michal_mazur Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 Witamposiadam jawe 350 ts twin sport mam tylko problem z czyszczeniem i regulacją gaźnika w jawce. Prosze napiszcie mi jak mam wyregulować gaźnik w jawie ( co, gdzie, ile, jak?).Przydały by sie tez jak kto ma jakies schemaciki gaźnikaZ góry dzieki.mam tylko prośbe - nie robcie sobie ze mnie jaj i napiszcie co mam zrobocdzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorier Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 Teoretycznie to poziom paliwa na 11mm, skład mieszanki na 1,5 obrotu, iglica w środkowym położeniu. A w praktyce to baaardzo zależy od konkretnego egzemlarza i jego stanu technicznego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_mazur Opublikowano 22 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 aha dzieki chodzilo mi o bardziej szczegołowe unf. ale to tez sie przyda xD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
<=RAFI=> Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 z czyszczeniem nie powinienes miec problemu;] najlepiej poroskrecac i sprezarka przedmuchac wymyc znowu przedmuchac i zlozyc, musze na kompie poszukac jak tam bylo ze srubami ile obrotow itd. tez mialem Ts'ke kiedys:D caly silnik rozbieralem, musze poszukac i napisze;p troche minelo od tamtego czasu;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_mazur Opublikowano 22 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 spoko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pioterk22 Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 miało się TSke i regulacje były na porządku dziennym a jakoś z głowy wypadło, może w praktyce było by prościej... mam jeszcze jakieś części jak jesteś zainteresowany to napisz na PW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_mazur Opublikowano 22 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 i cisza na forumpisac pisac ja chce pobrykac na jawce a na razie licho to widze xD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
<=RAFI=> Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 wlasnie tez mi cos zostalo w garazu;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SmX Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 jak piszą wyżej .. rozebranie przedmuchanie i jazda do rozgrzania silnika .. okopcona świeca za dużo paliwa, biała zadużo powietrza, kawa z mlekiem jest ok no niestety w tych sprzetach i rocznikach serwisówka sie nie nada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorier Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 Poziom paliwa ustawiasz tak:Wyjmujesz gaźnik z motora, odkręcasz komore pływakową i stawiasz gaźnik na jakimś naczyniu (poziomo), podpinasz paliwo i czekasz aż sie napełni. Gdy poziom paliwa przestanie sie podnosić mierzysz jego odległość (suwmiarką) do gażnika w miejscu w którym jest uszczelka komory pływakowej (bez uszczelki). powinno być 11mm. Regulujesz wyginając blaszke pływaka.Wolne obroty:Po zagrzaniu silnika ustawiasz śrube składu mieszanki na 1,5 obrotu, odpalasz silnik i ustawiasz wolne obroty śrubka przepustnicy tak by silnik pracował równo na jak najniższych obrotach. Po ustawieniu obrotów powoli wykręcasz srubkę składu mieszanki aż obroty troche sie podniosą i zmniejszasz je śrubą przepustnicy. I tak wkoło aż silnik przestanie reagować na kręcenie śrubką mieszanki. Szybko dodajesz gazu i zamykasz go, silnik nie może zgasnać. Jak zgasnie to minimalnie podnosisz przepustnice.Iglice regulujesz wg wyglądu świecy. Po dłuższej jeździe ze stała predkościa przelotową w ciepły dzień wykrecasz swiece i sprawdzasz kolor wewnętrznego izolatora świecy. Powinien być brunatny/brązowy/ciemno szary. Jasnoszara świeca to za uboga mieszanka (podnosisz iglice) a czarna, oklejona nagarem to za bogata (obniżasz iglice). Oczywiście ilosć oleju w paliwie to 1:40 (najlepiej nie miksolu), czyste rury wydechowe (z kpl. uszczelek) i sprawny silnik (z odpowiednia kompresją) Inaczej regulacje nie mają sensu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.