DANVIELD Opublikowano 11 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2009 Szukam smaru, którego nie rozpuszcza ropa!czyli wszelkie ŁT4, grafitowane, wazelina, teflonowy, odpadają!Zna ktos taki smar? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goorny Opublikowano 11 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2009 .Aś zagadka ciepnął.Trza się popytać....A po co Ci to?spróbuj tam http://smary.pl/ankieta.phpI takie coś:rmogrease SEB 3 - 5 + 160 krótkotrwale do + 180 3 700000 Specjalny smar zbudowany na bazie oleju syntetycznego z nieograniczonym zagęszczaczem. Do smarowania łożysk tocznych i ślizgowych w ekstremalnych warunkach eksploatacji. Jako smar do smarowania i uszczelniania z ekstremalną odpornością na węglowodory paliw silnikowych, ciekły propan butan, chlorowane rozpuszczalniki i wodne kwasy. Na: http://www.smar.com.pl/lubcon_zastosowania.php#7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 12 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2009 Mam pompe dwukomorową do ropy i niestety nie ma uszczelnień między napędem pompy a komora roboczą i przez mosięzna tuleje przesącza sie ropa. Wcześniej przed rozebraniem i wyczyszczneiem ze starego smaru nie ciekła a obecny smar poprostu wypłukuje i zaczyna cieknąć.Znalazłem idealny smar stosowany w przemyśle naftowym ale kosztuje tyle zestaw napędowy do mojej hondy^^ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goorny Opublikowano 12 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2009 A jakbyś wytoczył miejsce na oring? Chyba pewniejsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 12 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2009 nie da rady, tam musiałby być zimmering a ten z czasem zacznie cieknąc. Dorwałem smar hilti do młota udarowego i widze że ropa ani paliwo go nie rusza, może cos z tego bedzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorier Opublikowano 12 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2009 Nowa tulejka tak by wałek nie miał luzu i simmer. Ewentualnie prymitywny dławik. Każdy smar przy wyższym ciśnieniu zacznie przepuszczać. Jak sama nazwa wskazuje, smar smaruje a nie uszczelnia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 13 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2009 Tam nie wystepuje cisnienie. Temat uwazam za zamknięty, nie przesącza sie nic przez ta tulejke także gra i bucy.przy wielu smarach pisze że mają właściwości uszczelniające. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorier Opublikowano 13 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2009 A na wielu klejach pisze że są do wszystkiego. . . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.