Vaqu Opublikowano 31 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2009 WitamMam Kawasaki GPZ 500. Bardzo drga mi kierownica jak tylko ją puszcze w trakcie jazdy a nawet jak ja delikatnie trzymam jedna ręką. Mam więc pytanko co jest najczęstrzą przyczyną: krzywa felga (choć wyglada na prostą), mógł spać cieżarek, czy lagi przeba na nowo nabić? z góry dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kawasaki Opublikowano 31 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2009 łozysko głowki ramyfelgaoponalagiłożysko kołaoś kołatyle rzeczy trzeba sprawdzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vaqu Opublikowano 31 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2009 łozysko głowki ramyfelgaoponalagiłożysko kołaoś kołatyle rzeczy trzeba sprawdzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek600 Opublikowano 31 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2009 Ja wymieniłem lagi ( bo miałem zapasowe) - nic, olej w lagach - nic potem po koleiłożyska w kole, w główce ramy, wyważyłem koło ciągle nic.Na oponie miałem dość sporo bieżnika ale dopiero jak ją wymieniłem drgania ustały.Podobno nietktóre sprzęta są bardziej od innych wrażliwe na przednią opone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gezo Opublikowano 31 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2009 Łożysko główi ramy mozesz sprawdzić sam. Bujaj motocyklem przod - tył i nasiskając hamulec wyczuj czy jest jakiś luz w główce i/lub jak masz stopke centralną, dzwignij przednie koło do góry i skręcaj kierownicą pomału na boki, jak jest łozysko wybite to w pozycji środkowej kierownica się zatrzyma (coś jakby wpadała w zagłębienie). Opone jedynie mozesz obejrzeć dokładnie ale raczej nic ciekawego nie zobaczysz, a jest bardzo prawdopodobne, ze to własnie wina opony. Pomoze jedynie jej wymiana.Felga jak jest rzeczywiscie krzywa to na upartego jesteś w stanie to zauważyć (podnieśc przód w góre, przyłozyć coś nieruchomego do rantu i puścić koło). Czy te drgania masz cały czas czy tylko w jakims przedziale prędkosci? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vaqu Opublikowano 31 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2009 Łożysko główi ramy mozesz sprawdzić sam. Bujaj motocyklem przod - tył i nasiskając hamulec wyczuj czy jest jakiś luz w główce i/lub jak masz stopke centralną, dzwignij przednie koło do góry i skręcaj kierownicą pomału na boki, jak jest łozysko wybite to w pozycji środkowej kierownica się zatrzyma (coś jakby wpadała w zagłębienie). Opone jedynie mozesz obejrzeć dokładnie ale raczej nic ciekawego nie zobaczysz, a jest bardzo prawdopodobne, ze to własnie wina opony. Pomoze jedynie jej wymiana.Felga jak jest rzeczywiscie krzywa to na upartego jesteś w stanie to zauważyć (podnieśc przód w góre, przyłozyć coś nieruchomego do rantu i puścić koło). Czy te drgania masz cały czas czy tylko w jakims przedziale prędkosci?drgania są cały czas niezależnie od prędkości więc to chyba bedzie wina opony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bronx Opublikowano 31 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2009 Jesli to nie wężykowanie a drgania, i od predkosci ok 40 and up to łopona.A jak drga ci przy 20km/h to coś musi być tak siekniete że ślepy by zauważył.Mogles miec nawet nową (czytaj używke) i to nie zmienia faktu że to opona.Dlatego na przód warto się wykosztować i kupić coś nowego jak masz problemy jakie opisujesz. (szukanie co jest grane, lagi łożyska itd będzie suma sumarum tyle kosztować co dołożysz do łopony ale nie mózgowej ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vaqu Opublikowano 31 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2009 Jesli to nie wężykowanie a drgania, i od predkosci ok 40 and up to łopona.A jak drga ci przy 20km/h to coś musi być tak siekniete że ślepy by zauważył.Mogles miec nawet nową (czytaj używke) i to nie zmienia faktu że to opona.Dlatego na przód warto się wykosztować i kupić coś nowego jak masz problemy jakie opisujesz. (szukanie co jest grane, lagi łożyska itd będzie suma sumarum tyle kosztować co dołożysz do łopony ale nie mózgowej ) no fakt zle to ujołem. przy az tak niskich prędkościach nie drga. są to predkości takie przy których swobodnie mozna puscic kierownice no np 40km/h. patrzac na opone i felge wyglada na ok. ale i tak dzieki wszystkim za odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lonerr Opublikowano 31 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2009 + jeszcze jak masz kufer to tez weź to pod uwagę , mi trzepało kierownicą - ale zapomniałem ze jeżdżę z kufrem .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek600 Opublikowano 31 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2009 Mówie ci stary zainwestuj w opone bo ci drga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vaqu Opublikowano 31 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2009 Mówie ci stary zainwestuj w opone bo ci drga może i masz racje spróbuje z nowa opone. Co do kolegi Lonerr to masz racje co do kufra tyle ze juz kufra nie mam a drgania sa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
morph Opublikowano 31 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2009 Sprawdź mocowanie kufra. Ja miałem podobny przypadek w moim jajku. Założyłem kufer centralny i od tamtej pory problemy z drganiami kierownicy, nawet jak jechałem bez kufra. Okazało się, że źle był dokręcony i to powodowało drgania. Dokręciłem i problemu nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.