elc Opublikowano 3 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2005 Pytanie jak w temacie - jak sprawdzac poziom oleju w R6 (rocznik 99) ? Na wkreconym czy wykreconym bagnecie ? Tzn. czy czysty bagnet nalezy wkrecic do konca, potem wykrecic i tak sprawdzic poziom, czy tylko wlozyc do otworu (nie wkrecajac) i taki poziom odczytac ? Instrukcji do sprzeta niestety nie dostalem, a nie chcialbym go zakatowac jezdzac bez oleju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gixer Opublikowano 3 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2005 Generalnie to masz kontrolke od poziomu oleju ale z tego co mi wiadomo spr. sie olej nie wkrecajac bagnetu ale na 100% pewny nie jestem.Tak przynajmniej jest m.in. w GS500 :wink: Najlepiej to zadzwon do serwisu Yamahy ew. poczekaj az sie sdmc wypowie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elc Opublikowano 3 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2005 Generalnie to masz kontrolke od poziomu oleju ale z tego co mi wiadomo spr. sie olej nie wkrecajac bagnetu ale na 100% pewny nie jestem.Tak przynajmniej jest m.in. w GS500 :wink: Najlepiej to zadzwon do serwisu Yamahy ew. poczekaj az sie sdmc wypowie.Hehe, wlasnie z powodu GS'ow pytam, bo wiem z opowiadan o conajmniej dwoch osobach ktore sobie GS'a zarznely przez sprawdzanie poziomu na wkreconym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sdmc Opublikowano 3 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2005 Nawet w instrukcji nie znajdziesz takiej informacji, sprawdzaj na niewkreconym bagnecie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skalar Opublikowano 3 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2005 W manualu do mojej cbr bylo napisane ze na niewkreconym.. wiec obtawiam ze w r6 bedzie tak samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gixer Opublikowano 3 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2005 A bo by zrobili okienko i byloby po klopocie :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skalar Opublikowano 3 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2005 okienko swiadczy o tym ze sprzet od nowosci zre olej :mrgreen: :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elc Opublikowano 4 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2005 W takim razie zdecydowanie bede sprawdzal na niewkreconym W koncu jak na niewkreconym bedzie ok, to na wkreconym moze byc tylko wiecej :mrgreen: Dzieki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leo Opublikowano 4 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2005 W koncu jak na niewkreconym bedzie ok, to na wkreconym moze byc tylko wiecej a tu CiĂŞ zaskocze bo z tego co czytaÂłem to za duÂżo oleju jest rĂłwnie niebezpieczne dla silnika jak za maÂło,takÂże ostroÂżnie :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gixer Opublikowano 4 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2005 Lepiej troche za duzo niz troche za malo :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leo Opublikowano 4 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2005 trochetrochĂŞ to pojeĂŚie wzglĂŞdne i nie wiem co masz na myÂśli,natomiast to co napisaÂłeÂś kiedyÂś Âże do GSX-R dobrze nalaĂŚ 1litr za duÂżo oleju Âżeby go nie zatrzeĂŚ jak siĂŞ na kole jeÂździ byÂło ......dziwne ..... z tego co ja czytaÂłem i na zdrowy rozum wi¹¿e siĂŞ to z olbrzymimi problemami z ciÂśnieniem w ukÂładzie smarowania i prowadzi do zjebania silnika i przeszkadza w szybkobierznoÂści-szczegĂłlnie 4 tÂłokĂłw ktĂłre napinajÂą gĂłra dó³ i w pozycji na dole kÂąpiÂą siĂŞ w oleju (mam wymieniaĂŚ dalej jak to moÂże siĂŞ skoĂączyĂŚ i co siĂŞ dzieje w silnuku?)pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gixer Opublikowano 4 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2005 Âże do GSX-R dobrze nalaĂŚ 1litr za duÂżo oleju Âżeby go nie zatrzeĂŚ jak siĂŞ na kole jeÂździ byÂło ......dziwne .....Nie dziwne i nie tylko do GSXR.Mowie tu o totalnym pionowaniu,wtedy trzeba dolac wiecej oleju,tak 0.5-1.0l.Oczywiscie po takiej modyfikacji trzeba przerobic odme :wink: Tak robia wszyscy ktorzy konkretnie lataja na kole i jakos im sie nic nie dzieje z silnikiem :wink: Zreszta poczytaj sobie np. tu http://motodawcy.com/forum2/viewtopic.php?t=4778 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.