gargamel Opublikowano 12 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 Witam wszystkich ostatnio wpadł mi do głowy pomysł żeby poskładać motor na częściach MZ. Tylko nie mam pojęcia jak to potem będzie wyglądać z rejestracją w przyszłym tygodniu będę miał rame z MZ 250 trophy (72r) wyrejestrowaną w 1990r na co będę miał oryginalne pokwitowanie. W niedzielę wybieram się do Gliwic na giełde po silnik z MZ 250 (etz albo ts) i tutaj rodzi się pierwsze pytanie do was do pózniejszej rejestracji będą potrzebne papiery na silnik? I czy w ogóle można zarejestrować tą ramę razem z innym silnikiem?Do tego planuję nadać złomowi nieco rasowy wygląd wiadomo, dupa nisko kierownica wysoko ;p przez co wachacz będzie pod zupełnie innym kątem niż fabrycznie przewidywano (wszystko bez ingerencji spawarek, kątówek itp). I kolejne pytanie-przejdzie to przegląd po takiej przeróbce?Jak myślicie, da radę to zarejestrować na normalne białe blachy? ile mogą wynieść koszta takiej rejestracji? I ogólnie jak to wszystko dokładniej przebiega? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 12 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 Jeśli masz papier na ramę to wystarczy.A przgląd przejdzie jeśli będzie wszystko sprawne lub u "znajomego" diagnosty.http://www.studiodrag.pl/_01(03)_studiodrag01.jpgTo wszystko z okładki też ktoś zarejestrował . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
defQ Opublikowano 12 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 silnik jest juz czescia zamienna i papierów nie bedziesz potrzebowac jako takich ... tak mi sie wydaje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 12 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 nie przytocze tu paragrafu ale slyszalem ze wyrejestrowanego pojazdu nie mozna juz zarejestrowac. pozostaje kupic rame z niewtrejestrowanego wraku.edit: cos znalazlemart 78 PoRD 2. wycofaniu czasowemu podlegaja: a) sam ciężarowe i przyczepy o DMC od 3.5 t ciagniki samochodowe c) pojazdy specjalne d) autobusy i dalej art 79 pkt 4 pojazd wyrejestrowany nie podlega ponownej rejestracji z wyjatkiem: 1) odzyskanego po kradzieży 2) zabytkowego 3) majacego co najmniej 25 lat, którego model nie jest produkowany od 15 lat 4) ciągnika i przyczepy rolniczej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shadowka Opublikowano 12 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 2) zabytkowego 3) majacego co najmniej 25 lat, którego model nie jest produkowany od 15 lat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gargamel Opublikowano 12 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 W sumie to rama ma już 38 lat więc można ją sklasyfikować jako zabytek ale czytałekm kiedyś że do rejestracji na żółte blachy wszystkie części pojazdu muszą być oryginalne a sam pojazd ma wyglądać jak z taśmy co trochę komplikuje mi plany Jak taka rejestracja wygląda w przypadku SAM-a? Nie są potrzebne jakieś specjalne przeglądy i inne ch*je-muje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shadowka Opublikowano 12 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 W sumie to rama ma już 38 lat więc można ją sklasyfikować jako zabytek ale czytałekm kiedyś że do rejestracji na żółte blachy wszystkie części pojazdu muszą być oryginalne a sam pojazd ma wyglądać jak z taśmy co trochę komplikuje mi plany Jak taka rejestracja wygląda w przypadku SAM-a? Nie są potrzebne jakieś specjalne przeglądy i inne ch*je-muje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Evil Opublikowano 12 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 Możesz go normalnie zarejestrować. Dawniej pojazdy można było normalnie wyrejestrować i po jakimś czasie znowu zarejestrować. Dzisiaj nie ma takiej możliwości bo trzeba złomować.Ale jak pojazd był wyrejestrowany jeszcze w tamtych czasach tzn starsze niż 9x (nie wiem dokładnie) rocznik to dzisiaj go normalnie zarejestrujesz ponownie. Jak ta MZ była w 90r wyrejestrowana to najprawdopodobniej masz dowód z obciętym rogiem (czasami sie zdarzało ze nie obcinali), więc idziesz i rejestrujesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gargamel Opublikowano 12 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 hmm, problem jest w tym że nie mam dowodu do tej ramy, jest tylko pokwitowanie wyrejestrowania. Chyba że w urzędzie przjdzie przekręt w stylu: "mam pokwitowanie wyrejestowania ale dowód zaginął w akcji przez te 20lat..." ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 12 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 Ja mam mojego Harego zarejestrowanego na sama ,ale koszt takiej rejestracji to około 1000-1200 zł.Więc nie wiem czy MZ-tkę ci się opłaca tak rejestrować.Spytaj w urzędzie czy na ten papier który masz na ramę zarejestrujesz ten motocykl, tak będzie najprosciej i najtaniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gargamel Opublikowano 12 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 Fakt, koszty rejestracji jako SAM-a będą większe o jakieś 400zł niż koszty "produkcji" tego ustrojstwa No ale jak już nie będzie innej opcji to trudno, przepłacę ;)W poniedziałek pojadę do urzędu i dowiem się co z tym papierkiem i ramą można zrobić.Dzięki wszystkim za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.