Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Jawa 350 Ts Twin Sport- Gaźnik


michal_mazur

Rekomendowane odpowiedzi

Witamposiadam jawe 350 ts twin sport mam tylko problem z czyszczeniem i regulacją gaźnika w jawce. Prosze napiszcie mi jak mam wyregulować gaźnik w jawie ( co, gdzie, ile, jak?).Przydały by sie tez jak kto ma jakies schemaciki gaźnikaZ góry dzieki.mam tylko prośbe - nie robcie sobie ze mnie jaj i napiszcie co mam zrobocdzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z czyszczeniem nie powinienes miec problemu;] najlepiej poroskrecac i sprezarka przedmuchac wymyc znowu przedmuchac i zlozyc, musze na kompie poszukac jak tam bylo ze srubami ile obrotow itd. tez mialem Ts'ke kiedys:D caly silnik rozbieralem, musze poszukac i napisze;p troche minelo od tamtego czasu;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poziom paliwa ustawiasz tak:Wyjmujesz gaźnik z motora, odkręcasz komore pływakową i stawiasz gaźnik na jakimś naczyniu (poziomo), podpinasz paliwo i czekasz aż sie napełni. Gdy poziom paliwa przestanie sie podnosić mierzysz jego odległość (suwmiarką) do gażnika w miejscu w którym jest uszczelka komory pływakowej (bez uszczelki). powinno być 11mm. Regulujesz wyginając blaszke pływaka.Wolne obroty:Po zagrzaniu silnika ustawiasz śrube składu mieszanki na 1,5 obrotu, odpalasz silnik i ustawiasz wolne obroty śrubka przepustnicy tak by silnik pracował równo na jak najniższych obrotach. Po ustawieniu obrotów powoli wykręcasz srubkę składu mieszanki aż obroty troche sie podniosą i zmniejszasz je śrubą przepustnicy. I tak wkoło aż silnik przestanie reagować na kręcenie śrubką mieszanki. Szybko dodajesz gazu i zamykasz go, silnik nie może zgasnać. Jak zgasnie to minimalnie podnosisz przepustnice.Iglice regulujesz wg wyglądu świecy. Po dłuższej jeździe ze stała predkościa przelotową w ciepły dzień wykrecasz swiece i sprawdzasz kolor wewnętrznego izolatora świecy. Powinien być brunatny/brązowy/ciemno szary. Jasnoszara świeca to za uboga mieszanka (podnosisz iglice) a czarna, oklejona nagarem to za bogata (obniżasz iglice). Oczywiście ilosć oleju w paliwie to 1:40 (najlepiej nie miksolu), czyste rury wydechowe (z kpl. uszczelek) i sprawny silnik (z odpowiednia kompresją) Inaczej regulacje nie mają sensu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.