Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

WIELCY SERCEM

Użytkownicy
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

Osiągnięcia WIELCY SERCEM

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. co do aprili nie mam złego zdania w końcu to silniki rotaxa mam na uwadze pojemności 1000 wiec nie ma co się wstydzić jedni uwielbiają enduro inni turystyczne kolejni typowo sporty no i zapaleńcy na czoperki bąć soft czoperki bąć harleye tak to juz jest.napisałem pytanie tylko dlatego że mam juz po uszy japońszczyzny,o ile się orientuje to ducati ST2 to co byłem już oglądać odpala dość dobrze jak i jeżdzi prosto nie ściąga czyli nie tak zle co do części wiadomo ceny na poziomie japońszczyzny wiadomo regulacje i przeglądy należy przeprowadzać na czas tak samo jak i w japończyku.z aprilia miałem do czynienia model Falko super sprzęcik.dość długo czekałem na moment gdy teraz moge pozwolić sobie na ducati nie typowego sporta lecz do turystycznej jazdy.jeśli mi wiadomo to ten model jest nastepcą słynnego modelu ducati PASSO tak zwanego Słonika
  2. znalazłem motocykl ST2 ducati nawet przystepna cena problem w tym na co zwracać uwage w tych motocyklach czy jest ktos kto posiadał taki model prosze o szczere podpowiedzi choc to nie nowy motocykl poprostu nie chce trafic na mine
  3. bułka z masłem przeprowadzałem regulacje luzów zaworoawych właśnie w xj600w ten dzień w którym dostarczono mi motocykl to tylko rozkręciłem go sobie zdjołem zbiornik i to co potrzebowałem by nie zawadzało a jak wiadomo silnik musi byc zimny bo na ciepłym sie nie da ustawić owszem zdażaja sie silniki w których luzy zaworowe ustawia się na ciepłym,jesli jestes w temacie dasz sobie rade,no chyba że się nie znasz,poza tym bez książki serwisowej nie podchodze do żadnego motocykla.mam ich sporo więc daje sobie rade z kazdym
  4. w każdej CBR600 by dostać się do pokrywy rozrządu trzeba zdemontować przednie zawieszenie nie liczac rozkrecenia owiewek(plastików-osłon bocznych i czachy)poza tym regulacja jest płytkami z tego co wiem zakładamy cbr 600 z 1998 na rynek europejski a na rynek amerykanski czy angielski niby silniki z wieszku takie same lecz we wnetrzujest troche różnicy.jak wiadomo zanim cos się ruszy musi być zimne pierw zawsze sprawdzam wartości luzów co do gażników to pestka tylko musze miec pewność że nikt nie majstrował w ich wnętrzu,trafiło sie nie raz nie dwa że dysze były tak zdewastowane ze nie mogłem ich wykręcić i temu podobne cuda to znowu komory pływakowe posklejane na cos takiego jak kiedys w polmozbytach mozna było kupić tak zwaną płynną uszczelke,tylko że sama uszczelka juz trzyma.wiec tak sprawdzanie i regulacja luzów zaworowych 200zł demontaż gażników i czyszczenie sprawdzanie poziomu paliwa skład mieszanki i synchro 170zł nikt na mnie nie nażekał
  5. dziekuje za odzew zapomniałem dopisać że gdy mam włączoną stacyjke i włączam na kierownicy czerwonym przełącznikiem to wskazówka obrotościomierza delikatnie drga i to za każdym razem
  6. szukam pomocy przejrzałem już przewody od stacyjki i od włącznika na kierownicy,bezpiecznik wywalało zaraz przy rozruchu ,niekiedy po zgaszeniu odpalonego już motocykla rozebrałem nawet puszke w której montowane są bezpieczniki,już nie mam pojecia gdzie szukać przyczynygdy uda się odpalić motocykl bez wywalenia bezpiecznika regulator grzeje się czy to może być spowodowane coś związane z alternatorem czy obstawić na regulator napięcia ,nie mam w pobliżu nigdzie elektryka motocyklowego a każdy co z samochodami się zajmuje nie chce się zająćbezpiecznik MAIN czyli główny zasilającyprosze czy ktoś coś może doradzić
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.