Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

tomix

Użytkownicy
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

O tomix

  • Urodziny 14.05.1983

Osiągnięcia tomix

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. Witaj GhoustDragon powiem tak motor kupiłem ze wszystkimi narzędziami do remontu czyli ściągacze i takie tam różne narzędzia co to jest te uszczelnienie labiryntowe nie wiem natomiast to silnik składałem starannie bo zależy mi na tej jawie wszystko jest nowe mianowicie opiszę jak silnik chodzi jak jest zimna to muszę ją pchnąć ale na ssaniu to nawet nie 2 metry i chodzi na kopa nie zapali a zaś jak ciepła to czasem pali od kopa ale czuję że to nie to co przed remontem wtedy czułem że ciągnie a teraz czy to może być wina zapłonu już opisywałem jak go ustawiam po prostu nie wiem HELP ME PLIS
  2. Wojcio podpal to swoją tara Tak robiłem ją sam ale myślę że to nie wina uszczelnienia inni zaś pisali że to wal jest krzywyzobaczę jeszcze raz jak nie to sprzedam
  3. witam ponownie panowie jest tak łożyska nowe zemeringi tez no praktyczni w moim silniku stare są kartery pokrywy i wał już tyle ustawiałem zapłon i nic nie mogę tego zrozumieć przed wymianą części jawa to był cud paliła na ostatnim ząbku 163km leciałem nią na każdym biegu było czuć że ciągnie a teraz pchnę to zapali od razu ale po chwili jazdy muli ja na 4 nie ciągnie ustawiałem zapłon już tyle razy 7 razy silnik rozbierałem i nic na forum elektroda napisali mi że to może być lewe powietrze ciągnie albo cylindry prze grzane co mam myśleć ??????
  4. Witam was ponownie po tylu trudach ustawienia zapłonu postanowiłem ściągnąć celindry by sprawdzić pierścienie a to co zobaczyłem to odrazu dało mi odpowiedz na moje pytanie dla czego jawa nie pali na kopa i jak ciepła to nie chce chodzić tylko zamula mianowicie na prawym tłoku połamane dwa pierścienie ale od czego to nie wiem i oczywiście olej w wale przeciek od strony skrzyni a mam pytanie bo nie chcę się załamać gdy złoże silnik i okaże się że wał jest krzywy wiec czy idzie sprawdzić samemu wał
  5. jaki czop bo nie wiem czy chodzi o krzywkę WIELKIE DZIĘKI MISTRZU DANVIELD
  6. tak jakoś nie potrafię sprzedać jej dzisiaj rozbieram silnik jak mogę sprawdzić że wał jest przestawiony
  7. dzięki z pomoc jeszcze postaram się zaglądnąć do niej ale chyba raczej sprzedam ją szkoda bo jest fajna
  8. Więc to robiłem tak GMP czyli górny martwy punkt i przerywacze mają być otwarte przerwa ma być od 0,30 do 0,40 jak już tak jest to podpinam żarówkę jeden przewód do masy a drugi do przerywacza pierwszy cylinder to jest prawy czyli duża płytka na zapłonie teraz jak przerywacze są ustawione to ustawiam zapłon w cylinder prawy wkładam pręt i gdy tłok jest w położeniu GMP to na pręcie robię kreskę równo z górą głowicy pózniej cofam wałem to tyłu czyli w lewo o 2,7mm do 3,0mm i styki przerywacza muszą się zetknąć i żarówka ma zgasnąć jak tak się nie stanie to wtedy obracam całym zapłonem w lewo by wyprzedzić a w prawo by opuznić oczywiście pacząc czy żarówka gaśnie a co do gaznika to naprawdę jest czysty a ta śrubka od powietrza ustawiłem tak jak piszą w schemacie 1,5 obrotów w lewo gdy jest całkiem dokręcona ja podejrzewam ten przód tak właśnie ustawiam zapłon tak jest podane w serwisówce
  9. czyściłem już tyle razy kompresorem i nic na wolnych chodzi ale jeden gar przerywa lewy nie chce się na obroty wkręcać kurcze tak bym chciał ją zrobić by chodziła jak kiedyś a ten przód to nie przeszkadza w dopływie paliwa
  10. oprócz wału wszystko jest nowe najlepsze jest to że chodziła mi przed remontem jak igiełka a teraz nie wiem co jest już ustawiałem zapłon tak jak pisze w serwisówce i nie potrafią tego zrozumieć tylko dla czego jak bez pośrednio do celindrów dam paliwo to od szczała pali a jak mogę sprawdzić spręrzanie jeśli chodzi o kompresje to wydaje mi się że jest dobra bo jak pcham ją na 1 to koło w miejscu stoi czy ma to znaczenie że obniżyłem przód o 12 cm
  11. już tyle szukałem na necie ustawień zapłonu i robiłem jak piszą i dale nie pali Mój adres wielkie laki 35b 48-317 korfantów woj. opole
  12. a gdzie go dostać masz może namiarya tak to co już nie da się nic zrobić????????/
  13. nie zrobiłem nic po prostu tak jeżdżę starałem się u stawić zapłon ale nie potrafię
  14. Widzę że i na tym forum mi nikt nie pomoże jak na innych dzięki za odpowiedz po tej wyczerpującej odpowiedzi chyba dam radę zrobić jawe
  15. Witam jestem nowy u was na forum myślę że wy mi pomożecie mianowicie chodzi o to że posiadam motor marki Jawa 350 ts zrobiłem kapitalny remont silnika łożyska pierścienie wodziki kute nowy zapłon ale motor nie chce palić na kopa a jak pchnę to pali od razu i motor idzie ładnie lecz gdy się rozgrzeje to jedynie można jechać 1 lub 2 proszę o pomoc bo dużo kasy w nią włożyłem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.