Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Marcin Gałek

Użytkownicy
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia Marcin Gałek

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. ok sprawdze głowice, ktoś być moze wymieniał coś w tej glowic, zawory sa proste i nie zwracając na opór sprężyny to ładnie pracują w gniazdach, bez żadnych oporów- klinowania się... ale dokladnie wszystko sprawdze jutro. mam nadzieje ze juz nic wiecej mnie nie zaskoczy i wszystko bedzie ok.
  2. Co moze być przyczyną, takiego uszkodzenia ?? panewki ?? silnik podczas jazdy nie wydawał zadnych stoków także wydaje mi się że panewki ok. szarpało tylko wałem na niskich obrotach dlatego ze gaźniki były rozsypane i nie trzymał tych obrotów jak nalezy, mechanik stwierdził ze panewki sa ok i ze nie ma luzów na korbach, nie wiem czy tak się sprawdza panewki. stwierdzil ze ktoś źle to wszystko składał dlatego takie uszkodzenia
  3. do wymiany sa tloki i cylinder ,jeden tlok jest dobry reszta ma polamany plaszcz tloka ,pierwszy ma uszkodzony jeszcze pierscien zgarniajacy a na cylindrze sa rysy. stwierdził to mechanik któremu powierzyłem naprawe dlatego tez pluł ten olej na pierwszym tłokum, niestety tak jak wyzej do wymiany tłoki i cylinder... ;/ chyba nie da się go spolerowac..
  4. powierzchnia cylindra jest idealna w miejscu na które przychodzi uszczelka a takze w gnieździe gdzie pracuje tłok, zaopatrzyłem sie juz w uszczelniacze zaworowe mam nadzieje ze to ten problem,
  5. http://pl.tinypic.com/r/34sj6yw/8pierwszy tłok http://pl.tinypic.com/r/351ig7b/8pozostałem 3 tłoki wyglądają tak http://pl.tinypic.com/r/21bvk9x/8zawory od strony pierwszego tłoka- z tej strony wydechem leci olej http://pl.tinypic.com/r/oig686/8reszta gniazd wygląda tak jak na tym zdjęciu zrobiłem takie zdj. ponieważ zależało mi na tym aby bylo dobrze widać uszkodzenia.
  6. Witam. Zdjecia mogę podesłać Ci gdzieś indziej bo tu wyskakuje że są za duże rozmiarowo. Wokół świecy czy tez uszczelki pokrywy zaworów jest suchutko nic się nie leje. motocykl palił na wszystkie gary, lecz tez dymił, wypluwał olej tylko pierwszym gniazdem wydechowym.Dla porównania mam tez zdj. pozostałych tłoków, wydaje mi się że to uszczelniacze ale także moglyby być to pierścienie. ewidentnie coś kiedyś wpadlo na tłok podczas pracy bo są wcięcia na tłoku i głowicy, lecz coś małego ponieważ tłok jest cały być może zabezpieczenie jakieś czy coś...
  7. Witam, w mojej Kawie wystąpił problem wycieku olej z pierwszego gniazda wydechowego. tzn. że motocyk pluje olejem przez pierwsze gniazdo wydechowe, a w takim razie chciałby się was poradzić co może być przyczyną, uszczelniacze, tłok ? mogę podesłać zdj, z pierwszego tłoku i głowicy sa jakieś uszkodzenia leczy powierzchowne i wydaje mi się ze to nie w tym tkwi problem, proszę o sugestie i Pozdrawiam.
  8. o tym oleju wlasnie myslalem. Dzieki za rady opisze pozniej jak rozqiazalem problemy z kawą
  9. Oczywiscie wszusykie plyny savwlane swieze. zamierzam zmienic olej na ubozszy w mineraly, ktory bedzie odpowiedni dla tego silnika. oczywiscie zamierzam oczyscic uklad chlodzenia oraz zbiornik i caly uklad paliwowy.
  10. dodam że silnik podczas jazdy pracuje dobrze i nie szarpie... przy przygazówce puszcza dymek, podejrzewam ze to przez nie przepalone paliwo, bo nie czuć spalonego oleju i nie jest to niebieski dymek, lecz zastanowie sie nad uszczelniaczami zaworowymi. (Jakieś rady??)
  11. czyli z tym lancuchem nic nie da sie zrobic? czy jeat to jakies zagrozenie dla silnika? moze uledz uszkodzeniu ?
  12. witam wszystkich. wrzucam temat poniewaz czytalem wszystkie posty i nic. motocyk jest z 86r i przejexhany ma 53tys. silnik zostal kompleksowo uszczelniony. sprawdzane byly tloki i pierscienie i to jest w pozadku. Nie zaglalem do zaworow i to moj blad, lecz moto zostalo zalane zbyt bogatym w mineraly olejem. (jaki olej polecacie ?) moto pali gdy silnik jest zimny jak i cieply. po uruchomieniu silnika moto nie trzyma wolnych obrotow i gasnie albo podnosi obroty do 4tys. moto ma nieszczelne gazniki bo ucieka paliwo, i go zalewa. gdy moto spada do 1,5 tys. obr. slychac wyrazny regularny stukot. przy przytrzymaniu go na 2tys. obr. nie wykazuje zadnych stukow.. mysle ze to nie panewka macie jakies propozycje co moze byc przyczyna? stuka tak jakby tlok uderzal w swiece ale swiecebsa nowe i nie sklepane. prosze o jakies podpowiedzi. szykuje sie na zlot wiec czas jest cenny.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.