Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Brak tytułu, id 4920


Tiber

Rekomendowane odpowiedzi

"widziaÂłem kiedyÂś goÂścia co jadÂąc fajerem,na winklu wystawiaÂł nogĂŞ stopÂą do doÂłu, teÂż siĂŞ pewnie uczyÂł, tylko, Âże poco siĂŞ tak oÂśmieszaĂŚ" Ja bym mial to w dupie ze sie osmieszam byle mi dobrze sie jechalo i zebym z tego zakretu nie wypadl.  Owszem nie jezdzilem jeszcze na tysiacu. Ale mialem okazje dosiadac 600 tke i moje zdanie jest takie jakie jest. Zgodze sie ze lepiej uczy sie na mniejszym sprzecie. Co do reszty to nie bede komentowal bo mam inne zdanie i to nie ma sensu. Zreszta takie pierdolenie ma sie ni jak do rzeczywisctosci kiedy wsiada sie na sprzeta i spotyka sie rozne niespodzianki A ja jako nie za bardzo doswiadczony sam zaczynam od Gs 500F bo mi sie podoba Prawda jest taka ze kazdy mowi inaczej. jedni twierdza ze mozna zaczac od 600tki(bo sami tak zaczynali i zyja) inni wlasnie ze od czegos mniejszego. A jak Ty to widzisz jak zamiast GS 500f bym wzial najnowsza R6 i nia nie szlal ale jezdzil spokojnie?  
moje zdanie jest takie, ¿e bez sensu, to jest kupowaÌ coœ, czego nie mo¿na (nie umie siê) opanowaÌ, mam kolesia, co kilka lat temu jako pierwsze moto kupi³ sobie FZR 600, jeŸdzi³ spokojnie (naprawdê) i po miesi¹cu siê wy³o¿y³, bo facet autem doje¿d¿a³ do skrzy¿owania, on siê wystraszy³ nacisn¹³ na maksa ty³, prawie wcale przodu i glebn¹³, potem siê dziwi³ i pyta³ dlaczego- dlatego, ¿e nie umia³ jeŸdziÌ (proste)- nota bene facet wcale nie wyjecha³, piszesz, ¿e masz swoje zdanie, masz do tego prawo, rzecz jasna, ale nie g³oœ teorii, bo jak sam napisa³eœ "nie za bardzo doœwiadczony" ja je¿d¿ê na motocyklach od 1988 roku i niewiele brakuje mi ju¿ do 100 tys. przejechanych na motocyklach kilometrów, ale Ty piszerz, ¿e moje "pierdolenie ma siê ni jak do rzeczywistoœci" wierz mi spotka³y mnie ju¿ przeró¿ne niespodzianki (³¹cznie z upadkami, oczywiœcie) i wiem o czym piszê, wszystko przed Tob¹, powodzenia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moje zdanie jest takie, ¿e bez sensu, to jest kupowaÌ coœ, czego nie mo¿na (nie umie siê) opanowaÌ, mam kolesia, co kilka lat temu jako pierwsze moto kupi³ sobie FZR 600, jeŸdzi³ spokojnie (naprawdê) i po miesi¹cu siê wy³o¿y³, bo facet autem doje¿d¿a³ do skrzy¿owania, on siê wystraszy³ nacisn¹³ na maksa ty³, prawie wcale przodu i glebn¹³, potem siê dziwi³ i pyta³ dlaczego- dlatego, ¿e nie umia³ jeŸdziÌ (proste)- nota bene facet wcale nie wyjecha³, piszesz, ¿e masz swoje zdanie, masz do tego prawo, rzecz jasna, ale nie g³oœ teorii, bo jak sam napisa³eœ "nie za bardzo doœwiadczony" ja je¿d¿ê na motocyklach od 1988 roku i niewiele brakuje mi ju¿ do 100 tys. przejechanych na motocyklach kilometrów, ale Ty piszerz, ¿e moje "pierdolenie ma siê ni jak do rzeczywistoœci" wierz mi spotka³y mnie ju¿ przeró¿ne niespodzianki (³¹cznie z upadkami, oczywiœcie) i wiem o czym piszê, wszystko przed Tob¹, powodzenia
Wierze i zycze drugie 100 tys bez wiekszych niespodzianek. Ale piszesz ze nacisnal tyl i prawie wogole przodu. Wiec Twoim zdaniem jakie moto jest najlepiej wziasc ,jak zaczac swoja przygode z motocyklami. Czy GS 500F na pierwszy sprzet jest ok? Bo Ci wszyscy ktorzy smigaja na R1 musieli jakos zaczac.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wierze i zycze drugie 100 tys bez wiekszych niespodzianek.   Ale piszesz ze nacisnal tyl i prawie wogole przodu. Wiec Twoim zdaniem jakie moto jest najlepiej wziasc ,jak zaczac swoja przygode z motocyklami. Czy GS 500F na pierwszy sprzet jest ok? Bo Ci wszyscy ktorzy smigaja na R1 musieli jakos zaczac.
dziêkujê, nawzajemju¿ pisa³em wczeœniej, jaki s¹ moim zdaniem dobre motocykle na pierwszy sprzêt, GS napewno taknacisn¹³ ty³ i prawie wogóle przodu, ty³ zablokowa³o i pad³ na glebê, gdyby nacisn¹³ mocniej przód, to spokojnie by zwolni³, bo prêdkoœÌ mia³ bardzo ma³¹
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jako chwalipiĂŞta, opiszĂŞ siĂŞ, na poczÂątku byÂł simsonek-w sumie nie wiem jaki typ, taki maÂły, zielony,to chyba tak 1986-7/, jakoÂś tak, potem AVO 425 (rocznik 1956) tym jeÂździÂłem ze dwa sezony (mam go zresztÂą do dziÂś) potem Mz 251, teÂż ze dwa sezony, potem Xj 550 albo dwa, albo trzy sezony, w kaÂżdym razie w 1993 kupiÂłem CBR 1000 F- na nim aÂż do 1997 (prawie 50 tkm nim zrobiÂłem) potem ZX 7R, potem VTR 1000 F, a od koĂąca zeszÂłego sezonu Hayabusa, niÂą dopiero z 5 tkm zrobiÂłem (no ale kupiÂłem jÂą w sierpniu 2005), naprawde super siĂŞ tym jeÂździ, nie zamieniÂłbym na nic innego- na R1 dla przykÂładu bardzo niewygodnie mi siĂŞ jeÂżdziÂło, nie mĂłwiÂąc juÂż o ZX 6, to wogĂłle (to po przejaÂżdÂżkach na od kolesĂłw motorach)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jako chwalipiĂŞta, opiszĂŞ siĂŞ, na poczÂątku byÂł simsonek-w sumie nie wiem jaki typ, taki maÂły, zielony,to chyba tak 1986-7/, jakoÂś tak, potem AVO 425 (rocznik 1956) tym jeÂździÂłem ze dwa sezony (mam go zresztÂą do dziÂś) potem Mz 251, teÂż ze dwa sezony, potem Xj 550 albo dwa, albo trzy sezony, w kaÂżdym razie w 1993 kupiÂłem CBR 1000 F- na nim aÂż do 1997 (prawie 50 tkm nim zrobiÂłem) potem ZX 7R,  potem VTR 1000 F, a od koĂąca zeszÂłego sezonu Hayabusa, niÂą dopiero z 5 tkm zrobiÂłem (no ale kupiÂłem jÂą w sierpniu 2005), naprawde super siĂŞ tym jeÂździ, nie zamieniÂłbym na nic innego- na R1 dla przykÂładu bardzo niewygodnie mi siĂŞ jeÂżdziÂło, nie mĂłwiÂąc juÂż o ZX 6, to wogĂłle (to po  przejaÂżdÂżkach na od kolesĂłw motorach)
No to faktycznie stopniowo zaczynales Ale jestem zdziwiony ze haybusa Ci sie tak dobrze jezdzi Zawsze wydawalo mi sie ze to duzy i nieporeczny motocykl Ale widac pozory myla Pozdrawiam!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli wyglada na to ze powineinem zaczac od czegos stonowanego czyli zostaje mi wlasciwie er6n - cos kolo 70 KM i MT03 cos kolo 50KM. Oba mi sie podobaja i sa w zblizonych cenach. Musialbym tylko przysiasc na MT bo optycznie wydawala mi sie troche mala ale moze to i lepiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli wyglada na to ze powineinem zaczac od czegos stonowanego czyli zostaje mi wlasciwie er6n - cos kolo 70 KM i MT03 cos kolo 50KM. Oba mi sie podobaja i sa w zblizonych cenach. Musialbym tylko przysiasc na MT bo optycznie wydawala mi sie troche mala ale moze to i lepiej.
Zalezy tez ile masz wzrostu. Jak jestes wysoki to MT03 moze byc za mala
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam 182cm ale porownywalem dane i MT3 ma fotel o 2cm wyzej nisz GSR. Sprawia wrazenie malej tylko nie jestem pewien czy aby tylko nie optycznie. Cokolwiek bedzie mozna powiedziec dopiero jak siade na jednym i drugim. GSR u Szpili beda mieli dopiero za jakies 2 tygodnie. MT3 juz tam stoi ale sie nie przymierzalem narazie. W necie znalazlem wlasnie FZ6 z zeszlego roku za 19tys zl. Napisalem maila z kilkoma pytaniami do sprzedajacego bo cos chyba zbyt duza okazja (btw znowu 100KM )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to faktycznie stopniowo zaczynales     Ale jestem zdziwiony ze haybusa Ci sie tak dobrze jezdzi   Zawsze wydawalo mi sie ze to duzy i nieporeczny motocykl   Ale widac pozory myla     Pozdrawiam!
ja na codzieĂą smigam na 500 kiedys w komisie sadÂłem na wymazonego XX wilkoÂścia jest podobny do busy i mimo 170cm siedziaÂło mi sie na nim zajebiÂście co do motora to zalezy od kierowcy ja przez pierwszy miesiac jazdy na 58koniach z niedowieÂżaniem patrzyÂłem na predkosciomesz- juÂż 140 cb 150 ma w moment potem juz troche wolniej przy czym nie jeÂździÂłem niczym mocniejszczym (kumpel mi zaÂłatwil przjeszczke na 1000RR ale zcykaÂłem dupe) zrezygnowaÂłem z powodu respektu przed tym motorem za duÂża moc jak nie mnie i nie chodzi mi o brak rozumu z mojej strony tylko o brak doswiadczenia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja na codzieĂą smigam na 500 kiedys w komisie sadÂłem na wymazonego XX wilkoÂścia jest podobny do busy i mimo 170cm siedziaÂło mi sie na nim zajebiÂście co do motora to zalezy od kierowcy ja przez pierwszy miesiac jazdy na 58koniach z niedowieÂżaniem patrzyÂłem na predkosciomesz- juÂż 140 cb 150 ma w moment potem juz troche wolniej przy czym nie jeÂździÂłem niczym mocniejszczym (kumpel mi zaÂłatwil przjeszczke na 1000RR ale zcykaÂłem dupe) zrezygnowaÂłem z powodu respektu przed tym motorem za duÂża moc jak nie mnie i nie chodzi mi o brak rozumu z mojej strony tylko o brak doswiadczenia
Wlasnie o to chodzi! czuc respekt Bo to nie zabawki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam 182cm ale porownywalem dane i MT3 ma fotel o 2cm wyzej nisz GSR. Sprawia wrazenie malej tylko nie jestem pewien czy aby tylko nie optycznie. Cokolwiek bedzie mozna powiedziec dopiero jak siade na jednym i drugim. GSR u Szpili beda mieli dopiero za jakies 2 tygodnie. MT3 juz tam stoi ale sie nie przymierzalem narazie. W necie znalazlem wlasnie FZ6 z zeszlego roku za 19tys zl. Napisalem maila z kilkoma pytaniami do sprzedajacego bo cos chyba zbyt duza okazja (btw znowu 100KM )
Dokladnie! Poprzymierzaj sobie na ktorym Ci sie najlepiej siedzi i ktory w rzeczywistosci podoba Ci sie najbardziej;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie patrz tak na dane katalogowe bo wszystko zale¿y od harakterystyki silnika ,np.sv650 ma coœ ko³o 70 kucy ale spokojnie ni¹ objedziesz troche mocniejsze katalogowo sprzêty bo ma b.mocny dó³
Masz racje nie koniecznie suche liczby oznaczaja w rzeczywistosci takiego a nie innego przyspieszenia Najlepiej moze jakas jazda testowa?!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz racje nie koniecznie suche liczby oznaczaja w rzeczywistosci takiego a nie innego przyspieszenia   Najlepiej moze jakas jazda testowa?!  
ja na pocz¹tku mia³em mz 150 ostatnio kupilem honde cbr600 i powiem ze jezdzi sie git..uczucie tak jak by z malucha na merasia sie przesi¹œÌ...P.Snajlepiej uczyc sie jezdzic w zime
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja na pocz¹tku mia³em mz 150 ostatnio kupilem honde cbr600 i powiem ze jezdzi sie git..uczucie tak jak by z malucha na merasia sie przesi¹œÌ...P.Snajlepiej uczyc sie jezdzic w zime
I jak jestes zadowolony? Na pewno na brak mocy nie narzekasz Z ta ajzda w zimie to rozumiem zart
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I jak jestes zadowolony? Na pewno na brak mocy nie narzekasz   Z ta ajzda w zimie to rozumiem zart      
nie no na brak mocy napewno nie ale powaznie w zime uczylem sie po pierwsz nikt nie bedzie mial problemmow z wyczuciem sprzegla i gazu bo motor ci nie zgasnie jesli za szybko puscisz sprzeglo kolo zakreci sie na lodzie wyczujesz lepiej moc nie przyspieszysz za bardzo bo to nie mozliwe ogolnie jest sporo plusow i napewno sporo minusow ale zawsze lepiej przewrucic maszyne gdy jedziesz 10-15km/h bo na lodzi choc sie chce to sie nie da
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak masz dobrze pouk³adane w g³ówce to spokojnie sobie mo¿esz kupiÌ jak¹œ 600ccm 100-120 KM
a tak wogole to mam pytanko potrzeba mi calej owiewki do cbr 600f3 r1995 chce sieknaĂŚ wlasnego pomyslu winyl i nie wiem czy zarezykuje dopuki nie sprawie zapasowej:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.