Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Koniec Serwisówek !


giemul

Rekomendowane odpowiedzi

to nadal science-fiction. a jak przejdzie do rzeczywistości to każdy właściciel beemki na wschód od granicy Niemiec będzie na podwórku zasuwał w takich okularkach po placu i robił kapy silnika pod blokiem. na rosyjskich hakerów zawsze można liczyć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej snajper.. to ze klawiatura jest to wiem, bo widzialem na jakichs targach...ale mi chodzi o taki klimat jak np w tym filmie z tomem cruisem gdzie byl policjantem przyszlosci i zapobiegal morderstwom i przestawial filmy i pliki palcami.Wyobraz sobie, ze siadasz do jakiegos pudelka, odpalasz hologram i sobie palcami przerzucasz ikonki, wpisujesz na klawiaturze co chcesz itp itd...ja mysle, ze za ok 10-15 lat bedzie to juz seryjnie produkowane, a zwazywszy ze jescze 15 lat temu dostawalem w prezencie kasety magnetofonowe i jakies 12 lat temu bawilem sie w IRCA i marzeniem bylo miec modem 56, to ......Osobiscie juz np widzialem telewizor LED, ktory jest grubosci dywanu i mozesz go sobie zwinac i rozwinac na scianie... cena byla cos chyba ok 10 tys euro...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli wszędzie mechanicy byli by tak przygotowani jak w BMW to było by wprost cudownie . Tam nie ma szansy pracować pan "Zenek" złota rączka czy koleś "Złotousty wszystkowiedzący" , uczący się naprawy na sprzętach klienta ! Ile jest modeli samochodów BMW , czy każdej innej marki ??? Myślisz ,że mechanicy nie korzystają z papierowych czy komputerowych serwisówek ?????? Że mają wszystko w głowie ?? Tak nie jest , zapewniam cie . A te okulary to nie S-F .A co do serwisu BMW , to życzę wszystkim takiej obsługi jaka jest w tych serwisach (np w Bielsku ) . Poezja , jeżeli chodzi o podejście do klienta . Gorzej jest z częściami , raczej wszystko na termin ( do 7 dni) , ale to raczej zrozumiałe , nikt nie obstawia się dzisiaj częściami na półkach bo by poszedł z torbami zwyczajnie . Po każdej wizycie w serwisie BMW , po kilku dniach dzwoni chłoptaś z zapytaniami co byś chciał zmienić w sposobie obsługi , co ci odpowiadało a co nie . I po tych sondach wprowadzane są rzeczywiście zmiany , nie jest to pic na wodę . Jak musisz czekać , bo np motora ci na komputerze sprawdzają , to kładziesz dupsko na sofie , masz TV , prospekty , gazety , ciasteczka, kawkę herbatkę albo soczki do wyboru . Panienki spełniające zachcianki ( nie wszystkie niestety ) . Generalnie wszyscy są w dupę uprzejmi , jest 4 wyuczonych mechaników , nikt nikogo nie zbywa durnymi tekstami . Kosztuje to trochę , fakt , ale nie rujnuje jak się potocznie sądzi . Ja po moich doświadczeniach z serwisowaniem Japonii , teraz jeżdżę do serwisu z przyjemnością nie z jak wcześniej , z nerwami .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.