Endrju Opublikowano 29 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2005 A wiec: Po przejechaniu ok. 3km wskaznik temperatury dochodzi do czerwonego pola. Na wolnych obrotach slychac metaliczne stukanie(chyba pierscienie),ale to jeszcze nie wszystko :| Moto strasznie dymi a pomiedzy 4500-7000 obr. przerywa,szarpie i po jakis kilkuset metrach "szarpania" w koncu wkreca sie na obroty.Dodam tylko, ze problemy zaczely sie od czasu gdy wymienilem tlok na nowy(oryginalny do tego moto),a przejechalem na nim dopiero ok.400 km.Regulacje gaznika nic nie pomagaja, a z chlodnica tez wszystko jest w porzadku.Motocykl to 125ka 2t Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gixer Opublikowano 29 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2005 Zrobiles jakis blad przy wymianie tloka,musisz sciagnac cylinder i zobaczyc co sie stalo....Kiedys w RD80 mialem to samo:wymienilem tlok z pierscieniami i dorobilem uszczelke pod glowice.Pojezdzilem tak z 50km i zaczely sie takie objawy jak u Ciebie.Sciaglem cylinder a tam jeden pierscien pekniety i rysy na cylindrze i tloku...Poprostu tlok troche "przycial" niedokladnie dorobiona uszczelke i to poszlo miedzy tlok a cylinder i spowodowalo pekniecie pierscienia....U Ciebie tez mogl sie jakis syf dostac i mogl podobnie nabroic.Nie zostaje nic innego jak sciagac cylinder.Powodzenia! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Endrju Opublikowano 30 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2005 Po sciagnieciu cylindra okazalo sie, ze tlok,pierscienie i cylinder sa w porzadku;luzĂłw na wale nie ma.Po sciagnieciu glowicy i przepchaniu moto na biegu slychac bylo stuki, gdy tlok byl w pozycji gĂłra i dó³.Gdy zrobilem to samo bez cylindra i tloku to stukĂłw juz nie bylo.Moze to wina loÂżyska na korbowodzie,bo juz nie mam pomyslu?Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gixer Opublikowano 30 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2005 Moze byc lozysko w stopie lub glowce korbowodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIMI Opublikowano 1 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2005 objawy wskazujÂą na uszkodzonÂą uszczelke pod gÂłowicÂą silnik szybko siĂŞ grzeje, dumienie przewaÂżnie powstaje na skutek przedostawania siĂŞ do cylindra wody lub oleju...wymieĂą uszczelke i powinno byĂŚ ok...sprawdz jeszcze czy nie masz rys na powierzchni przylegajÂącej do uszczelki...podane przezemnie przyczyny wystĂŞpujÂą w samochodach jak jest uszkodzona uszczelka (jestem mechanikiem )zmien uszczelke...odpowiednio dokrĂŞc gÂłowice i powinno byĂŚ ok... 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Endrju Opublikowano 2 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2005 Hej,zalozylem dzisiaj z powrotem cylinder(bez glowicy) i stuka dalej(a wygladalo ze wszystkie czesci sa o.k) :? ale jak dociazylem tlok sztylem z mlotka (po prostu przylozylem lekko sztyl do denka tloka) to stuki znikly :| O czym to moze swiadczyc?Pozdro i wielkie dzieki za dotychczasowe wskazowki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gixer Opublikowano 2 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2005 O czym to moze swiadczyc?Juz napisalem wczesniej Moze byc lozysko w stopie lub glowce korbowodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.