nfs Opublikowano 26 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 Najgorsze co można zrobić dla swojego moto to przepalać go w zimę.Najlepiej wymienić olej przed zimą na nowy akumulator wyjąć i go czasami podładować.Albo nic nie robić jak ma się dobre aku i tylko czasami przepchnąć.Osobiście jestem zwolennikiem nic nie robić jedynie w zimę przygotowania do sezonu daję moto na przęgląd gaźniki,zawory itd potem niech stoi i czeka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANIELEKiol Opublikowano 26 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 no ok to jeżeli nie mam zamiaru go odpalać to nalezało by wyciągnąc aku? i to wszystko czy spuszczanie wody z gaźników i zalanie baka do pełna jest konieczne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 26 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 no ok to jeżeli nie mam zamiaru go odpalać to nalezało by wyciągnąc aku? i to wszystko czy spuszczanie wody z gaźników i zalanie baka do pełna jest konieczne?Akumulator możesz sobie wyciągnąć i czasami podładować resztę zdecydowanie olać.Po są pierdoły,ważmiejsze aby pilnować reg. zaworów,czyszczenie gaźników,rorząd kontrola,swiece kiedy wymiana itpI rób to tylko u dobrych mechaników bo jak u ciaracha to lepiej wogóle nie robić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maru Opublikowano 26 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 A po co stwarzać sztuczne problemy i epopeje ZIMOWANIA ?? Mój motocykl przez ostatnie trzy zimy najdłużej był nieużywany przez niecałe trzy miesiące. Jakoś zawsze w tych zimowych miesiącach staram się wyczaić suche plus 5 stopni i przegonić sprzęta jakieś 50 km. Ot moja filozofia zimowania. Aku oczywiście na mrozy schować w ciepłym pomieszczeniu. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANIELEKiol Opublikowano 4 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2012 Czy ktoś trzymał moto pod chmurką przez okres zimowy (tylko np: pokrowiec i to wszystko)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
byrcol Opublikowano 24 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2012 Ja mój skarb trzymię garażu z orzewaniem:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vagon Opublikowano 13 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2012 Czy ktoś trzymał moto pod chmurką przez okres zimowy (tylko np: pokrowiec i to wszystko)?Normalnie mozna moto i pod chmurka przezimowac. Musisz tylko (jesli nie ma stopi glownej) podpapowac kola mniej wiecej pol atmosfery wiecej niz w instrukcji. Potem najlepiej zrobic sobie kreske kreda na oponie i co jakis czas o pare centymetrow go przesunac tak zeby nie stal caly czas w tym samym miejscu. Jesli masz jakies chromowane czesci to przelec je szmatka nawilzona olejem, zeby nie zardzewialo. Potem mozesz ta szmatke wcisnac do wydechu zeby wilgoc nie dostawala sie do srodka. Zalecane jest tez zamkniecie kranika od benzyny i wypalenie calej benzyny z gaznika. Tzn tak dlugo pozostawic go na chodzie az sam zgasnie. No i zatankowac benzyne do pelna.......zby bak nie roscial. I to chyba wszystko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 13 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2012 Ja ostatnio w aucie przemierzyłem płyn chłodzący,na zbiorniczku pisze do -35 stopni a z pomiaru płyn do -12. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANIELEKiol Opublikowano 13 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2012 Normalnie mozna moto i pod chmurka przezimowac. Musisz tylko (jesli nie ma stopi glownej) podpapowac kola mniej wiecej pol atmosfery wiecej niz w instrukcji. Potem najlepiej zrobic sobie kreske kreda na oponie i co jakis czas o pare centymetrow go przesunac tak zeby nie stal caly czas w tym samym miejscu. Jesli masz jakies chromowane czesci to przelec je szmatka nawilzona olejem, zeby nie zardzewialo. Potem mozesz ta szmatke wcisnac do wydechu zeby wilgoc nie dostawala sie do srodka. Zalecane jest tez zamkniecie kranika od benzyny i wypalenie calej benzyny z gaznika. Tzn tak dlugo pozostawic go na chodzie az sam zgasnie. No i zatankowac benzyne do pelna.......zby bak nie roscial. I to chyba wszystko.z tym przestawianiem to wiem że powinno ssię moto co jakiś czas przestawić żeby nie stało w tym samym miejscu jeżeli chodzi o chromy to w kocie nie ma niczego takiego u mnie a jeżeli chodzi o wypalenie benzyny to akurat mam pełny bak i nie sądze żebym go wypalił bo moto już odstawione na parking więc co z tym wypaleniem benzyny z gaźnika? chyba musi zostać tak jak jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vagon Opublikowano 13 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2012 troche zle mnie zrozumiales. Napislaem zeby bak zatankowac do pelna. zamknac kranik doplywu paliwa (jesli go masz ) i potem wypalic benzyne ktora jest w gazniku. Oczywiscie nowszych modeli z wtryskami to nie dotyczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.