owczar Opublikowano 9 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2010 witam mam małe pytanie co do mojej gsxr 750 w z 93 roku-po pierwsze chciałem się dowiedzieć czy ktoś robił tak by obie lampy świeciły na światłach mijania rzadko jeżdżę w nocy ale ale po prostu chciałbym to zrobić -drugie pytanie mój tylni amortyzator nadaje się na śmietnik więc chcę kupić jakiś sprawny używany i tu pytanie czy mogę wstawić od jakiegoś innego moto mogę kupić taki sam jak mam ale się zastanawiam czy może nie wstawić od nowszego modelu czy coś w tym stylu czy ktoś to robił i wie jaki by pasowałA tak po za tematem jeszcze mam zamiar zawory wyregulować i się tylko zastanawiam czy wałki trzeba ściągnąć w tym modelu z góry dzięki za odpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bandit915 Opublikowano 10 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 co do reflektora to wszystko sie da tylko jest mały problem z kloszami bo oba klosze śa inne jak spojrzysz z przodu na budowe samych szkiełek to sa inaczej zrobione mają tam te swoje paski (nie wiem jak to się fachowo nazywa )chodzi mi o lusta odbijające śwatło i wsadzenie żarówki zwyklej może spowodowac ze będziesz oslepiał innych i mogą ci za to dowód zabrać i wlepić mandat.co do amortyzatora to zawsze polecam nowe częsci nie warto oszczedzać na częściach bo tu chodzi o twoje zdrowie i życie niechcialym cię widziec jak ci amor strzeli na jakiejś koleinie przy 120km/h a kupowanie urzywanego nie wiadomo jak trafisz możesz trafić na amor gorszy niż ten twój obecny lub który był regenerowany i jak bedzie zle zrobiny to bedziesz musiał wtopic dodatkową kase na nowy.szczerze ci powiem że sa czesci takie jak owiewki lampy siedzenia gdzie polecam zamienniki lub używki ale jeśli chodzi o opony hamulce czy części śilnikowe to odradzam tandety bo nigdy nie wiesz czy ci czasen coś nie nawali przy 150km/h najlepiej jak byś poszukal w okolicach jakiegos warsztatu motocyklowego i dał im 50zł aby ci cały motor sprawdzili i stwierdzili co i jak i czy zamiast amora nie lepiej wymienić napędu czy czegoś innego co bardziej jest konieczne do wymiany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brutus333 Opublikowano 10 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 W Ciężkowicach koło Jaworzna jest taki gość, ma warsztat SEBA-MOTOR. Kiedyś oferował regenerację amortyzatorów. Miałem GSX-R i u mnie świeciły obydwie lampy, nic nie przerabiałem, założyłem obydwie żarówki H4 i już. Do regulacji zaworów nie trzeba zdejmować wałków, trzeba tylko ściągnąć pokrywę głowicy i Masz wszystko widoczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owczar Opublikowano 10 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 dzięki za podpowiedz co do luzów zaworowych a co do amortyzatora to napęd jest w porządku opony kupiłem nowe w tamtym sezonie jakieś 3 tysiące przejechały wiec są w porządku tak samo hamulce a amortyzator no raczej gorszego nie dostane podczas malej wyprawy w wakacje rozwalił mi się przewód od zbiornika wyrównawczego co spowodowało że olej z amorta wyleciał i tak przez jakieś 2 tysiące km jechałem bo nie miałem możliwości jego naprawy a co do kupowania nowego to raczej nie opłaca mi się stara maszyna a nowy amort kosztuje dość dużo A regeneracja raczej w grę nie wchodzi 2 tyś km na sucho cały czas w jeździe to części w amorcie się nieźle wytarły a jak tyle kilometrów przejechałem no można powiedzieć że mój kręgosłup to odczuł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brutus333 Opublikowano 10 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 Jak sobie Chcesz, ale zapytać nie zaszkodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owczar Opublikowano 10 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 za regeneracje 200 pln jeśli mam własny olej i ten uszkodzony przewód tak mi napisali jak się pytałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owczar Opublikowano 13 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2010 widze ze raczej nie dostane podpowiedzi co do tylniego amortyzatora co do wymiany na inny nisz orginal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JackRM Opublikowano 13 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2010 widze ze raczej nie dostane podpowiedzi co do tylniego amortyzatora co do wymiany na inny nisz orginalnajprosciej to znalezc w necie katalog ohlins albo wilbers lub innej firmy i zobaczyc u nich jaki dokladnie model idzie do Twojego motorka a potem poszukac go po symbolu w tym samym katalogu lub w necie. Wtedy sie dowiesz czy Twoj motorek ma takiego samego amora jak inne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.