o_greg_o Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2009 WitamNiedawno kupilem Suzuki Bandit 600 N 98'. Jestem nowicjuszem z mechaniki motocykli, dlatego zwracam sie o pomoc. Otoz jesli kranik jest ustawiony w pozycji ON to po przejechaniu okolo 5 km silnik zaczyna gasnac. Pomimo ze dodaje gazu, motocykl w ogole nie oddaje mocy, a gdy popuszczam gasnie calkowicie.W pozycji PRI wszystko chodzi w porzadku. Dobrze wkreca sie na obroty, nie ma zadnych problemow. Czy to jest kwestia kranika czy problem tkwi gdzies glebiej. Moze ktos mial podobny problem, bo z tego co czytalem nie zaleca sie jazdy w pozycji PRI..aha i jeszcze jedno.. poprzedni wlasciciel mowil ze jezdzil caly czas na PRIPozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ByczQ Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2009 ELoco za różnica jak kranik jest przekręcony, ważne by nie było syfu (brudu) w baku, to możesz i na rezerwie cały czas jeździc, musisz tlyko pilnowac poziomu paliwa ;)czasami jednak się przydaje rezerwa ByQ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thrillco Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2009 RES to rezerwa, a PRI to zalewanie gaźników po dluższym postoju. Jesli sie myle poprawcie. W reke bierzesz manuala i sprawdzasz przeowody. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.