Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

aqQ

Użytkownicy
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia aqQ

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. Michelin "zaniża" rozmiary w nowych gumach, porównajcie sami przy następnej zmianie opon. Dołóżcie nową 180 i starą 180, zobaczycie że stara mimo wszystko jest szersza. I to nie ze względu na to że jest zużyta!
  2. Czy Ty widzisz co Ty piszesz? Jak można porównywać nowy motocykl do 10cio letniego motocykla tym bardziej z przebiegiem 10tys?! Nowy to jest nowy, taki który wyprowadzam z salonu i płacę za niego 40tys!! Po wyjeździe z salonu ten motocykl już traci około 25-30% na wartości, z racji tego że ma I właściciela. A tu mówimy o 10ciu latach Panowie.
  3. Jeśli chodzi o Michelin to Pilot Powery 3 rozmiar 190/50 = dawnemu wymiarowi 180/55!!! Można to odrazu stwierdzić wzrokowo oraz mierząc wychodzi nam różnica w szerokości między starą oponą np Pilot Power 2 a 3!! Bo pamiętajmy że wymiar opony to stosunek szerokości bieżnika do wysokości ściany bocznej opony. Więc proszę mi nie pierdzielić bo gdyby było inaczej założył bym rozmiar taki jak był czyli 180/55. Nie zabrałem starych gum bo bym Wam zrobił porównanie.
  4. Sądząc po stanie motocykla tak uwierzyłem w to przez chwilę bo luz był minimalny, przy ruchach prawo lewo nie wyczuwalny lecz gdy moto z podniesionym przodem do góry i przy delikatnych ruchach przód tył chwytając za lagi było słychać delikatne stuknięcia. A co do opon za 20 min jadę do dealera, zamówiłem Michałki Pilot Power 3 - przód standard, a tył 190/50
  5. Oryginalnie Honda montowała łożyska kulkowe, a w 90% w sprzedaży są łożyska stożkowe i właśnie takie jest założone.
  6. Witam. Tydzień temu stałem się szczęśliwym posiadaczem Hondy CBR 600rr PC37 2006r. Mianowicie borykam się z takim problemem, sprzedawca był prywatnym użytkownikiem, nie handlarz. Potrafił wzbudzić w sobie zaufanie, na miejscu oględzin motocykl wydawał się igiełka, cały w oryginalne (jedynie zmienione kierunkowskazy), opony 2006r, 9800km przebiegu. I tu pojawia się mój problem - jedynym mankamentem jaki znalazłem było to iż był delikatny luz na łożysku główki ramy, pomyślałem że poprostu wystarczy je dokręcić. Po kupnie dostałem się do łożyska i okazuję się że łożysko nie jest oryginalne. Jak myślicie, czy jest możliwość wymiany łożyska po tak małym przebiegu? Sam osobiście w to wątpie, na początku byłem zdenerwowany i miałem jechać odwieźć ten motocykl ale silnik jest igiełka, całokształt bez żadnych przygód. Mam ogromną prośbę, I właścicielem w kraju był SEBASTIAN ŁUKARS** (rocznik 91`) z Częstochowy lub okolic, chciałbym się z tym gościem skontaktować i porozmawiać, jeździł ponad rok na tym motocyklu i na pewno wie więcej niż ja na dzień dzisiejszy. Motocykl miał wtedy rejestrację SC 209E. Jeśli ktoś zna tego Pana, ma na niego jakiś namiar, bądź zna motocykl ze zdjęć poniżej - proszę o kontakt! Wszystkie dane mam z karty pojazdu. VIN - JH1PC37A16M300127 PS. Jeszcze jedno pytanie - w PC37 po lifcie, jakie były montowane oryginalnie zaciski? Nissin czy Tokico? PS2. Nie wiedziałem gdzie umieścić temat - jeśli zły dział proszę @ o przeniesienie!
  7. aqQ

    Pierwszy Motorek :)

    R6 kupiona od kuzyna:) Więc przebieg ma pewien, a jest pierwszym wlascicielem w kraju i kupil ja w 2002 roku jak miala 11 tys:). Sam jezdzil sporadycznie bo poprostu z braku pasji wolal samochow, od czasu do czasu w upalne dni jechal sie powozic, tak to motor stal w garazu:). Noo o kombinezon sie juz staram, ale wole darowac sobie jeszcze troche pojezdze... i czekam do lata bo szlifa nie chce zaliczyc:)).
  8. aqQ

    Pierwszy Motorek :)

    Noo jednak po dluzszej rozmowie z Tata ktory tez bardzo lubi motory. Kupilismy tzn On kupil i chwala mu za to :**. Srebrną R6 rocznik 1999r, przebieg 24000 w ladnym stanie, za 10500 .Narazie jezdze spokojnie, probuje sie oswoic z motorkiem. Kazdy wie jakie teraz sa warunki wiec tym bardziej sporadycznie odkrecam manetke. Czekam z utesknieniem na wiosne i lato. Pozdrawiam.
  9. aqQ

    Pierwszy Motorek :)

    No dużo tego nie bylo ale chcę coś mocniejszego .
  10. aqQ

    Pierwszy Motorek :)

    Siema. Jak zauważyliście jestem nowy na forum, a przychodzę do Was z konkretnym pytaniem. Zastanawiam się nad kupnem pierwszego motocykla, no i nie wiem co wybrać. Mam 17 lat, 180 cm wzrostu i ważę około 70 kg. Mam dylemat, nie wiem co wybrać, czy Suzuki Bandit 600 N, Kawasaki ER 5 czy Suzuki GS 500. Nie jestem za bardzo doświadczonym motocyklistą ale na paru motorkach miałem okazje się powozić między innymi na GS 500, Kawasaki KLR 600 i Hondą CBR 600 F4 Sport choć na niej tylko raz . No to jedziemy... w Bandziorku szczerze mówiąc trochę przeraża mnie ta moc 78 KM, a zaś w GS mi jest mało. ER 5 nie miałem okazji się przewieźć ale z tego co widzę na różnych forach zaliczany jest do grupy tych najlepszych na początek, pod względem wizualnym najbardziej podoba mi się Bandit ale zaraz za nim jest ER 5 GS 500 to starszy motor i jego wygląd nie powala na kolana . No i też bardzo ważną rzeczą jest dostęp części, w razie jakiejś awarii. Części do Suzuki jest pełno na rynku, nowych jak i używanych, a do ER 5 ciężej jest dostać i to jest duży minus. Chcę kupić motorek tak do 7 tysięcy złotych. Ale też zastanawiam się nad tym czy motor kupić w Polsce bo każdy wie jacy są ludzie, cofanie liczników, wady ukryte itp. A np w Niemczech jest to rzadko spotykane no i co najważniejsze motory są tańsze ale dochodzą koszty transportu. Ja nie wiem na co się zdecydować, liczę na Waszą pomoc. Pozdrawiam ).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.