Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

olo

Użytkownicy
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

Osiągnięcia olo

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. olo

    Brak tytułu, id 4657

    Jeœli chcesz ¿eby sprzêt zbiera³ siê lepiej, musisz za³o¿yÌ mniejsz¹ z przodu albo wiêksz¹ z ty³u (dla maksymalnego efektu - obie :-) ) - uzyskasz zmiane prze³o¿enia pod k¹tem wiêkszej mocy, prawdopodobnie spadnie Ci prêdkoœÌ max. ale nie jest to regu³¹ - silnik bêdzie siê teraz wkrêca³ na wy¿sze obroty na ostatnim biegu. Analogicznie - jeœli z prze³o¿eniami pójdziesz w drugim kierunku na ostatnim biegu silnik nie bêdzie mia³ doœÌ mocy ¿eby osi¹gn¹Ì odpowiednio wysokie obroty i paradoksalnie prêdkoœÌ max. mo¿e spaœÌ nawet ! Jedyna korzyœÌ z w tym uk³adzie to niewielka redukcja spalania (na poszczególnych biegach przy tych samych prêdkoœciach jak w oryginale, silnik pracuje na ni¿szych obrotach). Myœlê ¿e mo¿esz pokombinowaÌ ale nie przesadza³bym z jakimis ekstremami - no i pamietaj ¿e zmiana o jeden z¹b z przodu daje podobny efekt co kilka z¹bków na tylnej zêbatce (stosunek wielkoœci obydwu), aha, no i - jeœli zdecydujesz siê na wiêksz¹ z ty³u to.... ³ùcuch Ci "odm³odnieje" powodzenia !
  2. olo

    Brak tytułu, id 3415

    bart_b - wielkie dziĂŞki za namiary ! Wiem Âże teoretycznie byÂłoby to najlepsze wyjÂście ale po pierwsze: chodzi mi tylko i wy³¹cznie o zmianĂŞ efektĂłw akustycznych a w kwestii mocy czy momentu chciaÂłbym unikn¹Ì po prostu pogorszenia fabrycznych osiÂągĂłw, po drugie (najwaÂżniejsze): musiaÂłoby sie to odbyĂŚ przy jak najmniejszych nakÂładach finansowych a jak zapewne wszyscy wiedzÂą takie specjalistyczne firmy tuningowe ceniÂą sobie swojÂą pracĂŞ ( i sÂłusznie !). Mam juÂż kontakt z goÂściem ktĂłry za niewielkie pieniÂądze zrobi mi coÂś na skalĂŞ moich potrzeb - jaki bĂŞdzie efekt - postaram siĂŞ opisaĂŚ na forum.Jeszcze raz DZIĂKI !
  3. olo

    Brak tytułu, id 4208

    A ja kupiÂłem oryginalny w serwisie - jak dobrze pamiĂŞtam, daÂłem jakieÂś 30-40 PLN.
  4. olo

    Brak tytułu, id 3415

    Toma, na czym konkretnie polegaÂło przestrojenie gaÂźnikĂłw ?
  5. olo

    Brak tytułu, id 3929

    U mnie by³o tak: GS-sa pali³a ogólnie 4 z ma³ym hakiem, na trasie katowice-warszawa w dwie osoby, non stop 150 na budziku - 5 litrów. VFR-ka i ZZR 1100 przy doœÌ spokojnej jeŸdzie - oko³o pi¹tki, przy czym zygzak by³ raczej oszczêdniejszy, na d³ugiej trasie ekstremalnie ob³adowany (bardzo spokojna jazda) wychodzi³o 4,5. W VFR-ce odczuwa siê wzrost zu¿ycia przy trochê szybszej jeŸdzie albo po zabraniu pasa¿era, ZZR-a nie "widzia³a" pasa¿era - 150 koni i ponad 100 Nm momentu robi³o swoje, do spokojnej jazdy wystarczy³o obróciÌ manetkê gazu o jakieœ 2 mm
  6. olo

    Brak tytułu, id 3415

    Leo ! Pamietasz o mnie ?
  7. olo

    Brak tytułu, id 3849

    W mordĂŞ, mi teÂż marzy siĂŞ taki bajer ! ZupeÂłnie niezrozumiaÂłym jest dla mnie fakt Âże na kilkanaÂście lat producenci zapomnieli o tym gadÂżecie a to przecieÂż jest takie szalenie praktyczne ! Ja sÂłyszaÂłem jakiÂś czas temu o takim typie ktĂłry "liczy" ruchy dÂźwigni zmiany biegĂłw ale wydaÂło mi sie to maÂło precyzyjne urzÂądzenie - przecieÂż nie zawsze bieg wchodzi czysto i wtedy Âłatwo o przekÂłamania (nie wiadomo czy czujnik "zaliczy" zmianĂŞ przeÂłoÂżenia czy nie). JeÂślo dobrze pamiĂŞtam to w czasie wrzuconego luzu moÂżna resetowaĂŚ wskaÂźnik do "0" przyciskiem na kierownicy.
  8. olo

    Brak tytułu, id 3733

    609 717 661 - dzwoĂą raczej do poÂłudnia, po pracy - w domu mam fatalny zasiĂŞg. nara
  9. olo

    Brak tytułu, id 3733

    Co do ceny - O.K. z tym Âże Âśrednica nie chce byĂŚ wiĂŞksza niÂż te 30mm (dokÂładniuÂśko) a na opakowaniu sÂą wypisane nast. modele :GS500E, GSX-R600/750, GSX600F/750F, GSX1100G - ani sÂłowa o DR-ce ! Mam pewne obawy czy bĂŞdzie pasowaÂła !
  10. olo

    Brak tytułu, id 3733

    35.00 + przesyÂłka.
  11. olo

    Brak tytułu, id 3733

    jak bĂŞdzie pasowaĂŚ to za piĂŞĂŚ dych bierz obie.
  12. Wygl¹da naprawdê nieŸle ale jak stwierdzili moi przedmówcy - cokolwiek bêdzie mo¿na powiedzieÌ dopiero po obejrzeniu sprzêta. Dorzucê tylko ¿e w przeci¹gu kilku-kilkunastu miesiêcy ceny na rynku u¿ywek posz³y doœÌ wyraŸnie w dó³ wiêc mo¿e ta nie jest a¿ tak bardzo podejrzana.
  13. olo

    Brak tytułu, id 3733

    witam !wymiary membrany :œr. wew. - 30mm, zew. - 68mmdo³¹czam fotkêjak siê zdecydujesz - mo¿emy siê umówiÌ ¿e weŸmiesz j¹ na próbê, jak bêdzie graÌ to pogadamy !nara !
  14. olo

    Brak tytułu, id 3733

    Mam dwie membranki (uÂżuwane - sprawne) z GS 500 E, chĂŞtnie odstÂąpiĂŞ za symbolicznÂą cenĂŞ - czekam na propozycje. Niestety nie jestem pewien czy pasujÂą do DR-a.
  15. olo

    Brak tytułu, id 3593

    Ja teÂż miaÂłem gieesa. Rocznik '90, stan idealny, chodziÂł jak zegarek aÂż tu nagle z silnika jakieÂś dziwne dÂźwiĂŞki. OkazaÂło siĂŞ Âże padÂła panewka na waÂłku wyrĂłwnowaÂżajÂącym, byÂłem w ciĂŞÂżkim szoku - moto takie zadbane, wychuchane i taki numer...Podobno pierwsze roczniki miaÂły problemy z tymi ÂłoÂżyskami, no i ja siĂŞ chyba zaÂłapaÂłem ale muszĂŞ przyznaĂŚ Âże poza tym z GS-a byÂłem ogromnie zadowolony - lekki, zwinny, ekonomiczny. TrochĂŞ poprawiÂłem wyglÂąd, parĂŞ decybeli wiĂŞcej i caÂłkiem caÂłkiem maszynka byÂła ! A Âże ma swoje wady - kaÂżdy model ma jakieÂś.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.