PIOTR GS500 Opublikowano 17 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2006 Mam takie pytanie bo kupowalem motor w tym roku , ale byl on wczesniej sprowadzany z Niemiec (mowili ze w 2004r) !!! TYlko ze jak ja go kupowalem to byl juz na polskich blachach. Wiec takie pytanie czy jest mi potrzebny brief i do czego ??? Bo niestety przy zakupie moto niedostalem go Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gadged Opublikowano 17 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2006 nie jest ci potrzebny do niczegomuszisz miec tylko karte pojazdu, polski dowod rejestracyjny, i umowedowody zagraniczne sa zabierane przez wydzial komunikacji przy pierwszej rejestracji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PIOTR GS500 Opublikowano 17 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2006 Aha to dzieki wielkie , bo myslalem ze moze byc jeszcze do czegos potrzebny a ja go nie mam !!! Jedynie co slyszalem ze w nim pisze w jaki sposob jest zdlawiony motor.No ale najwazniejsze ze nie bedzie mi potrzebny. Jeszcze raz dzieki za info. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gixer Opublikowano 17 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2006 dowody zagraniczne sa zabierane przez wydzial komunikacji przy pierwszej rejestracjiAle brief na pewno nie zabieraja bo go wydawaja Niemcy a jak od nich kupujesz to juz jest wyrejestrowany.Wiec jak byl sprowadzany z Niemiec to brief powinien byc no chyba ze go poprzedni wlasciciel zgubil...Ale lepiej go miec zeby w razie czego udokumentowac przeszlosc motocykla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek Opublikowano 17 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2006 nie jest ci potrzebny do niczegomuszisz miec tylko karte pojazdu, polski dowod rejestracyjny, i umowedowody zagraniczne sa zabierane przez wydzial komunikacji przy pierwszej rejestracjiurzÂąd nie zabiera brief'u nie majÂą takiego prawa, robiÂą dla siebie ksero, a w brief'ie wbijajÂą pieczÂątkĂŞ, z numerem pod jakim zostaÂł zarejestrowany u nich pojazd (zabezpieczenie przed rejestracjÂą kilku pojazdĂłw na ten sam papier), co prawda, przy kupnie pojazdu (tutaj motocykla) juÂż zarejestrowanego w Polsce, nie potrzeba brief'u, ale ja osobiÂście bym tak nie kupiÂł, bo jest to trochĂŞ podejrzane, z tego dokumentu moÂżna siĂŞ nieco dowiedzieĂŚ, najgorzej, jak jest uciĂŞty rĂłg (kasacja pojazdu w Niemczech) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 17 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2006 najgorzej, jak jest uciĂŞty rĂłg (kasacja pojazdu w Niemczech)Z tego ci mi wiadomo, to pojazd ktĂłry ma "ÂściĂŞty" brief nie moÂże przekroczyc granicy.OczywiÂście duÂżo zalezy od celnika i jego potrzeb finansowych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek Opublikowano 18 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2006 Z tego ci mi wiadomo, to pojazd ktĂłry ma "ÂściĂŞty" brief nie moÂże przekroczyc granicy.OczywiÂście duÂżo zalezy od celnika i jego potrzeb finansowych jest bardzo duÂżo pojazdĂłw na rynku z uciĂŞtym rogiem brief'u (nie wiem jak teraz, ale napewno przez dÂługi czas byÂło dopuszczalne przywoÂżenie tego na polski obszar celny) miĂŞdzy innymi dlatego sprzedajÂący czĂŞsto "nie ma" brief'u Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.