Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

AdrianMapex

Użytkownicy
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O AdrianMapex

  • Urodziny 29.05.1978

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd:
    Zabrze

Osiągnięcia AdrianMapex

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. Raz jeszcze powrót do zaworów.Znalazłem fotkę z clymera.Wartosci luzów zaworowych dla roczników 2004 i wyzej sa troszke inne niz Ty podajesz.Mam mentlik w głowie.Bo jak raz jeszcze źle ustawie te zawory to dostane padaczki.Co o tym myslisz.Mozliwe jest ze w róznych rocznikach są inne wartosci luzów???
  2. Jak kupiłem moja hondzie,jeździłem jak dziadek wogóle nie korzystając z mocy silnika.Spalanie 5.4 litra w mieście.Tak,zaraz bedzie burza że,takie spalanie to bujda Wymieniłem przewody hamulcowe na oplot,poczułem sie na motocyklu pewniej i zachciało sie ostrzej pojeździć.Oczywiscie zachowując zdrowy rozsądek.Spalanie 6.6 litra. Vtx to mój pierwszy poważny motocykl.(Reszta komarów i innych wuesek sie nie liczy.)Innego najprawdopodobniej mieć nie będę wiec,muszę dbac o moją pociechę :)Poza tym,lubie dłubac przy mojej hondzi.Temat rzeka.Mam nadzieje niczego nie spieprzyć podczas mojej regulacji.
  3. Ostatnio podkręcałem obroty śrubką z pod zbiorniczka wyrównawczego.Robiłem to na ucho bo,wydawało mi sie że,mam za niskie obroty.I motong jakby dostał skrzydeł.Niby nic,a poprawiło się ruszanie i wogóle jazda stała sie płynniejsza.Więc dlatego wnioskuje ze obroty mam dobre.Generalnie bez obrotomierza ciężko stwierdzic jak szybko kreci sie silnik.Będę wkrótce montował obr. ale to inny temat. Dzieki.
  4. Danvield. Zamówiłem i otrzymałem wakuometry słupkowe.Muszę je chociaz raz użyć Wkleiłem zdjęcie,nie wiem czy coś będziesz widzieć-mam nadzieje. Ale własnie o taka czynnosc mi chodzi. Jak to wynika z opisu,regulujemy tylko przedni cylinder-ten który jest przy kierownicy(żeby była jasność)
  5. Danvield-widze że,jestes człowiekiem który,zna sie na Vtx-ach.Właśnie otrzymałem wakuometry.Masz jakąs rade jak to dobrze zrobic.Skoro będę rozbebeszał hondę do zaworów,to od razu ustawie podcisnienie.
  6. Dzieki za pomoc.Za dwa tygodnie opisze jak mi poszło. Pozdro.
  7. Tak sie właśnie stało z moim silnikiem.Cicha praca,troszke dłużej kreciłem by go odpalic-ale nie przesadnie długo.Tuz po mojej niefortunnej regulacji silnik pomimo stuków,zaskoczył bardzo szybko. Skoro w VTX luz zaworowy sie zmniejsza to,jak proponujesz je ustawić?
  8. Faktycznie,odpowiedz na najwyższym poziomie.Tylko z jedna wartościa sie machnąłeś.Luzy zaworowe robimy w/g serwisówki co 8 tyś mil,a nie km I to jest dla mnie pocieszajaca wiadomość.Będę rzadziej grzebał w zaworach.
  9. Dosłownie przed chwilą dostałem olśnienia. Popełniłem fatalny bład,a mianowicie..."Make sure the piston is at TDC(Top Deat Center) on the compression storke. Czyli kręciłem zaworami majac tłok w dolnym połozeniu.Mogłem zniszczyc silnik doszczetnie. Brak słów na własną głupotę. Dzieki LBG
  10. Witam Wszystkich. Jak w tytule widac,mowa własnie o takiej maszynie.Do rzeczy... Nadszedł czas regulacji zaworów.Mechanikom nie wierzę (poza tym chcieli 500 zł) i dlatego postanowiłem to zrobic samemu. Przeciez to nie problem -pomyslałem.Kupiłem ksiazke serwisowa Clymer.Znalazłem wartości luzu na zaworach-ssący od 0.11-0.15mm. Wydech od 0.31-0.35mm. Jak juz sie dokopałem do zaworów to,ustawiłem je tak-ssące 0.13 a,wydechy 0.32. Dlaczego taką wartośc wybrałem?Pomyslałem ze,miesci sie to w granicy błedu więc,nie powinno byc problemu po odpaleniu motonga. Poskładałem wsztsko do kupy...odpalam i....... Panie i Panowie forowicze....ręcę mi kur..opadły.Silnik zaskoczył bardzo szybko-co na wstepie mnie zdziwiło ale zawory napier...tak ze,kombajn koszący owies pracuje ciszej... Niestety było juz poźno i nie miałem szansy by rozebrac sprzeta na nowo i wyrególowac to,zaczynając od najmnijszych wartosci ksiazkowych luzów zaworowych,co zrobie dopiero za dwa tygodnie. Ludziska,czy ktoś ma jakas podppowiedz dla mnie,która uratuje mi sprzeta i pozwoli spac spokojnie po nastepnym ustawianiu zaworów???? Prosze pilnie o pomoc. Dzieki bardzo.
  11. Witam. Czy ktoś dokonał wymiany oryginalnych przewodów hamulcowych w vtx 1800 na przewody w oplocie? Jak bardzo odczuwalna jest zmiana i jakie przewody kupić?Warto wogóle,ludzie...????
  12. Czy szyba w Twoim motocyklu jest oryginalna made in honda???Masz zdjęcia motocykla na których widać dokładnie szybę,mocowanie itd???Jesli tak,to podeslij mi kilka fotek na maila.Musze mieć szybe w tym sezonie,taka która działa. Oto mój mail [email protected] Z góry dziękuję.
  13. Wałkowałem już tą stronke i pomyslałem żeby zrobić wydruk tego schematu i dac komuś do rozszyfrowania Musze zapytać. W motocyklu który widac na zdjęciu masz zamontowaną szybę.Poluje na szybę do mojej hondzi i nic konkretnego nie moge namierzyć.Jak nie drogo,to z kolei produkt do bani. Czy sam wybierałes szybę do swojej maszynki,czy już miałeś ją w zestawie wraz z motorem? Druga sprawa-czy szybua faktycznie chroni Cie przed naporem wiatru,jesteś z niej zadowolony?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.