Viki...zzr Opublikowano 5 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2009 Witam,chce wymienić uszczelniacze w przednim zawieszeniu. Gdzie wlać olej, na jednej ladze sa dwa odpowietrzniki niewiem przez który odpowietrzać i do czego jest wentyl na samej górze lagi?Jeżeli ktoś wie bardzo prosze o pomoc.Z góry dziękiWiktoremail:[email protected]:1660117 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vraf Opublikowano 5 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2009 olej wlewaj obojętnie jakim otworem byle do środka,on sie juz rozejdzie kanałami, a maila zmień na mechanik-amator_88@... :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maruuda_ Opublikowano 9 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2009 A jaki olej najlepiej wlać ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koli Opublikowano 9 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2009 a jak ma chodzić zawieszenie ? miękko ? twardo ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosma Opublikowano 10 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2009 A jaki olej najlepiej wlać ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tazzman Opublikowano 10 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2009 Witam,chce wymienić uszczelniacze w przednim zawieszeniu. Gdzie wlać olej, na jednej ladze sa dwa odpowietrzniki niewiem przez który odpowietrzać i do czego jest wentyl na samej górze lagi?Jeżeli ktoś wie bardzo prosze o pomoc.Z góry dziękiWiktoremail:[email protected]:1660117 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 10 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2009 Bardzo źle świadczy o niektórych to co pisza. Chłopak może byc np. Mechanikiem maszyn (np linia produkcyjna etc) i może nie miec zielonego pojęcia z czym to sie je.Dla mnie jest jasne że w sposób prawidłowy poprosił o porade osób które moga słuzyć wiedza i doświadczeniem.Miałem gpz 550 i przyznam że na poczatku ten amortyzator narobił mi problemów przy jego demontazu własnie z powodu wentyla w górnej czesci.Olej w końcu wlałem dolnym otworem spustowym ktory masz na boku.mozesz wlać:5W (light)10W(medium)15W(heavy)W zalezności od tego jaką twardosc zawieszenia chcesz uzyskać.tak samo cisnienie w amortyzatorze (pompowałem do 2 atm) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.