Bronx Opublikowano 14 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2005 i tak motor to cbr 1000fcieknie z 1 , czy ta gumke dam rade wymienic od zewnatrz czy cza demontowac cala pokrywe, wsumie przydalo by sie tez uszczelka wymienic pod ta pokrywa , ale czy to latwo czy ciezko sie sciaga???? (jakie problemu)Cieknie tez z 2 (alternator) cieknie tu i tam olej .Czy samemu dam rade o sciagnac? i spowrotem zamontowac ???HELP ME !!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
razorbl Opublikowano 15 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2005 1 simmering da sie wymienic z zewnatrz.Te dekle mozesz sciagac bez obaw. Nie ma tam nic to by mozna jakos zepsuc czy cos Poprostu odrecasz sruby mocujace, sciagasz dekle, wymieniasz uszczelke i zakladasz je spowrotem. Pamietaj, zeby sruby dokrecic odpowiednim momentem. Za slabo to zgubisz je podczas jazdy, za mocno mozesz zerwaĂŚ gwint. Z wyczuciem P.S.Tylko czy alternator to napewno numer 2 :wink: Raczej kryje sie on pod czarna pokrywa z lewej i nie moze z niego cieknac bo on nie pracuje w oleju... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bronx Opublikowano 15 Lutego 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2005 ok to co to jest tenb nr 2?moze psryknac dokladniejsze zdjecie z oznaczonym miejescem wycieku ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
razorbl Opublikowano 15 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2005 Prawde mowiac nei wiem co moze byc pod nr.2 ale to zwykly dekiel przykrywajacy "cos". Sciagnij, wymien uszczelke i po sprawie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bronx Opublikowano 15 Lutego 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2005 wlasnie ze nieda sie go wyciagnac...tu jest caly pronlem , pozatym ida tam kable wiec zakladam ze to czesc albo rozrusznika albo alternatora [ Dodano: 2005-02-15, 18:47 ]A wiec tak wymieniam o-ring nr 5 95,5X2.4 chyba niebedzie problemu z takim wymiarem co ??pozatym uszczelke pod deklem chyba oleje ... bo poci sie ino lekko , a chce juz poskladac all do kupy , moze ktos ma jakis namiar na sklep z oringami? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 15 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2005 W mojej Hondzie jest mokry alternator pracujÂący w kÂąpieli olejowej, wiĂŞc caÂłkiem moÂżliwe Âże to jest wÂłaÂśnie dekiel z alternatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sdmc Opublikowano 15 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2005 Bronx: walkujesz temat cbr1000f na forum ogolnopolskim juz jakies 2 miesiace. Powidz mi jak moze Ci cos jeszcze cieknac z silnka jak P.D robil Ci ten silnik ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bronx Opublikowano 15 Lutego 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2005 sdmc, jak sledzisz to wiesz co tam bylo robione!Piotrek zrobil czesci mechaniczne reszte zostawil mi do zabawy na zime , a ze tego jest w p.i..z..d.u to inna sprawa , Jakby mial to wszystko On zrobic to taniej wyszÂło by kupiĂŚ nowy silnik!!!Wracajac do wyciekow , silnik pracowal z max cisnieniem 0,5 bara teraz ma 8 Bara wiec niedziwo ze wy.j.e.b.u.j.e olej ze wszystkich uszkodzonych mijsc.ÂŁaduje w te kola kase i niedpopuszcze go do ruchu puki bedzie chodz jedna kropelka ciekla. Mze dziwne ale w d.u.p.i.e mam wyglad zizualny , dla mnie najwieksza role gra sprawnosc ukladow mechanicznych. Podmalowac i dpiescic moge ze i za rok.Pozatym bylo dokaldnie pisane na ogulnopolski co Dudek wymienil a czego nieruszal.:Off-Topic: p.s Bede go tak dlugo waÂłkowal az niespelni moich oczekiwanPowracam do pytania o O-ringach !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jesion 26 Opublikowano 16 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2005 Jakby mial to wszystko On zrobic to taniej wyszÂło by kupiĂŚ nowy silnik!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
razorbl Opublikowano 16 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2005 To moÂże lepiej kup ten nowy silnik :!: albo jednak daj fachowcowi zarobiĂŚ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bronx Opublikowano 16 Lutego 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2005 Ale jak drzage se w reke wbijesz to tez zaraz lecisz na pogotowie i dzwonisz za erka?? Chyba nie , wogule temat dotyczy wycieku i o-ringa.Sory ale jesli sam nieumie zlikwidowac prostych wyciekow to moze lepiej pozostac przy zabawie w piaskownicy.A moze z pompowanie kola tez jechac do mechanika Co do kupna nowego silnika byla dyskusja na ogulnopolskim , jezeli komus niechce sie poczytac dlaczego zdecydowalem sie naprawiac stary to wiec napisze to poraz ostatnik.Bo kupujac nowy mozna wdepnac w to samo , Teraz mam zrobiony i wiem co w nim jest .Wiem jedno ze jakby 50% miala silniki i reszte mechanizmow w takim stanie jak ja (mam w stanie obecnym) to po Polskich drogach jezdzily by sie bezpieczniej , a nadal to niejest stan mnie zadawalajacy. Moze komus pasyje pospawana rama , dyskoteka i inne udogodnienia.Pozatym Jesion naprawde jak jedziesz do fachowca wymienic Âżarowke to zycze powodzenia - tryudnosc ta sama . A ktos sie zapyto to po c.h.o.l.e.r.e tyle ostow >>??A o Âżarowce moÂżna jeszcze wiecej napisac !!!!Taka mala prosba jesli nastepne wypowiedzi niebea totyczyly wiany badz kupna o-ringa to niema sensu tu pisac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 16 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2005 ZamkniĂŞty na Âżyczenie autora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.