michal_mazur Opublikowano 15 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2009 witam,moje kawasaki kmx 125b ma w paierach 11kw tzn. 15km ale wiem ze mozna odblokowac do 28km teraz pytanie- Jak to kurde zrobić?prosze o pomoc! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewy Opublikowano 15 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2009 najpierw popytaj dr Google! zapoznaj się z nim, bo nie jeden to próbował robić. wpisałem sobie i widziałem kilka wątków na temat twojego moto i odblokowania. Po tej lekturze, możesz śmiało dalej pytać. Ale to taka moja mała sugestia, nie wymóg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_mazur Opublikowano 15 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2009 znalazłem cos takiego - dyfuzor należy rozpruć i powyciągać z niego wszystkie przegrody, zaraz przy cylindrze znajduje się zwężka.zadziała? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Evil Opublikowano 15 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2009 musi... logiczne ze musi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blazej_MTX Opublikowano 15 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2009 Odblokować się da. Generalnie - dyfuzor, membrany, moduł i gaźnik. Reszty szukaj w googlach bo nie pamietam co i jak dokladnie się robi. No i podstawowa sprawa - magiczne 28KM to jedna wielka ściema. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_mazur Opublikowano 15 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2009 licze się z tym że 28km to nie prawda... jak czytałem to ponoć z trudem na chamowni koleś 23 wycisnął... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blazej_MTX Opublikowano 15 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2009 Po odblokowaniu powinienes miec wlasnie 20-22KM. Na to wskazują wszelkie zagraniczne artykuły. W wypowiedzi naszych znawcow, ktorzy twierdzą, że z lajtowej setki można wycisnąć 30KM nie ma co wierzyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I/JG53_Pogo Opublikowano 15 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2009 Dyf wyciągnij i zobcacz czy nie masz takich pół pierścieni zaraz na początku przynajmniej tak Yamahy dt 125 miały i lejek zwężający w połowie gruchy to wszystko ma być wywalone generalnie dyf pusty wkażdym 2t .2 Końcówka przelotowa żadnych przegród w środku wylot końcowy rurka średnica tak jak na wyjściu z dyfa.Nie wiem jak z dyszami w gaźniku i module jeżeli czujesz że go odcina tak przy 7 tyś obr. to najprawdopodobniej moduł .Membrany swoją drogą sprawdź czy blaszki otwierają się maksymalnie nie mają ograniczników na sobie ech nie wiem jak to się fachowo nazywało uciekło mi to z głowy .Ale jak masz jakieś pytania to pisz postaram się pomóc . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blazej_MTX Opublikowano 15 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2009 Jeszcze zwężka między gaźnikiem a membranami. Tak były blokowane niektóre japońce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_mazur Opublikowano 16 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2009 thx za pomoc... teraz tylko troche czasu bd miał i przysiade przy kawie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.