marekbmw Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2009 WitamJest problem z moim motorkiem. Wszystko zaczeło się rano zapaliłem moto na ssaniu żeby sobie pochodził i zagrzał, lecz po chwili zgasł łącznie z wszystkimi kontrolkami zlokalizowałem spalony bezpiecznik był to 25A czyli chyba jakiś główniejszy. Po wymianie zapaliłem moto a tu kaplica ciągle gaśnie. Próbowałem podkręcić mu obroty ale trzyma minimum 2 tys. jak spadnie to gaśnie. Następna ciekawostka to że pod obciążeniem wkręca się max. do 5 tys. i powoli jak samochód mimo tego że silnik zagrzany itp. na luzie bez problemu wkręca się na wyższe obroty. Sprawa jest chyba dość dziwna ale licze na waszą pomoc . Aha zapomniałem dodać moto jest rocznik '92. Jeśli chodzi o jakieś szczegółowe dane to pytać. Regulator napięcia jest ok.Pozdrowienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marianos Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Witam. Hmm, sprawdź świece, jeśli masz jakieś inne stare, to spróbuj przełożyć, sprawdź przewody, czy pod kapturkami nie ma wilgoci... Ewentualnie gaźniki, mogły zaciągnąć syf z komory pływakowej. Jakbyś potrzebował klucz do świec to chętnie pożyczę, z tego co pamiętam to nr 18 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekbmw Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2009 a skąd jesteś jakbym chciał pożyczyć ten klucz ? a mógłby to być moduł zapłonu ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arbuz Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Z obrotami miałem podobnie ale u mnie to były gazniki, jezeli niewywala ci nadal bezpiecznika, to przeczysc gazniki i powinno byc oki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekbmw Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 a jakas podpowiedz jak to zrobic zeby nie spieprzyc ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Picek Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Znajdż fachmana i oddaj maszynkę.Ja też tak zrobiłem bo miałem podobny problem--obroty trzymała dopiero w granicach 1700.Zrobione czyszczonko i synchro.Koszt to 120plnów-----pieniądz raczej niewielki więc poco samemu się babrać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marianos Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Znajdż fachmana i oddaj maszynkę.Ja też tak zrobiłem bo miałem podobny problem--obroty trzymała dopiero w granicach 1700.Zrobione czyszczonko i synchro.Koszt to 120plnów-----pieniądz raczej niewielki więc poco samemu się babrać gdzie jest tak tanio? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Picek Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Głogówek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arro Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Potrzebujesz regulacji ,sychro , czyszczenia gaźników ? od 4erech gardzieli u mnie to kosztuje 90 zł Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekbmw Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 problem rozwiązany triak w module zapłonu ale regulacja swoją drogą gdzie cię można namierzyć ? jak z terminami ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.