Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

jng901

Użytkownicy
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd:
    Kato

Osiągnięcia jng901

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam posiadam w tej chwili głowicę z cylindrem 72 cc i chciałbym zamienić to na cylinder 50 cc i mam pytanie czy będzie to działało jeśli dam taki zestaw z za dużą głowicą z zaworami ?
  2. ok Dzięki wymieniłem zaworki na nowe i na razie jest dobrze
  3. w trakcie docierania jeździłem max do 6.5 k rpm
  4. Witam posiadam junaka 901 72ccm ostatnio zaczoł po około 3-4km tracić obroty i nie umiał ich załapać i tak za każdym razem . po tym został wyczyszczony : filtr paliwa , filtr powietrza , gaźnik wyregulowany gaźnik i zawory i sprawdzony rozrząd i czy niema lewego powietrza dalej była taka sytuacja więdz rozkręciłem śilnik i zastałem zczerwieniały zawór wylotowy dodam że pierścienie są całe cylinder bez oznak zatarcia problem zaczął się tusz przed wymianą oleju (olej wymieniłem po okolo 500km)
  5. rozwiązałem problem wymieniając dysze na większą o 0,02 od fabrycznej
  6. Zauważyłem że gdy mam pełen gaźnik to go nie dusi ale po kilku set metrach zaczyna go dusić tak jak bym miał zakręcony kranik świeca jest lekko przykopcona w linku jest jeszcze gaźnik pz20 i filtr stożkowy 27-51mm https://imageshack.com/i/ezlQ4f0Sj ps. może być to wina wydechu ? bo nie wiem czy jest odblokowany ale chyba tak jak na 50cc jechał licznikowe 75km/h (co nie oznacza że to prawda ) może ma za małą przepustowość ?
  7. dobra przetestowałem silnik dalej się dławi dziś jeszcze podam przepustowość filtra ?
  8. ok dzięki pytałem się jak kupowałem ten filtr mechanika w warsztacie na giełdzie w Mysłowicach i powiedział że powinna być ok zaraz idę to sprawdzić i powiem czy pomogło ps. a czy to może być wina starej świecy przejeżdżała 3k na 50ccm
  9. Witam posiadam Junaka 901 przejechałem 21k km na 50ccm aż już przyszedł na niego czas i wymieniłem go na zestaw głowice z cylindrem 72ccm . Śilnik 139FMB. Dziś skończyłem go składać wymieniłem głowice,uszczelki,cylinder,tłok,pierścienie,filtr stożkowy,dysze 80. wyregulowałem zawory ustawiłem rozrząd wyregulowałem gaźnik (na ciepłym śilniku).Dobra po skończonych pracach czas na pierwszą przejażdżkę przyśpieszenie się znacznie poprawiło lecz przy około 50km/h lub wyższych obrotach (dokładnie nie wiem jakich obrotomierz po 2500km potracił kilka rezystorów) zaczyna się dławić i szarpać choć staram się nie przekroczyć 50% odkręcenia manetki .Wie ktoś jak to naprawić by osiągnąć przynajmniej te 70km/h jak w 50ccm?.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.