy więcej Aprilli.No chyba że Tuono ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.