Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Brak tytułu, id 4657


jaro882

Rekomendowane odpowiedzi

Jeœli chcesz ¿eby sprzêt zbiera³ siê lepiej, musisz za³o¿yÌ mniejsz¹ z przodu albo wiêksz¹ z ty³u (dla maksymalnego efektu - obie :-) ) - uzyskasz zmiane prze³o¿enia pod k¹tem wiêkszej mocy, prawdopodobnie spadnie Ci prêdkoœÌ max. ale nie jest to regu³¹ - silnik bêdzie siê teraz wkrêca³ na wy¿sze obroty na ostatnim biegu. Analogicznie - jeœli z prze³o¿eniami pójdziesz w drugim kierunku na ostatnim biegu silnik nie bêdzie mia³ doœÌ mocy ¿eby osi¹gn¹Ì odpowiednio wysokie obroty i paradoksalnie prêdkoœÌ max. mo¿e spaœÌ nawet ! Jedyna korzyœÌ z w tym uk³adzie to niewielka redukcja spalania (na poszczególnych biegach przy tych samych prêdkoœciach jak w oryginale, silnik pracuje na ni¿szych obrotach). Myœlê ¿e mo¿esz pokombinowaÌ ale nie przesadza³bym z jakimis ekstremami - no i pamietaj ¿e zmiana o jeden z¹b z przodu daje podobny efekt co kilka z¹bków na tylnej zêbatce (stosunek wielkoœci obydwu), aha, no i - jeœli zdecydujesz siê na wiêksz¹ z ty³u to.... ³ùcuch Ci "odm³odnieje" powodzenia !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najlepiej siĂŞ pobawiĂŚ i dobraĂŚ odpowiednie ustawienia. dt to nie to samo co typowy cross, nawet parĂŞ zĂŞbĂłw w gĂłre nie bĂŞdzie CiĂŞ wysadzaĂŚ z siodÂła. Ale do odwaÂżnego Âświat nalezy I lepiej bawiĂŚ siĂŞ tyÂłem niÂż przodem. Zdecydowanie. Nie mĂłwiĂŞ oczywiscie o wzgledach ekonomicznych...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.