Kuba SH Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 Witka Używał ktoś kiedyś chromu w sprayu? Albo słyszał ktoś coś o tym? Spełni to swoje zadanie?Osobiście potrzebuję to na tłumiki, amortyzatory i szprychy felg.Czy to jest rzeczywiście chrom i czy warto takie coś kupić?http://moto.allegro.pl/item947702802_chrom...0_c_nowosc.htmlPozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitbull Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 Witam kiedys uzywalem fakt ze z innej firmy ale po pomalowaniu bardziej podchodzilo pod srebrzanke w lepszym wydaniu.I jakos nie mam przekonania do chromu,niklu w spraju i jak znam zycie efekt zawsze jest dalekki o zamierzonego.pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychuu Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 tak kiedyś mnie pokusiło ale efekt był niezły fakt ze tylko na kila dni puzniej zmieniało sie to w biały matowy kolor wiec lipa testowałem chyba z 3 firm takie ustrojstwa i w kazdym przypadku było podobnie albo znikało albo wyglądało jak straszne badziewie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marianos Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 Porządnego procesu chromowania, gdzie podstawą jest miedziowanie nie zastąpisz niczym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konkon1 Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 Tak jak napisano wyżej"lepsza srebrzanka".A kiedy poddamy ją większej temperaturze to traci efekt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba SH Opublikowano 14 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 Czyli generalnie lipa... To co byście radzili zrobić, już olać te felgi i tłumik (tu być może pomoże pasta) ale co zrobić z tymi amortyzatorami bo to najbardziej straszy...pomalować? a może spróbować zrobić to tym ala chromem?A jak pomalować to na jaki kolor byście to zrobili?(może dojrzycie na zdjęciu jak te amortyzatory wyglądają...po obu stronach tak samo) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MadJack Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 Ja bym walnal fele na czarny mat. Tlumik tez a co do amorkow. To musialbys je oczyscic i tez pomalowac. Jak juz czarny mat to czarny mat A i jakby Ci zostalo troche czarnego matu to nie wyrzucaj wezme se na centralke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kostucha Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 Kuba, poczytaj sobie co pisza na aukcji, potem pytaj ;)co to za CHROM, który zawiera 99,5% ALUMINIUM ?bedzie to wygladac, jak ktos pisał wyżej, srebrzanka, tyle że gładka która sie sciera od byle gówna. Powierzchnia pod chrom jest miedziowana, a samo chromowanie odbywa się galwanicznie - przez zamoczenie danego elementu w roztworze z jakimś tam związkiem chromu, i przepuszczeniu przez to pradu.Chromu nie ma co malować, jeśli spreżyny są pordzewiałe, to musisz przede wszystkim z nich ten stary chrom zdrapac (piaskowanie, szczotka, papier... cokolwiek), dopiero możesz kłaść jakiś lakier, bo inaczej poodpada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tlusty Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 trzeba by zobaczyć na własne oczy, ale zapomnij o chromach w sprayu. Papier ścierny 1500, 2000 wodny i czyścisz. Wcześniej pomagasz sobie chemią, jakiś odrdzewiacz, metal cleaner. Na koniec pasta polerska np. Tempo.Jeżeli tłumiki są porysowane to nic z nimi nie zrobisz raczej. Nie wiem może sprężynę do szkiełkowania? A obręcze szprychy to tylko polerka, dziwie się że jeszcze tego nie zrobiłeś. tłumiki w sumie nie wyglądają źle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gruzin Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 Ahoj! Jak to mówi krecik, do swoich ziomali.Nie chce zakładać nowego tematu, bo to w sumie podpada pod ten. Nie wiecie może, ile by kosztowało pochromowanie na nowo tłumików? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 Użyłem kiedyś chromu w sprayu wyglądało nawet ciekawie a po kilku dniach wszystko nabrało fioletowego odcieniu. Widziałem gdzieś w necie lakier dający po pomalowaniu efekt chromu i może wyglądało by to i sprawdziło się lepiej ponieważ kosztował w granicach 1000zł za litr jednak nigdzie nie widziałem tego na żywo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 Nie używałem ale może warto sprawdzić...http://www.fabrykabarw.webd.pl/index.php?o...=2&TreeId=5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba SH Opublikowano 15 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 trzeba by zobaczyć na własne oczy, ale zapomnij o chromach w sprayu. Papier ścierny 1500, 2000 wodny i czyścisz. Wcześniej pomagasz sobie chemią, jakiś odrdzewiacz, metal cleaner. Na koniec pasta polerska np. Tempo.Jeżeli tłumiki są porysowane to nic z nimi nie zrobisz raczej. Nie wiem może sprężynę do szkiełkowania? A obręcze szprychy to tylko polerka, dziwie się że jeszcze tego nie zrobiłeś. tłumiki w sumie nie wyglądają źle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MadJack Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 W sumie pasta tez by mi sie przydala lece po olej i filtr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba SH Opublikowano 15 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 W sumie pasta tez by mi sie przydala lece po olej i filtr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba SH Opublikowano 17 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 Dla Zainteresowanych Pierwszy efekt pracy ręcznej z moim małym (bez podtekstów) Niestety odarcia na tłumiku zostały ale już nie są tak bardzo widoczne przed pastowaniem a z tej strony co jest zdjęcie po części zostały ubytki chromu wyrządzone przez rdzę (albo można powiedzieć przez poprzedniego właściciela)...Z drugiej strony praktycznie w 99% na amortyzatorze wszystko puściło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MadJack Opublikowano 17 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 Ty no wymiatasz widze, ze musze do Ciebie wpasc smigne na przeglad w sobote i sie pomysli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba SH Opublikowano 17 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 Ale z tego co się konsultowałem z moim mechanikiem to powiedział żeby się za bardzo nie męczyć z pastą na felgach i szprychach (masakra z tymi szprychami) to polecił żeby zrobić najpierw papierem ściernym wodnym a potem sobie ładnie pastą jechać A jak np.Ty byś miał coś z metalu zabrudzonego to jest jeszcze coś takiego jak "Zmywacz" i to "zbiera starą powłokę" i potem jedziesz z pastą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tlusty Opublikowano 17 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 samą pastą tak ładnie wyszło? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba SH Opublikowano 17 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 Nom jak na razie sama pasta Z tym że tego tak nie widać na zdjęciu ale to co jest na poprzednim zdjęciu co dałem i chodzi tu o te rysy na tłumiku to to nie do końca zeszło ;/ No ale będę musiał to wytrzymać...i z tej strony co zdjęcie jest to na sprężynie z amorka też nie do końca zeszło bo zasrana rdza zjadła mi trochu chromu...z drugiej natomiast strony tak jak pisałem 99% wszystko zeszło Ale jeśli chodzi o amortyzator to jak się tak z 1m patrzy to tego tak nie widać, trzeba się przyjrzeć żeby ujrzeć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micoud Opublikowano 19 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 witam tak przy okazji posiada ktos moze ten chrom w spray'u zeby uzyczyc psiknac kawalek na wydechu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 Przecież wszyscy piszą, że to główno, a chcesz tym psikać do tego wydech...Najlepiej gdy się nagrzeje polej go benzyną efekt będzie podobny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.