Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Toomko

Użytkownicy
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Toomko

  • Urodziny 07.03.1985

Contact Methods

  • GG
    6679748

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd:
    Sosnowiec

Osiągnięcia Toomko

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. Zasugerowałem się tym wątkiem i oddałem moto w ręce Michała - regulacja gaźników + czyszczenie.uporał się z tym raz dwa. Mogę polecić, motocykl jeździ rewelacyjnie - zobaczymy jakie spalanie będzie
  2. Czy istnieją jakieś przeciwwskazania żebym założył na przód gumę np Pirelli a na tył Dunlopa ?? Ma ktoś z was w moto takie mixy ? XJ 600.
  3. Yamaha XJ 600 na pierwsze moto super sprawa. Nisko siodło, koników nie za mało nie za dużo, dobrze hamuje (wersje z 2 tarczami) przewidywalna i dośc oszczędna. Powiadają,że ciężkawa ale ja tego nie czuje a chłopek ze mnie taki se. Polecam sam takie pierwsze moto kupiłem i nie załuje dałem ciut ponad 5k rok 98'. Jak bys miała jakie pytania chętnie odpowiem.
  4. Motor naprawiony. Okazała się niezbędna regulacja gaźników i ich czyszczenie, dzis nakręciłem 100 km silnik pracuje równo i jakby mu mocy przybyło.Wg mechanika a byłem w Sosnowcu na wopistów ( czy to już Dąbrowa? ) gaźniki nie były wogóle regulowane albo bardzo nieudacznie. Cos w tym może byc bo motor nabrał werwy. Jeśli chodzi o pocenie się to ponoc to takie newralgiczne miejsce XJ czasem tak mają i koledzy z forum XJ potwierdzająten fakt. Czujnik poziomu oleju sprawny. Należy dolewac ciut ponad max bo olej wędruje w góre do głowicy i zanim zrzednie i pójdzie do miski troche czasu mu to zabiera. Ładny weekend przed nami. Regulacja + czyszczenie 350 zł,nie wiem czy to mało czy dużo za taka usługę ale pysk się i tak śmieje.
  5. Sprawdziłem filtr powietrza tak jak myślałem jest OK to musi być kwestia gaźników bo co by innego ale to wyższa liga ja się tego nie podejmę. Zostaje kwestia dlaczego pali się kontrolka oleju do momentu nagrzania silnika...
  6. Instrukcja podaje że to kontrolka poziomu OIL LEVEL, a olej delikatnie przenika przez pokrywy zaworów. Postaram się sprawdzić filtr powietrza choć mało prawdopodobnym się wydaje żeby to była jego wina. Został wymieniony na początku sezonu i przejechał ok 3000 km po drogach bez jazdy jakimiś bocznymi ścieżkami. Dodam jeszcze że nie kopci nie strzela z wydechu i wydaje mi się że świec nie zalewa bo jak go udławię gazem bądź wyłączę ssanie odrazu mogę go zapalić
  7. A spytam zaraz dzięki za linka mimo wszysko mam nadzieje że ktoś podpowie coś mądrego.
  8. Witam serdecznie, jako świerzak chciałbym się przywitac z wszyskimi. Pojawił się ostatnio problem o którym pisze poniżej i byłbym dozgonnie wdzięczny za pomoc bo chciłbym jeszcze coś z tego sezonu miec. Posiadam Yamahe XJ 600 Diversion 98' 54 tyś km na liczniku. Motocykl przed sezonem a zarazem po zakupie (luty) został wymienione oczywiście filtry oleje płyn hamulcowy, kompletny napęd klocki regulacja zaworów i gaźniki też synchronizowane były plus świece do tego wszyskiego. Wszysko jeździło idealnie, aż do września. Motocykl zapala jak zwykle ochoczo po czym zaobserwowac mozna że obroty skacza od 1-2,5 tyś rozgrzany juz motocykl po odjęciu ssania gaśnie momentalnie a próba utrzymania obrotów manetka gazu daje takie same efekty (dławi się i gaśnie) Paliwo nie może byc złe bo przejechałem na nim ponad 100km. W czym może tkwic problem od czego zacząc. Nie wiem czy to może miec coś wspólnego ale zaczął sie pocić olejem pod uszczelka z przodu silnika i zapala się kontrolka poziomu oleju ( sprawdzałem olej w normie). Dodam,że wcześniej nie zaobserwowałem żadnych problemów z pracą silnika (poza tym poceniem się i kontrolka oleju która gasła jak moto łapał temperature) Pomóżcie Panowie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.