Gość Opublikowano 30 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2010 a nie jest tak, że masz te 10 dni od momentu otrzymania towaru? przeciez pocztą może isc 2 tygodnie nawet, i jak sie okaże lipa to co? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam36 Opublikowano 30 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2010 A co w przypadku usterki rzeczy po pewnym czasie bedącej jeszcze na gwarancji gdzie z tym iść ? jak kupujesz w sklepie to idzesz do sklepu gdzie kupiłeś a w przypadku netu co robić ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 30 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2010 Odsyłasz do firmy, w której kupiłeś powołując się na gwarancję. Jeśli gwarancja minęła ale nie upłynęło 2 lata od zakupu, a jesteś w stanie udowodnić, że usterka wystąpiła zanim nabyłeś towar możesz skorzystać z przepisów o niezgodności towaru z umową. Jeśli minęły 2 lata jedziesz osobiście łapiesz frajera za bety rzucasz o glebę mówisz h.j mnie ku..a obchodzą twoje przepisy dziadu w dupę jeb..y i masz wikt i opierunek za darmo i nie musisz się już przejmować żadnymi usterkami gwarancjami i zwrotami... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 30 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2010 nie jestem do konca przekonany o tej gwarancji na 2 lata. dwa lata gwaracji wg mnie maja tylko towary agd i ogolnie pojeta elektronika chyba ze producent sam okresli ponadnormatywny termin gwaracji.ps. ta sama gwarancja na elektronike nie ma zastosowania dla firm. kupujac na firme masz tylko rok gwarancji. kupujac jako Kowalski masz dwa lata. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tmi Opublikowano 30 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2010 Gwarancja jest często mylona z rękojmią sklepu na dany towar która ustawowo wynosi 2 lata, w skrócie jest tak, że sprzedawca przez 2 lata daje rękojmie na towar który sprzedaje.Także jak ktoś idzie do sklepu z czymkolwiek to najlepiej w ogóle nie wymawiać słowa gwarancja, możemy skorzystać z rękojmi albo z gwarancji (producenta) ale lepiej skorzystać z rękojmi bo jest po prostu korzystniejsza.Co do zwrotu towaru w ciągu 10 dni - tak, ale dotyczy to nieużywanych rzeczy, jeśli opona jest uszkodzona to mogą być problemy, tutaj lepiej dokładnie wybierać sprzedawce aby nie trafić na chama, który nam wciśnie coś uszkodzonego a potem będzie się migać od zwrotu bo powie, że chcemy zwrócić towar używany/uszkodzony, a był pełnowartościowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kostucha Opublikowano 30 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2010 A co innego napisałem...?Termin liczymy od momentu wydania rzeczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.