Gość Opublikowano 16 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2005 W motocyklu tez sobie stacyjkĂŞ wymienisz ?? Oczywiscie to czarny scenariusz, ale znam kilka przypadkĂłw z "kluczykowym" knifem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danielos Opublikowano 17 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2005 Ja tez przy zakupie moto dostaÂłem tylko jeden kluczyk, i jakoÂś siĂŞ tym nie zamartwiam bo zawsze zakÂładam na tarcze blokade. Nawet gdyby mieli drugi kluczyk do stacyjki to jeszcze zostaje blokada. Poza tym nawet jeÂżeli dostaniesz dwa kluczki oryginalne to skÂąd masz pewnoœÌ Âże gostek nie dorobiÂł sobie trzeciego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 17 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2005 OczywiÂście Ale ja tutaj sobie tylko tak gdybaÂłem Jak bĂŞdÂą chcieli ukraœÌ, to i tak ukradnÂą razem z blokadÂą i poÂłowÂą zawartoÂści garaÂżu Mojemu sÂąsiadowi z garaÂżu, wdarli siĂŞ do garaÂżu w nocy, zabrali wszystko co cenne, nistety nie umieli obejÂśc imobilisera w Sienie(amatorzy) i podpalili garaÂż. Ze sieny zostaÂła tylko karoseria Ale przynajmniej mury mu wygrzali z garaÂżu MiesiÂąc póŸniej dwa garaÂże obok. Jedna z bardziej spektakularnych kradzieÂży Wyrwali bramĂŞ przy pomocy samochodu terenowego, weszli do srodka, wsiedli do Hondy Accord jak do swojej i tyle ich widzieli. Nawet alarm i inne zabezpieczenia nie pierdÂły Jeden gostek to widziaÂł i nawet nie dychn¹³ ze strachu.Szkoda gadaĂŚ, no ale nie mĂłwmy juÂż o przykrych kradzieÂżach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buli Opublikowano 17 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2005 Mam teraz dylemat, dzwoniÂłem w sprawie 2 sprzĂŞta http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=44120256 koleÂś powiedziaÂł Âże teÂż zgadza siĂŞ na sprawdzenie w serwisie jakiÂś miesiÂąc temu do nich pisaÂłem i nie za bardzo byli za tym Âżeby go gdzieÂś woziĂŚ moÂże dlatego Âże byÂł Âśnieg no ale zmiĂŞkli, a sprawdzenie w serwisie w Krakowie bĂŞdzie moÂżliwe dopiero w przyszÂłym tygodniu, nie wiem na co siĂŞ decydowaĂŚ zawsze chciaÂłem zx7r , ale Yamaha konstrukcyjnie ÂświeÂższa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gixer Opublikowano 17 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2005 Ja bym wolal R6.M.in. na gume idzie duuuuuzo lepiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buli Opublikowano 17 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2005 Szczerze mĂłwiÂąc nie zaleÂży mi tak bardzo na tym, za bardzo bym siĂŞ baÂł o sprzĂŞta bo po konkretnym dzwonie to na nastĂŞpny motocykl nie daÂł bym rady nazbieraĂŚ tyle kasy, wolaÂł bym siĂŞ nauczyĂŚ Âładnie na kolano schodziĂŚ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danielos Opublikowano 17 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2005 OsobiÂście wolaÂłbym R6. Bardziej mi siĂŞ wizualnie podoba. Buli jeÂżeli jestes zdecydowany na tÂą R6 to poczekaj tydzieĂą, nie kupuj pierwszego sprzĂŞta jakiego pojedziesz oglÂądaĂŚ, bo moÂżesz trafic na mine. Mi rok temu sprzed nosa poszÂły dwa ZZR 600, póŸniej nic nie mogÂłem znaleŸÌ, aÂż wreszcie trafiÂła sie moja CBR'ka i jestem bardzo zadowolony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tytus Opublikowano 17 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2005 Ja tez przy zakupie moto dostaÂłem tylko jeden kluczyk...Poza tym nawet jeÂżeli dostaniesz dwa kluczki oryginalne to skÂąd masz pewnoœÌ Âże gostek nie dorobiÂł sobie trzeciego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buli Opublikowano 18 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2005 DziĂŞki za posty, jak tylko coÂś kupie to poinformuje was jako pierwszych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafals Opublikowano 4 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2005 Nie chce tworzyc nowego tematu wiec odswieze troszke ten interesuje mnie r6 roczniki 2003/04 chialbym kupic uzywany ale nie wiem jak jest z awaryjnoscia tych sprzetow tzn. czy maja jakies "typowe" usterki :?: Nie wiem czy szukac czegos uzywanego czy poczekac jeszcze troszke i kupic nowke :?: ktos pisal ze motry z usa maja troche inne czesci. Jak z tym jest bo duzo jest uzywk z imporu :?: Sdmc napisz czy czesto trafia sie u was ten model z jakimis powazniejszymi usterkami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adrian.moto Opublikowano 4 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2005 interesuje mnie r6 roczniki 2003/04 chialbym kupic uzywany ale nie wiem jak jest z awaryjnoscia tych sprzetow tzn. czy maja jakies "typowe" usterki :?: Wlasnie napiszcie cos na temat r6 z tych rocznikow. Bo tez mnie ciekawi jak z wadami i awariami u niego. Bo jakos jeszcze od nikogo sie nic nie dowiedzialem na temat wad i awarii w tym moto :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gixer Opublikowano 4 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2005 Podobno z tych rocznikow sa dobre ale GSXR600 z 2004 jest od niej lepsza.Mamy na stanie jeszcze dwie takie z 2004 (nowki z 2-letnia gwarancja) za 39300zl,byly trzy ale dzis jedna sprzedalismy.Jest to niezla okazja wiec zapraszam do kupowania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adrian.moto Opublikowano 4 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2005 gsxr 600-750 z 2004 jest wyjebany pod wzgledem wygladu jak i chyba silnikiem. ALe znow R6 z 03r i gsxr 600 03r to bardziej mi sie podoba wygladem R6. Ale ponizej 2003 roku do 01 to bardziej mi sie podoba gsxr 600 jesli chodzi o wyglad. Tyle pod wzgledem wygladu z mojej strony. A co do silnikow to ponoc w gsxr 01r-0........ sa nie do zajebania. A jak jest w tej r6 03-04 z silnikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sdmc Opublikowano 5 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2005 Podobno z tych rocznikow sa dobre ale GSXR600 z 2004 jest od niej lepsza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafals Opublikowano 5 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2005 A jak jest z wersjami USA sa jakies roznice ( oprocz malowania i licznikia w mp/h ) bo znajomy zaproponaowal mi nowke z 2004 za 32 tys zl wiec cena atrakcyja ale z tego co wiem to na takie motory traci sie gwarancje w polsce i troszke sie boje ze sie nie wyplace w przypadku ewentualnych duzych awarii chociaz cena nizsza o jakies 10 tys wic chyba warto sie zastanowic :?: Co o tym myslicie :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gixer Opublikowano 5 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2005 Mi chodzilo o to ze GSXR600 jest lepszy i do tego tanszy,w 2004r. GSXR600 byl najlepszy we wszystkich testach porownawczych.I nie ma sie co patrzec na wyniki wyscigow :wink: Tam jezdza zmodyfikowane motocykle i do tego duzo zalezy od kierowcy.A my mamy tu na mysli motocykl do codziennego uzytku na zwyklych drogach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafals Opublikowano 5 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2005 Gixer mi sie wydaje ze wiekszosc osob kupujachych szescsetke patrzy na wyglad i awaryjnosc oraz ewentualnie sa przywiazani do jakies firmy bo wiekszosc ludzi jezdzacych na 600 i tak nie potrafi wykorzystac motoru na 100 % a gdy jest im za "malo" to siegaj po litrowki A roznica 1 czy 2 sekund na torze nijak ma sie do uzytkowania na codzien Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gixer Opublikowano 5 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2005 A roznica 1 czy 2 sekund na torze nijak ma sie do uzytkowania na codzien Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafals Opublikowano 5 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2005 chodzilo mi o testy drogowe bo u nas na naszych drogach na nic sie te testy zdaja a po drugie trzeba miec wiele umiejetnosci zeby wykazac te dwie sekundy roznicy A gsxr i tak nie kupie bo mi sie nie podoba A co myslisz o tej ze stanow o ktorej pisalem ona jest o 7 tys tansza od gsxr :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gixer Opublikowano 5 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2005 Tylko sobie dolicz clo,VAT i jak kupisz nowa sztuke nierejestrowana w Stanach to nie zarejestrujesz jej w Polsce bez polskiej homologacji a tejze nie dostaniesz tak sobie.Wiec sobie to lepiej przemysl. [ Dodano: 2005-04-05, 21:44 ]Gixer mi sie wydaje ze wiekszosc osob kupujachych szescsetke patrzy na wyglad Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elc Opublikowano 30 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2005 Pozwole sobie odkopac temat, jako ze moje pytanie tez dotyczy R6. O kosztach ew. czesci (klocki, opony itp.) czy wymiany zebatek drugiego biegu wiem, ale czy jest mi ktos w stanie z wlasnego doswiadczenia powiedziec jak wyglada spalanie ? W internecie znalazlem wiele roznych informacji, z ktorych wynika jednak, ze wyjscie ponad 8 litrow na 100km jest praktycznie niemozliwe ? Moze to i troche musztarda po obiedzie (moto juz kupione) ale chcialbym wiedziec na jakie koszty musze sie przygotowac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sdmc Opublikowano 1 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2005 YAMAHA R6 pali w przedziale od 5 do 10 litrow na 100km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.